Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Oja, en ... Tessss :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
whut? hoe weet jij mijn naam?
:huh:


volgens mij weet elke harde trekker jou naam wel. BERUCHT en beroemd... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ledker..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 08:20 
 

Henk-Jan schreef:
biscuit schreef:
oke :)

dan zal ik zeker kijken!
tv-kijker nummer 1! :D

Julian wat is het toch altijd awkward als jij iets post wat in relatie tot vrouwen staat.
Plaatsvervangende schaamte, altijd.

keer op keer, die jongen slaat helemaal op hol zodra er iets gerelateerd is met vrouwen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 08:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hahahah xd xd


Sinds waneer ben jij oranje? :P

Was dat zwart echt zat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
I see what you did there
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heey Biscuit, dat gedrag van jou he.... niks meer aan doen. Gaat prima zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 10:17 
 
Hardtraxx Veteran

Je bent nu geen veteraan meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 11:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heey Biscuit, dat gedrag van jou he.... niks meer aan doen. Gaat prima zo.

xd

Genietmomentje: Bijna weekend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Genietmomentje: Bijna weekend ^^


x2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 12:54 
 



Blijft mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Terugkijken met op mijn 1e en 2e jaar op deze opleiding.
Beseffen dat ik nog maar 1 jaar hoef.

Zoveel geleerd en zoveel vets gedaan en zoveel gefeest.
Student is toch de mooiste tijd uit je schooltijd en zeker een van de beste van je leven.
(Als je de goeie opleiding doet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ongeloof..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Terugkijken met op mijn 1e en 2e jaar op deze opleiding.
Beseffen dat ik nog maar 1 jaar hoef.

Zoveel geleerd en zoveel vets gedaan en zoveel gefeest.
Student is toch de mooiste tijd uit je schooltijd en zeker een van de beste van je leven.
(Als je de goeie opleiding doet)


Zit hier echt te janken, wat een bizar maar toch ook zeker schitterend verhaal. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Terugkijken met op mijn 1e en 2e jaar op deze opleiding.
Beseffen dat ik nog maar 1 jaar hoef.

Zoveel geleerd en zoveel vets gedaan en zoveel gefeest.
Student is toch de mooiste tijd uit je schooltijd en zeker een van de beste van je leven.
(Als je de goeie opleiding doet)


Jij niet!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
D-Nemacyst schreef:
Terugkijken met op mijn 1e en 2e jaar op deze opleiding.
Beseffen dat ik nog maar 1 jaar hoef.

Zoveel geleerd en zoveel vets gedaan en zoveel gefeest.
Student is toch de mooiste tijd uit je schooltijd en zeker een van de beste van je leven.
(Als je de goeie opleiding doet)


Zit hier echt te janken, wat een bizar maar toch ook zeker schitterend verhaal. :cry:


Echt? wat een pussy ben je dan :cool:

en @ Hoofdcoach
Ik doe een mediaopleiding en geen hoe plaats ik een grammaticaal correct bericht op een forum opleiding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:36 
 

Media-opleidingen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:22 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Henkiev112 schreef:
As vrijdag officeel geslaagd!

Hatsikidee, en waarvoor?

HBO Hotel- en evenementenmanagement.

Vandaag officieel geslaagd met 0,6 punt hoger dan het gemiddelde :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

en @ Hoofdcoach
Ik doe een mediaopleiding en geen hoe plaats ik een grammaticaal correct bericht op een forum opleiding.


Oh dat dacht ik. Ik doe wel de opleiding "hoe plaats ik een grammaticaal correct bericht op een forum" :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
D-Nemacyst schreef:

en @ Hoofdcoach
Ik doe een mediaopleiding en geen hoe plaats ik een grammaticaal correct bericht op een forum opleiding.


Oh dat dacht ik. Ik doe wel de opleiding "hoe plaats ik een grammaticaal correct bericht op een forum. " :)


Doe jij die opleiding? Je bent net begonnen zeker...

Ik doe een opleiding.
hij doet een opleiding.
wij doen een opleiding.

Ik volg een opleiding.
Hij volgt een opleiding.
Wij volgen een opleiding.

Oh ja,

Je was een punt vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:54 
 

Frazyr doe is normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Two_and_a_half_men_s10_episode2

Ge-ni-aal! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Frazyr doe is normaal


Ik had een geniet momentje.
Vorige  1 ... 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic