Hij vind ook dat bericht van jou leuk, waarin je zei dat je dacht dat na zijn remuxxes hij niet dieper kon zakken.wrote:The prophet vind dit leukCode: Select all
Bas Peters Haattraxx is ook weer aanwezig! ♥ 14 uur geleden · Vind ik leuk · 1
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
The Prophet vindt alles leuk, zijn eigen nummers incluis
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Wat een gastwrote: Achja de heren Jurheinen, Gangsterdwerg, Kwisniks etc. zijn de ekte ekte Hardtraxxers. Wil ik niet mee fucken hoor![]()
.
Komende 7 weken 4 Hardstyle feesten in totaal, om de week een feest
Waarvan er 3 op fietsafstand zijn, dat is ook genieten.
Waarvan er 3 op fietsafstand zijn, dat is ook genieten.
Caro Emerald @ Sziget Festival (Live op Youtube) 
@intentsfe
stival, wat een kleuters zeg
C
Eerder ben jij de kleuter..wrote:@intentsfestival, wat een kleuters zeg
Het laat je niet los om altijd maar wat over Intents te zeggen... haat haat haat
Echt mongolen die mensen met hun hartjes de hele tijd 
Deze keer deed Urban eigenlijk niet echt wat. (Gaat er om hoe je het bekijktwrote:Eerder ben jij de kleuter..wrote:@intentsfestival, wat een kleuters zeg
Het laat je niet los om altijd maar wat over Intents te zeggen... haat haat haat
Hij zei tegen mij op Twitter dat hij niet zou gaan 'haten' op kloontjes, omdat hij anders weer de 'stoere jongen' is. Kloontjes, Intents of Fusion waren niet ge'mentoin'd (?) en ze reageerde er zelf op dat hij het niet kon los laten.
Dus niet gelijk zo haterig doen, Robedoes
Idd, ze zochten naar me terwijl ze me niet eens.volgen :')
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Wat is het verhaal hierachter? 
Dat Intents een pauperfeest is en dat dat niet vaak genoeg gezegd kan worden.
*kuch* Foto vorige pagina *kuch*wrote:Echt mongolen die mensen met hun hartjes de hele tijd
Nog 8 dagen en dan mijn eerste grote feestje! DECIBEL!
Zo ontieglijk veel zin in! En na 4 en halve maand voor het eerst weer mdma
Zo ontieglijk veel zin in! En na 4 en halve maand voor het eerst weer mdma
Bij de line-up release van Intents had ik al aardig wat bier achter de kiezen, die line up viel zo ontzettend tegen dat ik niet erg zacht m'n mening liet horen op het internet. Vonden ze niet zo leuk daar, heb ook een mail gestuurd met mn excuses, daarna was t goed. En ineens voelen ze zich aangevallen na een opmerking naar patrickjeb op twitterwrote:Wat is het verhaal hierachter?
Zodadelijk weekendje Groningen met het tennisteam
Fucking veel zin in.
Fucking veel zin in.
S
Uitgaan naar Noxx, met de bus naar huis gaan en om 8uur 't bed in kruipen terwijl de zon al vollembak schijnt 
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1272 ... ns___.html
Wat een mongool is onze burgemeester toch ook
Mooi bericht natuurlijk, maar nou snap ik waarom ie al 3x persoonlijke beveiliging heeft gekregen.
Wat een mongool is onze burgemeester toch ook
C
We are the rebels of
DOOOOOOOOOOMINAAAAAATORRRRRR!
E
wrote:We are the rebels of
A
"Burgervader". Dat ie gauw gemuit word, wat een knuppel.wrote:http://www.telegraaf.nl/binnenland/12726637/___Ajax-spelers_zijn_varkens___.html
Wat een mongool is onze burgemeester toch ookMooi bericht natuurlijk, maar nou snap ik waarom ie al 3x persoonlijke beveiliging heeft gekregen.
Dankzei de goeie oude shuffleknop dit nummers ineens weer tegenkomen. Heldig nummer
View on YouTube
Edit Shiffle=shuffle. Zie hieronder
View on YouTube
Edit Shiffle=shuffle. Zie hieronder
Last edited by Jordi on , edited 1 time in total.
Mmmmh, die ben ik nog niet tegengekomen tijdens het interwebzenwrote:shiffleknop
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Ach een beetje humor, niets mis mee toch?wrote:"Burgervader". Dat ie gauw gemuit word, wat een knuppel.wrote:http://www.telegraaf.nl/binnenland/12726637/___Ajax-spelers_zijn_varkens___.html
Wat een mongool is onze burgemeester toch ookMooi bericht natuurlijk, maar nou snap ik waarom ie al 3x persoonlijke beveiliging heeft gekregen.