Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.rtl.nl/xl/#/u/d5287e72-6ce7- ... 02f1569a5d

Dit was het nieuws van zaterdag zelden zo gelachen de laatste tijd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d5287e72-6ce7-32fd-a9e5-bc02f1569a5d

Dit was het nieuws van zaterdag zelden zo gelachen de laatste tijd :worship:


jeej weer wat te doen vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:


dit terugzien... krijg nu weer tranen in mijn ogen.
Deze dag was voor mij de mooiste dag uit mijn leven.
ik was bij die groep, ik was, op dat momentje, bij die groep...
ik werd 1e met de groep die ik niet kende, waar ik zomaar aanwaaide omdat ik corsobouwer uit valkenswaard ben..

pff, hoop dit weer een keer mee temaken, dit was zo mooi!

Wat mooi Robbedoes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef chips
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 07:03 
 

Daveytl schreef:
Geef chips

Pringles of lays?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 08:22 
 

Chris Two schreef:
Daveytl schreef:
Geef chips

Pringles of lays?

whiskey cocktail
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 08:33 
 

KSwoosh schreef:
Chris Two schreef:
Daveytl schreef:
Geef chips

Pringles of lays?

whiskey cocktail

babi pangang liever!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:24 
 
Hardtraxx Addict

DE GROTE DIKKE BASPLAAT :woot: :woot: :woot: EINDELIJK! :yay:

Overigens is dat hele album een genietmoment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die track met B-front. Wow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

Zany album ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grote dikke overplayedplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:12 
 

Chris Two schreef:


dit terugzien... krijg nu weer tranen in mijn ogen.
Deze dag was voor mij de mooiste dag uit mijn leven.
ik was bij die groep, ik was, op dat momentje, bij die groep...
ik werd 1e met de groep die ik niet kende, waar ik zomaar aanwaaide omdat ik corsobouwer uit valkenswaard ben..

pff, hoop dit weer een keer mee temaken, dit was zo mooi!

:bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:40 
 

dat vind ik gewoon echt kktriest


corso :::::")))))
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
dat vind ik gewoon echt kktriest


corso :::::")))))


JIj krijgt een ban! Want jij doet kktriest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:50 
 

roberttt schreef:
kaboem schreef:
dat vind ik gewoon echt kktriest


corso :::::")))))


JIj krijgt een ban! Want jij doet kktriest



Want? het is mijn mening over de corso.

Ik begrijp best dat mensen mijn vogelaar hobby als triest zullen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maarja, het is wel jouw kkmening dat je zo fucking triest over corsos doet.. Maar Robkuh vindt dat gewoon niet leuk.

Daarom krijg jij een ban
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Don't feed zeh troll. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar zie jij een troll?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ik mag toch hopen dat Daniel het op die manier zegt om te provoceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:57 
 

roberttt schreef:
Maarja, het is wel jouw kkmening dat je zo fucking triest over corsos doet.. Maar Robkuh vindt dat gewoon niet leuk.

Daarom krijg jij een ban



dus omdat robbedoes dat niet leuk vind mag ik mijn mening niet vertellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
roberttt schreef:
Maarja, het is wel jouw kkmening dat je zo fucking triest over corsos doet.. Maar Robkuh vindt dat gewoon niet leuk.

Daarom krijg jij een ban



dus omdat robbedoes dat niet leuk vind mag ik mijn mening niet vertellen?


Nou, jah. Want voor je het weet gaat er een brief ondertekend door de koningin der Nederlanden Beatrix Wilhelmina Armgard naar de allemachtige beheerder van Hardtraxx..

En dan is de kans zeer groot jij dat een ban krijgt en je hier voorlopig niet meer mag laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:04 
 

roberttt schreef:
Waar zie jij een troll?

Over het algemeen zijn de levens van zowel tommetjeuh, Almighty en Kaboem een grap.

Tis kwestie van hun negeren en heb je dan geen last meer van. Maar oude grappen slaan niet meer aan. Du niemand lacht er meer om
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar hun zijn lief :cry: En ze hebben een speciale buitenaardse aantrekkingskracht waardoor ik wel op ze moet reageren! Dat is niet eerlijk :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:06 
 

Chris Two schreef:
roberttt schreef:
Waar zie jij een troll?

Over het algemeen zijn de levens van zowel tommetjeuh, Almighty en Kaboem een grap.

Tis kwestie van hun negeren en heb je dan geen last meer van. Maar oude grappen slaan niet meer aan. Du niemand lacht er meer om


uhm pardon?

Ik report je hier voor want mijn leven is echt geen grap ;).

Ik maak er geen eens grap over want ik vind dat dus wel zo.
Jezus en dan heb ik het weer gedaan het is hier altijd hetzelfde :S :S


jij mag mij misschien niet maar er zijn genoeg HTérs die me wel mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
roberttt schreef:
Waar zie jij een troll?

Over het algemeen zijn de levens van zowel tommetjeuh, Almighty en Kaboem een grap.

goeie garp idd
Vorige  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic