heerlijk voor bij de koffie
G
dr peaakok is fet harrd man whahahaha en hij heeft grappige stukje
A
Harder = Sneller = Beter = Harder = Sneller
EN
GA ZO MAAR
DOOR
EN
GA ZO MAAR
DOOR
Zanger Rinus is veel harder!!!!!!!!!!!!!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Wel featuring Deborah the dancing queen!!!!!!!!wrote:Zanger Rinus is veel harder!!!!!!!!!!!!!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Welkom bij Bashtraxx
Waar het draait om elkaar afzeiken en trollen
Niet om de muziek

Niet om de muziek
M
We zeiken hier frenchcore af. Bedoel je hier soms mee te zeggen dat frenchcore geen muziek is? Ben ik opzich wel met je eens.wrote:Welkom bij Bashtraxx
Niet om de muziek
T
Delete & Vazard @ Defqon 1 2012 
Eerste dag bij Hot Networkz, en meteen 5 sales
. Al hadden t er 8 kunnen zijn met wat meer geluk, helaas gingen er drie net niet door :p.
G
Naiswrote:Hot Networkz
G
Ik vraag me eigenlijk af ze altijd zo idioot muziek luisteren of alleen als ze op video komen. Bij headhunterz heb ik eigenlijk hetzelfde soms.
G
verklaar je nader?wrote:Ik vraag me eigenlijk af ze altijd zo idioot muziek luisteren of alleen als ze op video komen. Bij headhunterz heb ik eigenlijk hetzelfde soms.
G
wat je zo idioot vind aan ze?wrote:Wat moet ik verklaren?
Zit jij wel de hele dag mee te waaieren dan als je muziek luistert?
Moeilijk he lezen.wrote:We zeiken hier frenchcore af. Bedoel je hier soms mee te zeggen dat frenchcore geen muziek is? Ben ik opzich wel met je eens.wrote:Welkom bij Bashtraxx
Niet om de muziek
M
Dat was mijn punt ook... Jij zegt dat het hier draait om elkaar afzeiken terwijl de muziek afgezeken werd.wrote:Moeilijk he lezen.wrote:We zeiken hier frenchcore af. Bedoel je hier soms mee te zeggen dat frenchcore geen muziek is? Ben ik opzich wel met je eens.wrote:Welkom bij Bashtraxx
Niet om de muziek