Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Two_and_a_half_men_s10_episode2

Ge-ni-aal! :worship:



not funny without king charlie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
pecola-tje schreef:
Two_and_a_half_men_s10_episode2

Ge-ni-aal! :worship:



not funny without king charlie

Die mening had ik eerst ook.
Nu bekijk ik het gewoon als een andere serie en kan ik de humor zeker weer waarderen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
pecola-tje schreef:
Two_and_a_half_men_s10_episode2

Ge-ni-aal! :worship:



not funny without king charlie


Inderdaad... zo is het saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
Hoofdcoach schreef:
D-Nemacyst schreef:

en @ Hoofdcoach
Ik doe een mediaopleiding en geen hoe plaats ik een grammaticaal correct bericht op een forum opleiding.


Oh dat dacht ik. Ik doe wel de opleiding "hoe plaats ik een grammaticaal correct bericht op een forum. " :)


Doe jij die opleiding? Je bent net begonnen zeker...

Ik doe een opleiding.
hij doet een opleiding.
wij doen een opleiding.

Ik volg een opleiding.
Hij volgt een opleiding.
Wij volgen een opleiding.

Oh ja,

Je was een punt vergeten.


Fail xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw setje online gezet. Luistert naar mijn mening heerlijk weg ^^
Voor de geïnteresseerden: hardstyle/daveytl-destination-space-t29974.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:58 
 



:) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Fritz Stau @ Somertijd :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daypeople plaatjes :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:41 
 

Hoofdcoach schreef:
Fritz Stau @ Somertijd :lol: :lol: :lol:

Ik vond de Pater ook goed vandaag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb mensen uit de shout getrolled er is namelijk niks mis met mij xd
Hap hap hap
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

De shout :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:59 
 

Iemand post lange verhalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:02 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:03 
 

Wout1997 schreef:
Ik heb mensen uit de shout getrolled er is namelijk niks mis met mij xd
Hap hap hap


Ik zei het toch, krijg ik nu een prijs? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:46 
 

Amada @ Fear.FM Hardest :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan ook gewoon zeggen dat je hem naar beneden hebt gemieterd hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Toen er straks 2/3 VTEC's voorbij kwamen racen! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 01:30 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Hoofdcoach schreef:
Fritz Stau @ Somertijd :lol: :lol: :lol:

Ik vond de Pater ook goed vandaag xd


Haha idd, bij die lag ik ook helemaal gevouwen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:47 
 


Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




Blijft de dikste set (mbt dubstep dan) die ik heb meegemaakt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Da Tweekaz album binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 15:25 
 
Hardtraxx Addict

STAN- schreef:



Blijft de dikste set (mbt dubstep dan) die ik heb meegemaakt :love:

Dat stukje met D.A.N.C.E. er door heen is vet. Weet je toevallig hoe die track heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mn baas gister Meesterkok geworden. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Tuneboy - Heaven :worship: :worship: :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

#SPAM

Mensen die van Italie houden:
hardstyle/wootum-this-is-italy-t30008.html
Vorige  1 ... 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic