Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:11 
 

een vent die ik op The Prophet Label night en PH ben tegengekomen (en ik zweer nog vaker xd) die me heeft gevonden op FB :lol: prachtig xd blijken we naar bijna allemaal dezelfde feesten te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is weer koud buiten en gelijk is Hardtraxx weer gezellig. :D Ik hou ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 09:04 
 
Hardtraxx Veteran

Thuis tosti's maken en nu als ontbijt op werk opeten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 09:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat vind ik zo vies hè 's ochtends tosti's. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

onzin. tostie's kunnen fucking altijd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
onzin. tostie's kunnen fucking altijd! :thumbup:


Inderdaad :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:04 
 
Hardtraxxer

Het nieuwe Green Day album. :loving: Ik luister niet alleen maar EDM. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:15 
 

SamdV schreef:
Het nieuwe Green Day album. :loving: Ik luister niet alleen maar jump. :P

Hoeveelste album van hun is dat wel niet? heb er ook nog 1tje rondzwerven ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:17 
 

Hij zei gewoon EDM hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

a-lusion - in trouble
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:25 
 
Hardtraxxer

1,039/Smoothed out slappy hours - 01-07-1991 -
Kerplunk - 07-01-1992
Dookie - 01-02-1994
Insomniac - 10-10-1995
Nimrod - 14-10-1997
Warning - 03-10-2000
Shenanigans - 02-07-2002
American idiot - 17-09-2004
21st Century breakdown - 15-05-2009
iUno! - 29-09-2012

10 albums, in november en januari komen er nog 2. Ik heb de helft, voor ik bij hardstyle belande luisterde ik alleen maar rock. Dankzei het feit dat er vrij weinig releases zijn bij rock en ik maar naar zo'n 4 bands luisteren ben ik me gaan verdiepen in andere muziek maar ik blijf de muziek altijd waarderen. Vooral Green Day. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 13:57 
 
Hardtraxxer

As vrijdag officeel geslaagd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:48 
 

Henkiev112 schreef:
As vrijdag officeel geslaagd!

Hatsikidee, en waarvoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:57 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

niet zo netjes dat je dat hier post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:00 
 

Wout1997 schreef:
niet zo netjes dat je dat hier post.


Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
niet zo netjes dat je dat hier post.

Waarom niet?

En geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Afbeelding

Kaboemkool :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:35 
 

Jurheinen schreef:
kaboem schreef:
Afbeelding

Kaboemkool :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=8UwA0zr5kVQ#t=11m18s hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: dat filmpje doet et em
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:43 
 

het is wit en houdt van hardcore:

Kaboemkool :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:45 
 
Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
het is wit en houdt van hardcore:

Kaboemkool :lol: :worship:

Zo gaat die niet hoor. Hij gaat zo:
Het is wit en houdt van hardcore... Boem....kool
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:49 
 

denk aan onze vriend kaboem, anders blaast ie je zo op!
Vorige  1 ... 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic