Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

oh boy
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk dat je gaat kotsen vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Vanavond ongegeneerd woest hard tanken met onze verloren zoon. Gast uit de vriendengroep komt na 8 weken afwezigheid weer terug, dus dat gaan we ff goed vieren.

Regels: geen bier, iedereen neemt flessen sterke drank mee en dan gaan we drankspellen doen.

Ik drink normaal ook alleen bier. Twee weken geleden had ik ook eens zin in wat anders, dus een fles wodka gekocht. Nou, was echt in tijden niet meer zo dronken/brak geweest. Kon me tweederde van de avond niet herinneren. Dat spul moet je niet onderschatten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 02:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Fuzzylogic schreef:
:drool:




idd, geef mij maar raw HS, Hardcore, industrial, french, terror en speed.


Doe in plaats van speed maar maar DnB :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 03:43 
 
Hardtraxx Veteran

Vannacht was in principe gewoon één groot genietmoment bij Radical Redemption. Fijne platen, gezellig met Davey, Peter e.d. en lekker goedkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Vannacht was in principe gewoon één groot genietmoment bij Radical Redemption. Fijne platen, gezellig met Davey, Peter e.d. en lekker goedkoop.

Idd, was erg gezellig en ik was nog wel aanspreekbaar :P

Was wel heerlijk dronken. Maar kan ook bijna niet anders als je al ongeveer een liter jägermeister op hebt en daarnaast ook nog wat ander spul xd

En Different kind of Therapy werd nog gedraaid :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die collegetouruitzending van Koefnoen met Holleeder xd :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 17:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

2 kaarten gewonnen voor hardnation door de actie van mind.illusion :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
2 kaarten gewonnen voor hardnation door de actie van mind.illusion :D :yay:

Ik dus niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkiezingen van Antwerpen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
2 kaarten gewonnen voor hardnation door de actie van mind.illusion :D :yay:


En nu ga je helemaal vanuit Friesland komen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Die Felix zien springen vanop zo'n 38km, genoten van het begin tot het einde. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:45 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Die Felix zien springen vanop zo'n 38km, genoten van het begin tot het einde. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nieuwe South Park (sarcastabal) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 23:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Pommer schreef:
Nieuwe South Park (sarcastabal) :worship:


Oud :P Zijn al 2 afleveringen verder :whistle:

Ja weet ik maar zag hem vandaag voor het eerst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 00:05 
 
Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Nieuwe South Park (sarcastabal) :worship:

Ik vond 'm echt slecht :p. Hele dag South Park gekeken en vond deze vergeleken met de meeste andere maar saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 00:30 
 
Hardtraxx Addict



Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Pommer schreef:
Nieuwe South Park (sarcastabal) :worship:

Ik vond 'm echt slecht :p. Hele dag South Park gekeken en vond deze vergeleken met de meeste andere maar saai.

De andere 2 nieuwe zijn een stuk beter ja ;) Vooral Raising The Bar was echt geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 05:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele nacht gecamt met een ongezond lekkere Argentijnse chick die van hardstyle houdt :worship:
Zat op tinychat voor een vriendin van me die uiteindelijk niet kwam omdat skype aan het ouwehoeren was, wou ik net weg gaan komt zij opeens binnen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 08:16 
 

Fuzzylogic schreef:
Hele nacht gecamt met een ongezond lekkere Argentijnse chick die van hardstyle houdt :worship:
Zat op tinychat voor een vriendin van me die uiteindelijk niet kwam omdat skype aan het ouwehoeren was, wou ik net weg gaan komt zij opeens binnen :loving:

dafuq dude, dafuq
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 11:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hele nacht gecamt met een ongezond lekkere Argentijnse chick die van hardstyle houdt :worship:
Zat op tinychat voor een vriendin van me die uiteindelijk niet kwam omdat skype aan het ouwehoeren was, wou ik net weg gaan komt zij opeens binnen :loving:


off-topic/relatie-topic-t17273.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mensen die denken dat ze zomaar 1000euries van de appie heijn krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 17:26 
 
Hardtraxx Addict

Terug komen van een vermoeiende stagedag en op de bank ploffe. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 17:37 
 

Afgelopen weekend.
Vorige  1 ... 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic