Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 21:58 
 

D-Nemacyst schreef:
Dan neem ik mijn woorden terug.

En dan maak ik ervan Moeilijk he, zien wat er op het forum gebeurt.

Fucking moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 22:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

me gusta schreef:
D-Nemacyst schreef:
Dan neem ik mijn woorden terug.

En dan maak ik ervan Moeilijk he, zien wat er op het forum gebeurt.

Fucking moeilijk.


:kiss: Komt goed.
Genietmomentje :
Na lange tijd eindelijk weer iets fatsoenlijks geproduceerd waar ik mee verder kan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dit is pas hard!!!


Dit is gewoon amateuristisch. Doe mij maar Hellseeker of vergelijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

Dit feest :loving: :bomb:


Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 08:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Dit is gewoon amateuristisch. Doe mij maar Hellseeker of vergelijkbaar.


Eindelijk zeg je het zelf :worship: Het is allemaal amateuristische bende xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:16 
 

Fuzzylogic schreef:
:drool:




idd, geef mij maar raw HS, Hardcore, industrial, french, terror en speed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Genietmomentje :
Na lange tijd eindelijk weer iets fatsoenlijks geproduceerd waar ik mee verder kan :)

Ik ook, fijn ding was het, wel jammer dat ik meteen weer moest doortrekken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:49 
 

Gadverderrie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nosferatu - Enemigo Del Estado, nostalgie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 22:27 
 
Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
roberttt schreef:
Dit is pas hard!!!


Dit is gewoon amateuristisch. Doe mij maar Hellseeker of vergelijkbaar.

'T was wel facking geniaal toen Drokz deze draaide op Thunderdome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
'T was wel facking geniaal toen Drokz deze draaide op Thunderdome.

Dat ben ik met je eens :D

roberttt schreef:
Draidy schreef:
Dit is gewoon amateuristisch. Doe mij maar Hellseeker of vergelijkbaar.


Eindelijk zeg je het zelf :worship: Het is allemaal amateuristische bende xd

Dit nummer zeker ja. Maar het genre Speedcore allesbehalve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Geniaal stukje muziek :loving:
Staat al de hele ochtend op repeat, heerlijk rustgevend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stonermuziek :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijk nummer idd. als je bijvoorbeeld de link heb http://www.youtube.com/watch?v=OI3shBXlqsw
Gewoon achter youtube repeater typen. dus http://www.youtuberepeater.com/watch?v=OI3shBXlqsw
gewoon een tip
Handig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:37 
 

Dit is ook een heerlijk nummer
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=U1OM9hgc4os
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens.

Suck Satan's Cock is nog vetter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Helemaal mee eens.

Suck Satan's Cock is nog vetter :D

Dat t-shirt ook op the qontinet xD
" I snort speed and worship satan"
volgens mij heeft hij het niet zo met de heer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:42 
 

tommetjeuh schreef:
Henk-Jan schreef:
Helemaal mee eens.

Suck Satan's Cock is nog vetter :D

Dat t-shirt ook op the qontinet xD
" I snort speed and worship satan"
volgens mij heeft hij het niet zo met de heer


had die ook op qbase aan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:43 
 

tommetjeuh schreef:
Henk-Jan schreef:
Helemaal mee eens.

Suck Satan's Cock is nog vetter :D

Dat t-shirt ook op the qontinet xD
" I snort speed and worship satan"
volgens mij heeft hij het niet zo met de heer

Zou je denken? :lol:

EDIT: deze vind ik ook erg fijn http://www.youtube.com/watch?NR=1&featu ... X34Lgmz8PI
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

The Machine & Ft. Chris One - Never Fall asleep
The Machine & Chris One - A Different Kind Of Therapy (First Mix/The Machine Mix)
The Machine & Chris One - A Different Kind Of Therapy (Second Mix/Chris One Mix)
The Machine - Awesome Frequency
The Machine - New Generation
Chris One - Drug Muzik
Chris One - Sin City

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/6391442/a69cc5c1/hysterisch_babygelach.html

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Helemaal mee eens.

Suck Satan's Cock is nog vetter :D


Dat is zo'n blafnummer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

you don't say......
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:15 
 

15 en onervaren
Vorige  1 ... 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic