Krijg wel zin weer in RCT nu
C
inderdaad een lekker nummertje Swoosh!
G
ja echt hewrote:inderdaad een lekker nummertje Swoosh!
sowieso dat hele Dominator album is echt heerlijk
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
G
uit die minimix
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Juist, gruwelijke plaat, gaat live vast kippenvel opleveren die intro 
Deze plaat ook
View on YouTube
Deze plaat ook
Door de Tijdmachine weer allemaal plaatjes (her)ontdekken. Wat is er toch gruwelijk veel moois geproduceerd in die tijd 
Echt welwrote:Band of Horses - The Funeral![]()
C
CD 2 toch? ja die is inderdaad goed te pruimen!wrote:ja echt hewrote:inderdaad een lekker nummertje Swoosh!
sowieso dat hele Dominator album is echt heerlijk
K
frenchcoretokkies
G
wa zeggie ik ken je nie horen me frenchcore staat te hard alles in me kamer trilt ook helemaal want die kicks knallen zo hard dat alles op en neer gaat ik ken dus niet lezen wat op me scherm staatwrote:frenchcoretokkies
C
Gaat zeker harder dan Industrial of Crossbreedwrote:wa zeggie ik ken je nie horen me frenchcore staat te hard alles in me kamer trilt ook helemaal want die kicks knallen zo hard dat alles op en neer gaat ik ken dus niet lezen wat op me scherm staatwrote:frenchcoretokkies
M
wrote:Gaat zeker harder dan Industrial of Crossbreedwrote:wa zeggie ik ken je nie horen me frenchcore staat te hard alles in me kamer trilt ook helemaal want die kicks knallen zo hard dat alles op en neer gaat ik ken dus niet lezen wat op me scherm staatwrote:frenchcoretokkies
K
wrote:Gaat zeker harder dan Industrial of Crossbreedwrote:wa zeggie ik ken je nie horen me frenchcore staat te hard alles in me kamer trilt ook helemaal want die kicks knallen zo hard dat alles op en neer gaat ik ken dus niet lezen wat op me scherm staatwrote:frenchcoretokkies
ja man! Jij luistert altijd echte industrial ja
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Hahahahawrote:Gaat zeker harder dan Industrial of Crossbreedwrote:wa zeggie ik ken je nie horen me frenchcore staat te hard alles in me kamer trilt ook helemaal want die kicks knallen zo hard dat alles op en neer gaat ik ken dus niet lezen wat op me scherm staatwrote:frenchcoretokkies
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Inderdaad, in Frenchcore zit tenminste ritme en gevoel! Industrial is net alsof je kinderen van 5 wat instrumenten geeft en hun gang laat gaan, echt voor simpelen!wrote:Gaat zeker harder dan Industrial of Crossbreedwrote:wa zeggie ik ken je nie horen me frenchcore staat te hard alles in me kamer trilt ook helemaal want die kicks knallen zo hard dat alles op en neer gaat ik ken dus niet lezen wat op me scherm staatwrote:frenchcoretokkies
M
Haha, meneer de industrial kenner.wrote:Inderdaad, in Frenchcore zit tenminste ritme en gevoel! Industrial is net alsof je kinderen van 5 wat instrumenten geeft en hun gang laat gaan, echt voor simpelen!wrote:Gaat zeker harder dan Industrial of Crossbreedwrote:wa zeggie ik ken je nie horen me frenchcore staat te hard alles in me kamer trilt ook helemaal want die kicks knallen zo hard dat alles op en neer gaat ik ken dus niet lezen wat op me scherm staat
En, gevoel in frenchcore? Hahaha.
K
Tokkies