Te horen krijgen dat je pas op 3 september met stage hoeft te beginnen ipv van 18 augustus. Kunnen we tenminste grenzenloos hard gaan op Decibel

R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Dat m'n stage nu vrijwel zeker doorgaat. 
D
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2010
last seen Sep 2012
Zaterdag lekker weekendje The Qontinent, dat vooruitzicht is genieten! 
Klokje rond geslapen
Was nodig blijkbaar.
Had je weer 'gepommerd' ??wrote:Klokje rond geslapenWas nodig blijkbaar.
Haha nee, gewoon een beetje weinig slaap gehad de laatste 2 weken, ook na het terugkomen uit Mallorca nog elke avond op stap geweest. Maarja nu ff minderen 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Aangenomen voor mijn jaarstage 
Nicewrote:Aangenomen voor mijn jaarstage
Mainstage natuurlijkwrote:Nicewat voor stage moet t worden?
wrote:Mainstage natuurlijkwrote:Nicewat voor stage moet t worden?

J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Binnen de geestelijke gezondheid zorgwrote:Nicewrote:Aangenomen voor mijn jaarstagewat voor stage moet t worden?
G
prachtigwrote:Mainstage natuurlijkwrote:Nicewat voor stage moet t worden?
C
Mijn pa die weer eens onverwachts grappig uit de hoek komt... soms is die man net v.d gijp.. 
G
irritant en niet grappig dus?wrote:Mijn pa die weer eens onverwachts grappig uit de hoek komt... soms is die man net v.d gijp..
B
Topgezelligheid hierwrote:irritant en niet grappig dus?wrote:Mijn pa die weer eens onverwachts grappig uit de hoek komt... soms is die man net v.d gijp..
Als we nou eens niet zo triest doen...
C
95 v.d 100 keren wat jij zegt... Maar nu toch keer nietwrote:irritant en niet grappig dus?wrote:Mijn pa die weer eens onverwachts grappig uit de hoek komt... soms is die man net v.d gijp..
G
prachtigwrote:Topgezelligheid hier
Als we nou eens niet zo triest doen...
een mooie uitdaging voor je? de komende 20 posts alleen maar met quotes van anderen antwoorden
T
Oordoppen die vergoed worden door school 
G
erachterkomen waar p-styles zn username van heeft: http://en.wikipedia.org/wiki/Styles_P 
Code: Select all
Bas Peters Haattraxx is ook weer aanwezig! ♥
14 uur geleden · Vind ik leuk · 1