Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

And so it begins again...ik dacht dat het voor vanavond wel over was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

member/Realboii010/

_O_ trollaccountz
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 00:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De Jankende fase van dit forum. (Hier ook al zie ik)

Waarom gaan jullie allemaal niet de politiek in? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Waarom wordt hier niet gehaat vandaag?


fuck you
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Waarom wordt hier niet gehaat vandaag?

Grr, Haat, haat, ik haat mijzelf
Haat en bloed in me aders.
Ik haat mijn schepper, ik haat mijn moeders en vaders.
Ik haat mensen Homosapiens,
Zwarte gele maar vooral haat ik witte verraders, aaiers.
Ik haat rascisten en Nazi's, ik haat haters,
want met haatzaaiers, maatnaaiers.
Maar het meest van allemaal haat ik flikkers, ziektedragers.
*piep* op man, met je lul in andermans anus.

~ Spinal & Steen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Project 141 schreef:
Waarom wordt hier niet gehaat vandaag?

Grr, Haat, haat, ik haat mijzelf
Haat en bloed in me aders.
Ik haat mijn schepper, ik haat mijn moeders en vaders.
Ik haat mensen Homosapiens,
Zwarte gele maar vooral haat ik witte verraders, aaiers.
Ik haat rascisten en Nazi's, ik haat haters,
want met haatzaaiers, maatnaaiers.
Maar het meest van allemaal haat ik flikkers, ziektedragers.
*piep* op man, met je lul in andermans anus.

~ Spinal & Steen


101 kadavers, CHECK EM UIT LUL :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

haters. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
De Jankende fase van dit forum. (Hier ook al zie ik)

Waarom gaan jullie allemaal niet de politiek in? :)

Hahaa idd.

Jij hebt zoooveel levenservaring. Kun je me misschien leren hoe ik me moet gedragen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha dit is dan wel weer grappig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 13:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
D-Nemacyst schreef:
De Jankende fase van dit forum. (Hier ook al zie ik)

Waarom gaan jullie allemaal niet de politiek in? :)

Hahaa idd.

Jij hebt zoooveel levenservaring. Kun je me misschien leren hoe ik me moet gedragen :$


Waaruit haal je dat ik veel levenservaring heb?
Please do tell!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je komt zo wijs, alwetend maar vooral bloedserieus over. Daaruit concludeer ik dat je wel veel levenservaring moet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 13:24 
 

Komt door zijn userbar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 13:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Je komt zo wijs, alwetend maar vooral bloedserieus over. Daaruit concludeer ik dat je wel veel levenservaring moet hebben.


De daadwerkelijke bedoeling van dat bericht was u er op attent maken dat jullie aan het vingertjes wijzen zijn in de meeste topics. Daaruit concludeer ik dat het net op de tweede kamer lijkt.

Dat is geen kennis of levenservaring, dat is een observatie en daaropvolgende conclusie.

Ik hoop u genoeg geinformeerd te hebben!
Zo niet? Suck it!


Almighty schreef:
Komt door zijn userbar


Dankje meid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 13:33 
 

HE dat was HJ z'n quote hoor
Begin jij nu ook al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 13:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ohja haha,

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 16:04 
 



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Na een lange werkdag het gekibbel op hardtraxx van de afgelopen paar dagen teruglezen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[youtube]http://www.youtube.com/watch?&v=rLHU-_OhT8g[/youtube]

Citaat:
Lol he ran into the open what a dumbass, if you play Battlefield 3 enough you know how stupid that is.


Citaat:
call of duty is a fun game, this guy seems to have played a lot of call of duty.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat jong van 15 wat in 1 dag gebanned is! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Dat jong van 15 wat in 1 dag gebanned is! :lol:

Jij wie denkt dat het geen troll was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

obvious troll was obvious. één dag online en direct de grootste onzin plaatsen. vraag is nu, wie was hem? :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeven we denk ik ook niet heel lang over na te denken :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had vannacht gedroomd dat titan een eigen xqlusive kreeg. Was eventjes genieten .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Had vannacht gedroomd dat titan een eigen xqlusive kreeg. Was eventjes genieten .


Line-Up:

Usher
P-Diddy
Titan
Jason Derulo
50 Cent
Stevie Wonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
hardcoresjors schreef:
Dat jong van 15 wat in 1 dag gebanned is! :lol:

Jij wie denkt dat het geen troll was :lol:

Jij wie denkt dat ik niet dacht dat het geen grap was :lol:
Vorige  1 ... 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic