Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak zou Chris Two "pesten".

Zwakzinnig?
Jazeker.

TimothyB, die hou je van mij tegoed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Nee :P

Nee maar oké die ken ik wel, topvent is 't. Die zou ik binnen de seconde ruilen voor Chris Two.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Deze avond :corn: .

Even serieus, waarom is Banaanslak eigenlijk gebanned ? Zelfde reden als Echte Oostzaner ?


Ja door de topics in aanbod enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Henk-Jan schreef:
Nee :P

Nee maar oké die ken ik wel, topvent is 't. Die zou ik binnen de seconde ruilen voor Chris Two.


:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:29 
 

Pardon? Dat banaanslak gebanned is hier is Totaal niet mijn schuld. Heeft hij 100% aan zichzelf te danken met zijn acties op die avond

Ik was die avond niet eens online tot na 23.00, en toen was ie al weg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Pardon? Dat banaanslak gebanned is hier is Totaal niet mijn schuld. Heeft hij 100% aan zichzelf te danken met zijn acties op die avond

Ik was die avond niet eens online tot na 23.00, en toen was ie al weg :D


Owja want toen was je nog aan het werken. Ik houd van werk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:31 
 

mrazura schreef:
Chris Two schreef:
Pardon? Dat banaanslak gebanned is hier is Totaal niet mijn schuld. Heeft hij 100% aan zichzelf te danken met zijn acties op die avond

Ik was die avond niet eens online tot na 23.00, en toen was ie al weg :D


Owja want toen was je nog aan het werken. Ik houd van werk (L)

Jahaaa.... echt wel... want werken is cool! :D :D :D :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ik was die avond niet eens online tot na 23.00, en toen was ie al weg :D

Nee hoor, toen was ie nog alive en kicking
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:32 
 

Chris Two schreef:
mrazura schreef:
Chris Two schreef:
Pardon? Dat banaanslak gebanned is hier is Totaal niet mijn schuld. Heeft hij 100% aan zichzelf te danken met zijn acties op die avond

Ik was die avond niet eens online tot na 23.00, en toen was ie al weg :D


Owja want toen was je nog aan het werken. Ik houd van werk (L)

Jahaaa.... echt wel... want werken is cool! :D :D :D :lol: :lol: :lol:



Niet dan?

Ik ga altijd voor me ouders vakantie kopen, kunnen we afteren bij mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:32 
 

Henk-Jan schreef:
Chris Two schreef:
Ik was die avond niet eens online tot na 23.00, en toen was ie al weg :D

Nee hoor, toen was ie nog alive en kicking

Nope, na teruglezen was hij tegen 21.00 al weg hier.. prove me wrong
No pics no proof regel geldt hierop wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rob, even serieus... Ik vind je echt een toffe gast.

Maar vind je dit nou echt leuk? Zorgen dat mensen een ban krijgen of er over gaan klagen?
Het is toch maar 'internet'..

Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:34 
 

mijn genietmoment: dit topic en dat ik zo ga slapen :P
So long, Gayboy`s!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:36 
 

roberttt schreef:
Rob, even serieus... Ik vind je echt een toffe gast.

Maar vind je dit nou echt leuk? Zorgen dat mensen een ban krijgen of er over gaan klagen?
Het is toch maar 'internet'..

Waarom?


1. Als ik iets meldt is dat alleen omdat ik mijzelf er door OF beledigd voel OF aangevallen. Verders laat ik off-topic dingen voor wat ze zijn en de dames mogen best ruzie maken onder het vechten, niet mijn zorg.

2. De beslissing van de Mods is daarop: Waarschuwing in bericht / Warn of Ban (ligt net aan gebruiker en verleden)

3. Klagen is menselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:36 
 

Chris Two schreef:
roberttt schreef:
Rob, even serieus... Ik vind je echt een toffe gast.

Maar vind je dit nou echt leuk? Zorgen dat mensen een ban krijgen of er over gaan klagen?
Het is toch maar 'internet'..

Waarom?


1. Als ik iets meldt is dat alleen omdat ik mijzelf er door OF beledigd voel OF aangevallen. Verders laat ik off-topic dingen voor wat ze zijn en de dames mogen best ruzie maken onder het vechten, niet mijn zorg.

2. De beslissing van de Mods is daarop: Waarschuwing in bericht / Warn of Ban (ligt net aan gebruiker en verleden)

3. Klagen is menselijk.



Zet anders op je cv dat je altijd de bruine anjer van je baas schoon zal houden


:")
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:37 
 

Nou, die anjers ruiken niet bepaald naar bloemetjes. Wou toch echt dat het leven meer over rozen ging...
Maarja, je weet het hé... Tulpen uit Amsterdam, daar heb je het al :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Henk-Jan schreef:
Chris Two schreef:
Ik was die avond niet eens online tot na 23.00, en toen was ie al weg :D

Nee hoor, toen was ie nog alive en kicking

Nope, na teruglezen was hij tegen 21.00 al weg hier.. prove me wrong
No pics no proof regel geldt hierop wel!

wat jij wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:42 
 

dus was hij tegen 21.00 al weg... en daarbij: vanaf die middag al niet online ivm andere verplichtingen (tandarts/werken) je kent me onderhand Henk-Jan... 14.00 is ie al weg, dus rond 19.00 ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:42 
 

Chris Two schreef:
dus was hij tegen 21.00 al weg... en daarbij: vanaf die middag al niet online ivm andere verplichtingen (tandarts/werken) je kent me onderhand dakpan... 14.00 is ie al weg, dus rond 19.00 ook..




Waarom haal je dakpan er bij?

Of ga je die nu reporten?
hoeveelste sta ik op je huillijst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor want naar eigen zeggen zat hij rond 12 uur nog op HT. En ik geloof hem en niet jou puhh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:44 
 

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
dus was hij tegen 21.00 al weg... en daarbij: vanaf die middag al niet online ivm andere verplichtingen (tandarts/werken) je kent me onderhand dakpan... 14.00 is ie al weg, dus rond 19.00 ook..




Waarom haal je dakpan er bij?

Of ga je die nu reporten?
hoeveelste sta ik op je huillijst?


Dakpan/Henk-Jan/Jankbal frenchcore lover Kaboem
allemaal hetzelfde...

Maar goed, Kaboem, gaat heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Jankbal frenchcore lover Kaboem

Maar goed, Kaboem, gaat heen

Haha deze vond ik dan wel weer leuk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:45 
 

Mij zie je niet huilen hoor!

Van jou gehuil kan een hele bak bloemen groeien :-)


Ik hou niet van frenchcore trouwens maar vergeef het je hoor want je kan je altijd vergissen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rob, je maakt jezelf wel weer immens populair hier.
Alleen al het vermogen om werkelijk iedereen het bloed onder de nagels vandaag te halen verdient een pluim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:

Maar goed, Kaboem, gaat heen


:cry:
Vorige  1 ... 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic