Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 10:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Mijnheer voor jou :nono:

Dit soort dingen kun je daarmee doen dus, heel tof!





Krijg wel zin weer in RCT nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 20:02 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 21:13 
 

inderdaad een lekker nummertje Swoosh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 21:55 
 

Chris Two schreef:
inderdaad een lekker nummertje Swoosh!

ja echt he :D
sowieso dat hele Dominator album is echt heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:00 
 
Hardtraxx Addict

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:43 
 

Ritsurt schreef:
:loving:

uit die minimix :P heerlijk _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:50 
 
Hardtraxx Addict

Juist, gruwelijke plaat, gaat live vast kippenvel opleveren die intro :worship:

Deze plaat ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door de Tijdmachine weer allemaal plaatjes (her)ontdekken. Wat is er toch gruwelijk veel moois geproduceerd in die tijd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Band of Horses - The Funeral :love: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Blijft kippenvel bij 1:44 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Band of Horses - The Funeral :love: :cry:

Echt wel :) Super nice nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 09:09 
 

KSwoosh schreef:
Chris Two schreef:
inderdaad een lekker nummertje Swoosh!

ja echt he :D
sowieso dat hele Dominator album is echt heerlijk :D


CD 2 toch? ja die is inderdaad goed te pruimen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:love: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:17 
 

frenchcoretokkies
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:25 
 

kaboem schreef:
frenchcoretokkies

wa zeggie ik ken je nie horen me frenchcore staat te hard alles in me kamer trilt ook helemaal want die kicks knallen zo hard dat alles op en neer gaat ik ken dus niet lezen wat op me scherm staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 12:19 
 

KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
frenchcoretokkies

wa zeggie ik ken je nie horen me frenchcore staat te hard alles in me kamer trilt ook helemaal want die kicks knallen zo hard dat alles op en neer gaat ik ken dus niet lezen wat op me scherm staat


Gaat zeker harder dan Industrial of Crossbreed
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 12:22 
 

Chris Two schreef:
KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
frenchcoretokkies

wa zeggie ik ken je nie horen me frenchcore staat te hard alles in me kamer trilt ook helemaal want die kicks knallen zo hard dat alles op en neer gaat ik ken dus niet lezen wat op me scherm staat


Gaat zeker harder dan Industrial of Crossbreed

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 12:23 
 

Chris Two schreef:
KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
frenchcoretokkies

wa zeggie ik ken je nie horen me frenchcore staat te hard alles in me kamer trilt ook helemaal want die kicks knallen zo hard dat alles op en neer gaat ik ken dus niet lezen wat op me scherm staat


Gaat zeker harder dan Industrial of Crossbreed



ja man! Jij luistert altijd echte industrial ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 12:27 
 
Hardtraxx Addict

Chris Two schreef:
KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
frenchcoretokkies

wa zeggie ik ken je nie horen me frenchcore staat te hard alles in me kamer trilt ook helemaal want die kicks knallen zo hard dat alles op en neer gaat ik ken dus niet lezen wat op me scherm staat


Gaat zeker harder dan Industrial of Crossbreed

Hahahaha :D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
frenchcoretokkies

wa zeggie ik ken je nie horen me frenchcore staat te hard alles in me kamer trilt ook helemaal want die kicks knallen zo hard dat alles op en neer gaat ik ken dus niet lezen wat op me scherm staat


Gaat zeker harder dan Industrial of Crossbreed


Inderdaad, in Frenchcore zit tenminste ritme en gevoel! Industrial is net alsof je kinderen van 5 wat instrumenten geeft en hun gang laat gaan, echt voor simpelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 12:32 
 

Hoofdcoach schreef:
Chris Two schreef:
KSwoosh schreef:
wa zeggie ik ken je nie horen me frenchcore staat te hard alles in me kamer trilt ook helemaal want die kicks knallen zo hard dat alles op en neer gaat ik ken dus niet lezen wat op me scherm staat


Gaat zeker harder dan Industrial of Crossbreed


Inderdaad, in Frenchcore zit tenminste ritme en gevoel! Industrial is net alsof je kinderen van 5 wat instrumenten geeft en hun gang laat gaan, echt voor simpelen!

Haha, meneer de industrial kenner.
En, gevoel in frenchcore? Hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 12:32 
 

Tokkies
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 12:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is pas hard!!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens, sneller is harder en beter. Einde discussie.
Vorige  1 ... 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic