Oja, en ... Tessss 
volgens mij weet elke harde trekker jou naam wel. BERUCHT en beroemd...wrote: whut? hoe weet jij mijn naam?
volgens mij weet elke harde trekker jou naam wel. BERUCHT en beroemd...wrote: whut? hoe weet jij mijn naam?
keer op keer, die jongen slaat helemaal op hol zodra er iets gerelateerd is met vrouwenwrote:Julian wat is het toch altijd awkward als jij iets post wat in relatie tot vrouwen staat.wrote:oke
dan zal ik zeker kijken!
tv-kijker nummer 1!
Plaatsvervangende schaamte, altijd.
Was dat zwart echt zat!wrote:Sinds waneer ben jij oranje?wrote:Hahahah![]()
wrote:Heey Biscuit, dat gedrag van jou he.... niks meer aan doen. Gaat prima zo.
x2wrote: Genietmomentje: Bijna weekend
Zit hier echt te janken, wat een bizar maar toch ook zeker schitterend verhaal.wrote:Terugkijken met op mijn 1e en 2e jaar op deze opleiding.
Beseffen dat ik nog maar 1 jaar hoef.
Zoveel geleerd en zoveel vets gedaan en zoveel gefeest.
Student is toch de mooiste tijd uit je schooltijd en zeker een van de beste van je leven.
(Als je de goeie opleiding doet)
Jij niet!!!!wrote:Terugkijken met op mijn 1e en 2e jaar op deze opleiding.
Student is toch de mooiste tijd uit je schooltijd en zeker een van de beste van je leven.
Echt? wat een pussy ben je danwrote:Zit hier echt te janken, wat een bizar maar toch ook zeker schitterend verhaal.wrote:Terugkijken met op mijn 1e en 2e jaar op deze opleiding.
HBO Hotel- en evenementenmanagement.wrote:Hatsikidee, en waarvoor?wrote:As vrijdag officeel geslaagd!
Oh dat dacht ik. Ik doe wel de opleiding "hoe plaats ik een grammaticaal correct bericht op een forum"wrote:
en @ Hoofdcoach
Ik doe een mediaopleiding en geen hoe plaats ik een grammaticaal correct bericht op een forum opleiding.
Doe jij die opleiding? Je bent net begonnen zeker...wrote:Oh dat dacht ik. Ik doe wel de opleiding "hoe plaats ik een grammaticaal correct bericht op een forum. "wrote:
en @ Hoofdcoach
Ik doe een mediaopleiding en geen hoe plaats ik een grammaticaal correct bericht op een forum opleiding.