Aha, dan wil ik haar wel eens ontmoetenwrote: Nieuwe. Die van carnaval spreek ik nog wel geregeld, maar is al snel stukgelopen. Vriendinnen van haar proberen ons nog steeds te koppelenMet dat meisje was het achteraf ook niet echt serieus, dit lijkt wel serieus te worden.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Een lekker jonko roken in het zonnetje met een heerlijk muziekje erbij. Doe mij die maar. 
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Inderdaad die zou ik nog wel is live willen horen!
G
welkom in het goede leven!wrote:MacBook Pro gekocht!:D:D:D
Welkom bij de eckte eckte. Je hoort nu ook bij de bazen.wrote:MacBook Pro gekocht!:D:D:D
Waarom is het zo bijzonder dan?
Voor de helft van de prijs heb je vast een laptop met bijna dezelfde specs.
Door die avatar van Mandy vraag ik me nu af of er ook een tweede deel van Puss In Boots komt
Door die avatar van Mandy vraag ik me nu af of er ook een tweede deel van Puss In Boots komt
K
wrote:Welkom bij de eckte eckte. Je hoort nu ook bij de bazen.wrote:MacBook Pro gekocht!:D:D:D
onverwachts dit.
azura ben je een apple gekkie
Zo te horen vond je het een leuke film, hoe vond je mn acteerwerk?wrote:Kwijlen bij de film magic mike
Jij ook al??? Ik 2 dagen geleden ookwrote:MacBook Pro gekocht!:D:D:D
Welke heb je gehaald??
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
C
KIPPUHBOUTUH!!!

BRABANTSE KIPPEBOUTUH DE GEKSTUHHH!!!wrote:KIPPUHBOUTUH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hij wil graag een brabander zijn volgens mij, hij is een van de weinige die er telkens over begintwrote:Dan gaat ie teveel met Brabanders om
Ach, ze zijn niet verkeerdwrote:Brabant
Altijd leuk om te lezen, bedankt voor de tip.wrote:Internet hooligans in het Dominator topic op pf![]()
Wakker worden door vivaldi
Wat een geweldige wekker is dat zeg 
Ja man ik wil echt wel Brabander zijn, ik woon maar in één van die andere 11 provincies waar de nachten veel korter zijnwrote:Hij wil graag een brabander zijn volgens mij, hij is een van de weinige die er telkens over begintwrote:Dan gaat ie teveel met Brabanders om
Oke ik hou al op.