Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 12:43 
 

roberttt schreef:
Dit is pas hard!!!


heerlijk voor bij de koffie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dr peaakok is fet harrd man whahahaha en hij heeft grappige stukje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 13:08 
 

Harder = Sneller = Beter = Harder = Sneller
EN
GA ZO MAAR
DOOR
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zanger Rinus is veel harder!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Zanger Rinus is veel harder!!!!!!!!!!!!!

Wel featuring Deborah the dancing queen!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 14:55 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

:bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.ted.com/talks/simon_sinek_ho ... N.facebook

Geniaal verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 15:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Welkom bij Bashtraxx
Waar het draait om elkaar afzeiken en trollen
Niet om de muziek

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 15:40 
 

D-Nemacyst schreef:
Welkom bij Bashtraxx
Waar het draait om elkaar afzeiken en trollen
Niet om de muziek

:corn:

We zeiken hier frenchcore af. Bedoel je hier soms mee te zeggen dat frenchcore geen muziek is? Ben ik opzich wel met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:00 
 

Delete & Vazard @ Defqon 1 2012 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste dag bij Hot Networkz, en meteen 5 sales :). Al hadden t er 8 kunnen zijn met wat meer geluk, helaas gingen er drie net niet door :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:56 
 

urbandesigner schreef:
Hot Networkz

Nais :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 17:09 
 

Aristo schreef:

11:07 :D

:love:
heel vette nieuwe stijl in dit nrtje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me eigenlijk af ze altijd zo idioot muziek luisteren of alleen als ze op video komen. Bij headhunterz heb ik eigenlijk hetzelfde soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 17:38 
 

mrazura schreef:
Ik vraag me eigenlijk af ze altijd zo idioot muziek luisteren of alleen als ze op video komen. Bij headhunterz heb ik eigenlijk hetzelfde soms.

verklaar je nader?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moet ik verklaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 18:05 
 

mrazura schreef:
Wat moet ik verklaren?

wat je zo idioot vind aan ze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit jij wel de hele dag mee te waaieren dan als je muziek luistert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ybrid - Alkaest :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



De nieuwe baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 20:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

me gusta schreef:
D-Nemacyst schreef:
Welkom bij Bashtraxx
Waar het draait om elkaar afzeiken en trollen
Niet om de muziek

:corn:

We zeiken hier frenchcore af. Bedoel je hier soms mee te zeggen dat frenchcore geen muziek is? Ben ik opzich wel met je eens.


Moeilijk he lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 20:56 
 

D-Nemacyst schreef:
me gusta schreef:
D-Nemacyst schreef:
Welkom bij Bashtraxx
Waar het draait om elkaar afzeiken en trollen
Niet om de muziek

:corn:

We zeiken hier frenchcore af. Bedoel je hier soms mee te zeggen dat frenchcore geen muziek is? Ben ik opzich wel met je eens.


Moeilijk he lezen.

Dat was mijn punt ook... Jij zegt dat het hier draait om elkaar afzeiken terwijl de muziek afgezeken werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 21:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan neem ik mijn woorden terug.

En dan maak ik ervan Moeilijk he, zien wat er op het forum gebeurt.
Vorige  1 ... 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic