Over een paar uurtjes op vakantie 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Haha Speakerwall ken ik ook nog wel uit die tijd, alleen slechts de titel. De track zelf komt me niet meer bekend voor.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Haha toevallig ook vanmiddag op de radio gehoord?
Ik moet altijd denken meteen denken aan de versie van Vortex & Acesone
View on YouTube
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
aha, idd lekker kippenvel nummertjewrote:Nee niet op de radio gehoord, was vanmiddag mijn text-bestand 'Nog te downloaden' aan het verwerken, en daar stond ie op
B
Ja
wrote:Alweer terug van vakantie
Skrillex in BCM op Mallorca, tering wat een gekkenhuis, heb dat echt nog nooit meegemaakt 
was het live of gewoon dj set?wrote:Skrillex in BCM op Mallorca, tering wat een gekkenhuis, heb dat echt nog nooit meegemaakt
Zal wel gewoon in elkaar geflanst zijn van te voren maar dat boeide me geen reet daarwrote:was het live of gewoon dj set?wrote:Skrillex in BCM op Mallorca, tering wat een gekkenhuis, heb dat echt nog nooit meegemaakt
wrote:Zal wel gewoon in elkaar geflanst zijn van te voren maar dat boeide me geen reet daarwrote:was het live of gewoon dj set?wrote:Skrillex in BCM op Mallorca, tering wat een gekkenhuis, heb dat echt nog nooit meegemaakt
haha ja mensen kunnen zeggen wat ze willen over skrillex maar het is wel een baas
wrote:View on YouTube
Voor het eerst sinds 4 weken mag ik vandaag dus weer heel voorzichtig op zachte dingen kauwen
Wat een verlossing! Helaas nog wel 2 weken wachten tot ik weer echt alles mag en fatsoenlijk kan kauwen.
Wat een verlossing! Helaas nog wel 2 weken wachten tot ik weer echt alles mag en fatsoenlijk kan kauwen.
In het weekend meteen weer flink gaan malen met de kakenwrote:Voor het eerst sinds 4 weken mag ik vandaag dus weer heel voorzichtig op zachte dingen kauwen![]()
Daar mee gaan we maar even wachten tot The Qontinent
Voor de zekerheid toch maar wat magnesiumtabletten erij slikken, geen zin om dadelijk weer met gebroken kaken te zitten
Voor de zekerheid toch maar wat magnesiumtabletten erij slikken, geen zin om dadelijk weer met gebroken kaken te zitten
B
Hmmmmm magnesium, lekker aan de diarree.wrote:Daar mee gaan we maar even wachten tot The Qontinent![]()
Waarschijnlijk wordt het geen magnesium want ik zit er over te denken om voor de eerste keer pep te gebruiken en daar wil ik geen andere dingen bij bij m'n eerste keerwrote:Hmmmmm magnesium, lekker aan de diarree.wrote:Daar mee gaan we maar even wachten tot The Qontinent![]()
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 2 days ago
RAW LIKE THE COCAINE STRAIGHT FROM BOLIVIA!
Jij bent toch 14 ofzo? Way to go. En dat zeg ik niet snel tegen mensen.wrote: Waarschijnlijk wordt het geen magnesium want ik zit er over te denken om voor de eerste keer pep te gebruiken en daar wil ik geen andere dingen bij bij m'n eerste keer
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 2 days ago
16wrote:Jij bent toch 14 ofzo? Way to go. En dat zeg ik niet snel tegen mensen.wrote: Waarschijnlijk wordt het geen magnesium want ik zit er over te denken om voor de eerste keer pep te gebruiken en daar wil ik geen andere dingen bij bij m'n eerste keer
volgend jaar met paasweekend weekendje engeland en naar sunderland - man utd