Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Zwak hoor.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Chris Two wrote:Ach, wat jullie willen... hoe meer jullie het proberen des te meer zal ik erom lachen!..
maar goed, wie niet waagt wie niet wint zeggen ze dan..
maar wie waagt kan falen!

Oh zo heeeeeerlijk dit!
Hou jezelf nou niet zo voor de gek joh.. dit zijn de acteer prestaties van een kleuter die nodig moet schijten
you are too tense
Last edited by tommetjeuh on , edited 1 time in total.
A
Chris Two wrote:Ach, wat jullie willen... hoe meer jullie het proberen des te meer zal ik erom lachen!..

Oh zo heeeeeerlijk dit! Zelfs die opmerkingen over bloemen of meldingen of wat dan ook doen me niks meer... Zo kiplekker voel ik mijzelf hier sinds die slak weg is!
De ironie is zo hoog dat ik geen lucht meer krijg
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Olijfboompje wrote:Zwak hoor.
Vertel jij het me eens, wie is dat?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago

Oh zo heeeeeerlijk dit! Zelfs die opmerkingen over bloemen of meldingen of wat dan ook doen me niks meer... Zo kiplekker voel ik mijzelf hier sinds die slak weg is!
Pas maar op, dadelijk strooit je ziektebeeld weer roet in het eten ;) ;) ;)
S

Wie ben jij?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008

:x :x :x
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014

Nu ons nog, ga alle berichten melden op de vorige pagina...
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
TiMOTHYb wrote:
Check mijn FB, google Rob.

Kaching.

Hij leek vriendelijk, maar is een beetje flauw zoals je merkt.
C
Wat jullie willen... Als jullie het niet bevalt dat BS Niet terug komt kun je toch ook lekker weggaan... Ik zal me wel blijven vermaken hier..

Jullie keuze, kun je misschien eigen forum oprichten met banaanslak als admin..en zoveel klote als je wilt daar.. prima toch?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago

Maakt wel duidelijk dat 50% hier fatsoenlijk wil functioneren en dat 50% hier bij de alles kut enter generatie hoort.
Alles wat hun leuk vinden is de hemel, de top en wat al niet meer maar al wat daarbuiten komt is ronduit kut.
Staan niet open voor vernieuwing en ook niet open voor diversiteit van andere mensen.
Best sneu als je weet dat dit toch de samenleving is.
Elkaar maar beetje kapotmaken ipv. waarderen of bewonderen wat een ander doet.

Niet dat dat altijd moet, maar beetje normale omgang met elkaar lijkt me gewoon niet haalbaar hier. Het afgeven op elkaar en het overtreffen van elkaar is de orde van de dag.
Nee sorry, dit is ronduit triest
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Chris Two wrote:Wat jullie willen... Als jullie het niet bevalt dat BS Niet terug komt kun je toch ook lekker weggaan... Ik zal me wel blijven vermaken hier..

Jullie keuze, kun je misschien eigen forum oprichten met banaanslak als admin..en zoveel klote als je wilt daar.. prima toch?
Alleen als jij dan ook komt :loving:
C
Mooie Ctrl+C / Ctrl+V... maar zo is het wel hier.
Kijk eens naar de users hier die dagelijks zitten te kutten en wat al niet meer..
kom je toch al gauw op 50% van de ECHT dagelijkse gebruikers...
Hardtraxx Veteran
Chris Two wrote:Wat jullie willen... Als jullie het niet bevalt dat BS Niet terug komt kun je toch ook lekker weggaan... Ik zal me wel blijven vermaken hier..

