Sukkelwrote:Waarschijnlijk wordt het geen magnesium want ik zit er over te denken om voor de eerste keer pep te gebruiken en daar wil ik geen andere dingen bij bij m'n eerste keerwrote:Hmmmmm magnesium, lekker aan de diarree.wrote:Daar mee gaan we maar even wachten tot The Qontinent![]()
Voor de zekerheid toch maar wat magnesiumtabletten erij slikken, geen zin om dadelijk weer met gebroken kaken te zitten
K
inderdaad, wat heb je eraanwrote:de jeugd van tegenwoordig....
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Inderdaad, wat een kutmuziekwrote:de jeugd van tegenwoordig....
Nog eens een lijstje Scope DJ opgezet... Die melo's 
wrote:Inderdaad, wat een kutmuziekwrote:de jeugd van tegenwoordig....
dat ook idd
maar toen ik 16 was keek er echt niemand naar drugs om en tegenwoordig word er niet naar jouw om gekeken als je geen drugs gebruikt op 16 jarige leeftijd
erg jammer mja doe wat je zelf wil zal k maar zegge
Ik weet niet maar hier in de buurt wordt helemaal niet veel drugs gebruikt door mensen onder de 18.
Dus die opmerking naar dat er niet naar je wordt omgekeken als je op 16 jarige leeftijd niet gebruikt is niet van toepassing. Weet zelf ook wel waar m'n grens ligt, en het zijn mijn eigen keuzes.
Dus die opmerking naar dat er niet naar je wordt omgekeken als je op 16 jarige leeftijd niet gebruikt is niet van toepassing. Weet zelf ook wel waar m'n grens ligt, en het zijn mijn eigen keuzes.
C
Weten dat ik binnenkort Dominator CD en The Sickest Squad Shirt binnen krijg 
wrote:Nog eens een lijstje Scope DJ opgezet... Die melo's
Mini lan-party hier. Met 4 vrienden cod2'en 
wat nice
wat nice
Cod 2wrote:Mini lan-party hier. Met 4 vrienden cod2'en
wat nice
G
voor de nodige afwisseling na je vakantie, hahahawrote:Mini lan-party hier. Met 4 vrienden cod2'en
wat nice
dan zal het wel aan de buurt liggenwrote:Ik weet niet maar hier in de buurt wordt helemaal niet veel drugs gebruikt door mensen onder de 18.
en je moet niet gelijk aangevallen voelen
Maten die zich niet verdiept hebben in de Hardstyle, vrijwel alleen maar mainstream luisteren, en dan Deetox - Still Here (Delete Remix) kunnen waarderen. 
Kwam ik bot over dan?wrote:dan zal het wel aan de buurt liggenwrote:Ik weet niet maar hier in de buurt wordt helemaal niet veel drugs gebruikt door mensen onder de 18.
en je moet niet gelijk aangevallen voelen
Sorry ik zal de volgende keer smileys gebruiken
Snap niet wat je bedoelt :pwrote:voor de nodige afwisseling na je vakantie, hahahawrote:Mini lan-party hier. Met 4 vrienden cod2'en
wat nice
K
Oei, een keer weer normaal uit gegaan en de hele shout en men facebook vervuild 
Maar het was wel een geniale nacht
Maar het was wel een geniale nacht
niks meer weten van je avond en horen dat je niks kuts heb gedaan 
View on YouTube
Weet dat ie al oud is maar ik ben hem op vakantie pas echt gaan waarderen
Die hele zaal ging plat toen Skrillex hem draaide in BCM 
Weet dat ie al oud is maar ik ben hem op vakantie pas echt gaan waarderen
BCM mooie tent!wrote:View on YouTube
Weet dat ie al oud is maar ik ben hem op vakantie pas echt gaan waarderenDie hele zaal ging plat toen Skrillex hem draaide in BCM
afgelopen 2 jaar naar mallorca geweest en ook beide keren naar BCM gegaan!
Tiesto draaiden toen! en laatste jaar Dj Sammy ofzo maar wat een schik gehad daar met die engelsen!
G
ik zag de partypics van jou op je vakantie op facebook laatst, en dan is dit wel weer ineens compleet anderswrote:Snap niet wat je bedoelt :pwrote:voor de nodige afwisseling na je vakantie, hahahawrote:Mini lan-party hier. Met 4 vrienden cod2'en
wat nice
dat bedoelde ik