Nee 
Zwakzinnig?
Jazeker.
TimothyB, die hou je van mij tegoed.
Nee maar oké die ken ik wel, topvent is 't. Die zou ik binnen de seconde ruilen voor Chris Two.wrote:Nee
Ja door de topics in aanbod enzwrote:Deze avond.
Even serieus, waarom is Banaanslak eigenlijk gebanned ? Zelfde reden als Echte Oostzaner ?
wrote:Nee maar oké die ken ik wel, topvent is 't. Die zou ik binnen de seconde ruilen voor Chris Two.wrote:Nee
Owja want toen was je nog aan het werken. Ik houd van werkwrote:Pardon? Dat banaanslak gebanned is hier is Totaal niet mijn schuld. Heeft hij 100% aan zichzelf te danken met zijn acties op die avond
Ik was die avond niet eens online tot na 23.00, en toen was ie al weg
Jahaaa.... echt wel... want werken is cool!wrote:Owja want toen was je nog aan het werken. Ik houd van werkwrote:Pardon? Dat banaanslak gebanned is hier is Totaal niet mijn schuld. Heeft hij 100% aan zichzelf te danken met zijn acties op die avond
Ik was die avond niet eens online tot na 23.00, en toen was ie al weg
Nee hoor, toen was ie nog alive en kickingwrote: Ik was die avond niet eens online tot na 23.00, en toen was ie al weg
wrote:Jahaaa.... echt wel... want werken is cool!wrote:Owja want toen was je nog aan het werken. Ik houd van werkwrote:Pardon? Dat banaanslak gebanned is hier is Totaal niet mijn schuld. Heeft hij 100% aan zichzelf te danken met zijn acties op die avond
Ik was die avond niet eens online tot na 23.00, en toen was ie al weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, na teruglezen was hij tegen 21.00 al weg hier.. prove me wrongwrote:Nee hoor, toen was ie nog alive en kickingwrote: Ik was die avond niet eens online tot na 23.00, en toen was ie al weg
1. Als ik iets meldt is dat alleen omdat ik mijzelf er door OF beledigd voel OF aangevallen. Verders laat ik off-topic dingen voor wat ze zijn en de dames mogen best ruzie maken onder het vechten, niet mijn zorg.wrote:Rob, even serieus... Ik vind je echt een toffe gast.
Maar vind je dit nou echt leuk? Zorgen dat mensen een ban krijgen of er over gaan klagen?
Het is toch maar 'internet'..
Waarom?
wrote:1. Als ik iets meldt is dat alleen omdat ik mijzelf er door OF beledigd voel OF aangevallen. Verders laat ik off-topic dingen voor wat ze zijn en de dames mogen best ruzie maken onder het vechten, niet mijn zorg.wrote:Rob, even serieus... Ik vind je echt een toffe gast.
Maar vind je dit nou echt leuk? Zorgen dat mensen een ban krijgen of er over gaan klagen?
Het is toch maar 'internet'..
Waarom?
2. De beslissing van de Mods is daarop: Waarschuwing in bericht / Warn of Ban (ligt net aan gebruiker en verleden)
3. Klagen is menselijk.
wat jij wilwrote:Nope, na teruglezen was hij tegen 21.00 al weg hier.. prove me wrongwrote:Nee hoor, toen was ie nog alive en kickingwrote: Ik was die avond niet eens online tot na 23.00, en toen was ie al weg
No pics no proof regel geldt hierop wel!
wrote:dus was hij tegen 21.00 al weg... en daarbij: vanaf die middag al niet online ivm andere verplichtingen (tandarts/werken) je kent me onderhand dakpan... 14.00 is ie al weg, dus rond 19.00 ook..
Dakpan/Henk-Jan/Jankbal frenchcore lover Kaboemwrote:wrote:dus was hij tegen 21.00 al weg... en daarbij: vanaf die middag al niet online ivm andere verplichtingen (tandarts/werken) je kent me onderhand dakpan... 14.00 is ie al weg, dus rond 19.00 ook..
Waarom haal je dakpan er bij?
Of ga je die nu reporten?
hoeveelste sta ik op je huillijst?
Haha deze vond ik dan wel weer leukwrote:Jankbal frenchcore lover Kaboem
Maar goed, Kaboem, gaat heen