Flauwekul zeg, achter de rug van Banaanslak ineens doen alsof het je allemaal niks gedaan heeft en lopen janken toen hij er nog was. Zeer triest :(
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Henk-Jan wrote:

Maakt wel duidelijk dat 50% hier fatsoenlijk wil functioneren en dat 50% hier bij de alles kut enter generatie hoort.
Alles wat hun leuk vinden is de hemel, de top en wat al niet meer maar al wat daarbuiten komt is ronduit kut.
Staan niet open voor vernieuwing en ook niet open voor diversiteit van andere mensen.
Best sneu als je weet dat dit toch de samenleving is.
Elkaar maar beetje kapotmaken ipv. waarderen of bewonderen wat een ander doet.

Niet dat dat altijd moet, maar beetje normale omgang met elkaar lijkt me gewoon niet haalbaar hier. Het afgeven op elkaar en het overtreffen van elkaar is de orde van de dag.
Nee sorry, dit is ronduit triest
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
A
Chris Two wrote:Mooie Ctrl+C / Ctrl+V... maar zo is het wel hier.
Kijk eens naar de users hier die dagelijks zitten te kutten en wat al niet meer..
kom je toch al gauw op 50% van de ECHT dagelijkse gebruikers...
Nu begin zelfs ik last te krijgen van plaatsvervangende schaamte
C
El Mare wrote:

Flauwekul zeg, achter de rug van Banaanslak ineens doen alsof het je allemaal niks gedaan heeft en lopen janken toen hij er nog was. Zeer triest :(
Ik zal je zeggen... het heeft me ook helemaal niks gedaan. Kwestie van PC'tje uitzetten aan het einde van de dag en gewoon doorgaan met waar je was voordat de PC aanging. BS is maar een persoon op deze aardkloot... Nouja, die zul je toch niet missen. Voor hem wel weer 10 andere die er opstaan om te kutten..
En ook die gaan er 1x uit! :D :D
Donateur
last seen Aug 2024
Olijfboompje wrote:
TiMOTHYb wrote:

Kaching.

Nee ik bedoel banaanslak weet oprecht niet wie het is.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Deze avond :corn: .

Even serieus, waarom is Banaanslak eigenlijk gebanned ? Zelfde reden als Echte Oostzaner ?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:
Olijfboompje wrote:
TiMOTHYb wrote: Vertel jij het me eens, wie is dat?

Kaching.

Nee ik bedoel banaanslak weet oprecht niet wie het is.
Check de avatars hierow
K
Als het je niets deed mogen we toch ook wel al die ondergehuilde doekjes zien?

Serieus man, dit is echt laf.
Eerst maximaal reporten, pm's sturen en huilen dat je het zwaar hebt met je facking bloemetjes die weer eens kutgeur hebben en dan ga je nu zeggen dat het niet erg was ?

:""))))))))))))))
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Rob, doe alsjeblieft niet alsof je dit leuk vindt. Dat deed je ook op de beroemde bloemenavond, en je weet toen zelf wat er gebeurde. Toen ging je met traantjes in de ogen naar bedje toe.
Hardtraxx Veteran
Wa
Chris Two wrote:
El Mare wrote:

Ik zal je zeggen... het heeft me ook helemaal niks gedaan. Kwestie van PC'tje uitzetten aan het einde van de dag en gewoon doorgaan met waar je was voordat de PC aanging. BS is maar een persoon op deze aardkloot... Nouja, die zul je toch niet missen. Voor hem wel weer 10 andere die er opstaan om te kutten..
En ook die gaan er 1x uit! :D :D
Gewoon zeer triest dat je iemand op een achterbakse wijze zoals deze iemand hebt laten verbannen, het deed je allemaal niks, maar wel bij de modjes lopen janken, jammer :(

Ja, wat kaboem zegt.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Daveytl wrote:Rob, doe alsjeblieft niet alsof je dit leuk vindt. Dat deed je ook op de beroemde bloemenavond, en je weet toen zelf wat er gebeurde. Toen ging je met traantjes in de ogen naar bedje toe.
:cry:
Donateur
last seen Aug 2024
Henk-Jan wrote: Check de avatars hierow
Ja ik zie ´t, maar die heeft toch een andere nick?

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators