Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:10 
 

Chris Two schreef:
roberttt schreef:
Waar zie jij een troll?

Over het algemeen zijn de levens van zowel tommetjeuh, Almighty en Kaboem een grap.

Haha Robbedoes, wat deed ik dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:13 
 

Almighty schreef:
Chris Two schreef:
roberttt schreef:
Waar zie jij een troll?

Over het algemeen zijn de levens van zowel tommetjeuh, Almighty en Kaboem een grap.

Haha Robbedoes, wat deed ik dan?


o.a. dat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf Robert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:16 
 

Chris Two schreef:
Almighty schreef:
Chris Two schreef:
Over het algemeen zijn de levens van zowel tommetjeuh, Almighty en Kaboem een grap.

Haha Robbedoes, wat deed ik dan?


o.a. dat...

Dus Dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan stalkt me, hij heeft al foto's van me geplaatst.

Viezu jongen. Ik ga 112 bell0n!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:59 
 

2 klikken en ik heb hem ook, heur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
2 klikken en ik heb hem ook, heur.


Ben ik populair zeg!
Nee in alle serieusheid beter laat je dat, ik hoef niet foto's van mij in elk topic. Zeker niet iets van 5 jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:00 
 

D-Nemacyst schreef:
Almighty schreef:
2 klikken en ik heb hem ook, heur.


Ben ik populair zeg!
Nee in alle serieusheid beter laat je dat, ik hoef niet foto's van mij in elk topic. Zeker niet iets van 5 jaar terug.

mooiboys bashen weer begonnen? :corn: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
2 klikken en ik heb hem ook, heur.


Eigenlijk maar 1 keer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
D-Nemacyst schreef:
Almighty schreef:
2 klikken en ik heb hem ook, heur.


Ben ik populair zeg!
Nee in alle serieusheid beter laat je dat, ik hoef niet foto's van mij in elk topic. Zeker niet iets van 5 jaar terug.

mooiboys bashen weer begonnen? :corn: :lol:


Ik sta tegen alles van dat principe en ik heb al is uitgelegd waarom deze foto dus dat ga ik geen 2e keer doen.
En toch liever een mooibooi dan janken om een slak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:02 
 

Wel onze slak, ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heyheyhey achter die slak schuilt ook een persoon, wat ongevoelig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Wel onze slak, ja?


Hou jullie slak dan ook jullie slak en val anderen er niet mee lastig

tommetjeuh schreef:
Heyheyhey achter die slak schuilt ook een persoon, wat ongevoelig.


Wil je een tissue?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:03 
 

Slak :loving:

En als wij er mensen mee lastig vielen was er niet zoveel steun geweest om hem te unbannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:03 
 

Dit zijn gewoon mijn rechten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Slak :loving:

En als wij er mensen mee lastig vielen was er niet zoveel steun geweest om hem te unbannen.


Soort zoekt soort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:05 
 

D-Nemacyst schreef:
kaboem schreef:
Slak :loving:

En als wij er mensen mee lastig vielen was er niet zoveel steun geweest om hem te unbannen.


Soort zoekt soort.


Er is niets mis met die jongen hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
D-Nemacyst schreef:
kaboem schreef:
Slak :loving:

En als wij er mensen mee lastig vielen was er niet zoveel steun geweest om hem te unbannen.


Soort zoekt soort.


Er is niets mis met die jongen hoor


Interessant man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien moet je het allemaal wat minder serieus nemen D-Nemacyst. Het is tenslotte maar internet. :) Maar als dat een big deal voor je is, so be it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:09 
 

Mijn excuus D-nem. Vertel jij anders nog eens zo'n super geweldig verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je fotos van Alex hebben (staat er vast nog wel 1 van wish)? dan kan je hem terugpakken, aangezien hij niet op internet wil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering >.< waar gaat dit over >.< skkl pie stielo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Misschien moet je het allemaal wat minder serieus nemen D-Nemacyst. Het is tenslotte maar internet. :) Maar als dat een big deal voor je is, so be it.


Ik heb liever niet dat mensen zo maar foto's van mij posten.
Ik heb die foto zelf ook een tijdje geleden verwijderd.
Wat voor jou een grap is, is voor de ander serieus, ik mag hopen voor jou dat je daar eerst over na denkt voordat je iets zegt/doet. Als hij hier op hardtraxx nog ergens rondzwerft heb ik m er ook liever niet staan.

p-stylez schreef:
Moet je fotos van Alex hebben (staat er vast nog wel 1 van wish)? dan kan je hem terugpakken, aangezien hij niet op internet wil.


Ik verlaag me niet tot dat niveau :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Mijn excuus D-nem. Vertel jij anders nog eens zo'n super geweldig verhaal.


De koe zegt boe!

Peace out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Dakpan schreef:
Misschien moet je het allemaal wat minder serieus nemen D-Nemacyst. Het is tenslotte maar internet. :) Maar als dat een big deal voor je is, so be it.


Ik heb liever niet dat mensen zo maar foto's van mij posten.
Ik heb die foto zelf ook een tijdje geleden verwijderd.
Wat voor jou een grap is, is voor de ander serieus, ik mag hopen voor jou dat je daar eerst over na denkt voordat je iets zegt/doet.


Ik heb het niet over die foto hoor. Als je het zo erg vindt edit ik hem wel maar hij staat nog steeds op je profiel en als homepage... :P

Ging me meer over hoe je hier de forumvader uithangt.
Vorige  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic