Van wat? Facebook?
want ik kan hem niet vinden namenlijk.
Moet je voor de lol eens op je naam drukken en dan je twitter account, of op het huisje links van je post.wrote:Van wat? Facebook?
Ah daar. dat is mooi verrot want ik ben de password van dat account kwijt. Oud twitter account.wrote:Moet je voor de lol eens op je naam drukken en dan je twitter account, of op het huisje links van je post.wrote:Van wat? Facebook?
Ik wist toch niet waar die stond keutel.wrote:Ga janken man, verwijder dan die link uit je profiel :'). Kan er ook niemand op klikken.
Veel fap plezier!wrote:Mooi dan heb ik hem nog opgeslagen
zieke garpwrote:Veel fap plezier!wrote:Mooi dan heb ik hem nog opgeslagen
originele woord garp mangwrote:zieke garpwrote:Veel fap plezier!wrote:Mooi dan heb ik hem nog opgeslagen
Nu schat je jezelf toch te hoog inwrote:Net zo orgineel als die fap opmerking
Met mij?wrote:Miauw!wrote:Wat kut
Hier hetzelfde. Mijn dag kan niet meer stuk.wrote:De langstudeerboete die is afgeschaft, oftewel ik krijg mijn 3000 euro terug!
was wel ff een genietmomentjewrote:Fate or Fortune, het aantal verschillende letters zijn 8, daarnaast is dit het negende jaar dat het gehouden wordt, dus dan kom ik al op 17 letters. Als je de letters optelt van Radical Redemption kom je ook op 17 uit. Daarnaast staat in Efeziërs, de 3e van de 4 gevangenisbrieven (7) in het tiende(10) vers beschreven: 'In him we have redemption through his blood'. Ze praten over redemption, en opgeteld kom ik wéér op 17 uit.
conclusie:
Wat doe jij hier dan nogwrote:eindelijk grijpen de mods in
Wou het eigenlijk zeggenwrote:Wat doe jij hier dan nogwrote:eindelijk grijpen de mods in
Ga jij gewoon weg, doeiiwrote:eindelijk grijpen de mods in
Intro is wel lache