Dakpan schreef:
Misschien moet je het allemaal wat minder serieus nemen D-Nemacyst. Het is tenslotte maar internet.

Maar als dat een big deal voor je is, so be it.
Ik heb liever niet dat mensen zo maar foto's van mij posten.
Ik heb die foto zelf ook een tijdje geleden verwijderd.
Wat voor jou een grap is, is voor de ander serieus, ik mag hopen voor jou dat je daar eerst over na denkt voordat je iets zegt/doet. Als hij hier op hardtraxx nog ergens rondzwerft heb ik m er ook liever niet staan.
p-stylez schreef:
Moet je fotos van Alex hebben (staat er vast nog wel 1 van wish)? dan kan je hem terugpakken, aangezien hij niet op internet wil.
Ik verlaag me niet tot dat niveau
