http://www.rtl.nl/xl/#/u/d5287e72-6ce7- ... 02f1569a5d
Dit was het nieuws van zaterdag zelden zo gelachen de laatste tijd
jeej weer wat te doen vanavond!wrote:http://www.rtl.nl/xl/#/u/d5287e72-6ce7-32fd-a9e5-bc02f1569a5d
Wat mooi Robbedoes!wrote:View on YouTube
dit terugzien... krijg nu weer tranen in mijn ogen.
Deze dag was voor mij de mooiste dag uit mijn leven.
ik was bij die groep, ik was, op dat momentje, bij die groep...
ik werd 1e met de groep die ik niet kende, waar ik zomaar aanwaaide omdat ik corsobouwer uit valkenswaard ben..
pff, hoop dit weer een keer mee temaken, dit was zo mooi!
Pringles of lays?wrote:Geef chips
whiskey cocktailwrote:Pringles of lays?wrote:Geef chips
babi pangang liever!wrote:whiskey cocktailwrote:Pringles of lays?wrote:Geef chips
wrote:View on YouTube
dit terugzien... krijg nu weer tranen in mijn ogen.
Deze dag was voor mij de mooiste dag uit mijn leven.
ik was bij die groep, ik was, op dat momentje, bij die groep...
ik werd 1e met de groep die ik niet kende, waar ik zomaar aanwaaide omdat ik corsobouwer uit valkenswaard ben..
pff, hoop dit weer een keer mee temaken, dit was zo mooi!
JIj krijgt een ban! Want jij doet kktriestwrote:dat vind ik gewoon echt kktriest
corso :::::")))))
wrote:JIj krijgt een ban! Want jij doet kktriestwrote:dat vind ik gewoon echt kktriest
corso :::::")))))
wrote:Maarja, het is wel jouw kkmening dat je zo fucking triest over corsos doet.. Maar Robkuh vindt dat gewoon niet leuk.
Daarom krijg jij een ban
Nou, jah. Want voor je het weet gaat er een brief ondertekend door de koningin der Nederlanden Beatrix Wilhelmina Armgard naar de allemachtige beheerder van Hardtraxx..wrote:wrote:Maarja, het is wel jouw kkmening dat je zo fucking triest over corsos doet.. Maar Robkuh vindt dat gewoon niet leuk.
Daarom krijg jij een ban
dus omdat robbedoes dat niet leuk vind mag ik mijn mening niet vertellen?
Over het algemeen zijn de levens van zowel tommetjeuh, Almighty en Kaboem een grap.wrote:Waar zie jij een troll?
uhm pardon?wrote:Over het algemeen zijn de levens van zowel tommetjeuh, Almighty en Kaboem een grap.wrote:Waar zie jij een troll?
Tis kwestie van hun negeren en heb je dan geen last meer van. Maar oude grappen slaan niet meer aan. Du niemand lacht er meer om