Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
STAN- schreef:



Blijft de dikste set (mbt dubstep dan) die ik heb meegemaakt :love:

Dat stukje met D.A.N.C.E. er door heen is vet. Weet je toevallig hoe die track heet?

Justice - D.A.N.C.E. (Loop Stepwalker WTF Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:33 
 

Ik ga waarschijnlijk de Pioneer DDJ SX aanschaffen als die uitkomt. Wat een controller :love: :love: .
Steek ik liever daar 1000 euro in dan een hele pioneer set te moeten aanschaffen, en eigenlijk minder kunnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 12:05 
 
Hardtraxx Addict

STAN- schreef:
Strep schreef:
Dat stukje met D.A.N.C.E. er door heen is vet. Weet je toevallig hoe die track heet?

Justice - D.A.N.C.E. (Loop Stepwalker WTF Remix)

Thanks :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 12:32 
 

groepsfotos van Qountdown 2011 terugkijken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Deze zit al hele tijd in me kop :worship:

en deze



:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:32 
 

mrazura schreef:


Deze zit al hele tijd in me kop :worship:

en deze



:worship: :worship: :worship: :worship:

:yes: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is lekker uitbrakken he zo :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:54 
 
Hardtraxx Addict

We have one last present for you from XXlerator Raw - The Battle! A great way to end your weekend, or to start the new week. That's up to you!

When we reach 300 likes on this post (or 5.000 at the Facebook page), the most epic female battle will be released:

Anagenetic vs DeetoxNL @ XXlerator Raw - The Battle —

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vandaag weer eens een goeie definitie van een genietmomentje tegen gekomen:
B-Front vs Solutio & The I's @ XXlerator Raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 23:51 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Propedeuse gehaald!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Propedeuse gehaald!

Gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thanks, had nog een extra kans gekregen want ik stond namelijk op 59 punten. Moest eigenlijk tot April wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Almighty schreef:
Hoofdcoach schreef:
Fritz Stau @ Somertijd :lol: :lol: :lol:

Ik vond de Pater ook goed vandaag xd


Haha idd, bij die lag ik ook helemaal gevouwen xd

WO IST MEIN BIER!!!!!!!!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n eigen festival aan het maken op Rollercoaster Tycoon 3, gruwelijk vet om te doen :worship:
Eigen muziek overzetten naar RCT, en je kunt ook zelf vuurwerk en lasershows maken en die helemaal afstellen op de muziek, echt tof :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:22 
 

Fuzzylogic schreef:
M'n eigen festival aan het maken op Rollercoaster Tycoon 3, gruwelijk vet om te doen :worship:
Eigen muziek overzetten naar RCT, en je kunt ook zelf vuurwerk en lasershows maken en die helemaal afstellen op de muziek, echt tof :worship:


whut? :huh: Samen een festivaltje maken? :$

owja: mn wang is nu al aan herstel toe. dus dat idee van jouw was niet eens zo slecht! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:27 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
doe is een key sturen voor RTC 3 :worship: :$


Key? :$
Sorry ik ben niet zo slim :lol:

biscuit schreef:
whut? :huh: Samen een festivaltje maken? :$

owja: mn wang is nu al aan herstel toe. dus dat idee van jouw was niet eens zo slecht! :D


Ist gut :D Ik heb de mainstage al af met Timeless als achtergrondmuziekje en vuurwerk en lasershow die daarop is afgesteld, ik ga morgen even een Theracords en Thunderdome stage maken :D

EN VOLGENDE KEER LUISTER JE NAAR MIJN IDEEËN :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:37 
 

Fuzzylogic schreef:

biscuit schreef:
whut? :huh: Samen een festivaltje maken? :$

owja: mn wang is nu al aan herstel toe. dus dat idee van jouw was niet eens zo slecht! :D


Ist gut :D Ik heb de mainstage al af met Timeless als achtergrondmuziekje en vuurwerk en lasershow die daarop is afgesteld, ik ga morgen even een Theracords en Thunderdome stage maken :D

EN VOLGENDE KEER LUISTER JE NAAR MIJN IDEEËN :mad:


Ja meneer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijnheer voor jou :nono:

Dit soort dingen kun je daarmee doen dus, heel tof!



Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Best geinig idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:woot: vet gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 10:32 
 

de kickrolls in
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker nummertje :loving:
Vorige  1 ... 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic