Gefeliciteerd!wrote:Ingeloot voor m'n nieuwe opleiding! Lekker zonder stress op vakantie dus
Mijn meisje is ook ingeloot voor Geneeskunde terwijl ze ongeveer 16% kans had om ingeloot te worden
Gefeliciteerd!wrote:Ingeloot voor m'n nieuwe opleiding! Lekker zonder stress op vakantie dus
Dat doet ons mam alleen bij headhunterz hahahawrote:Me pa die binnen komt lopen terwijl ik Crypsis - The 6th Pathway op heb staan en zegt : ''Lekker muziekje!''![]()
Thanks!wrote:Gefeliciteerd!wrote:Ingeloot voor m'n nieuwe opleiding! Lekker zonder stress op vakantie dus
Mijn meisje is ook ingeloot voor Geneeskunde terwijl ze ongeveer 16% kans had om ingeloot te worden![]()
dagjesmamwrote:Dat doet ons mam alleen bij headhunterz hahahawrote:Me pa die binnen komt lopen terwijl ik Crypsis - The 6th Pathway op heb staan en zegt : ''Lekker muziekje!''![]()
Bakkes houden, ons pap wil volgend jaar mee naar Intentswrote:dagjesmamwrote:Dat doet ons mam alleen bij headhunterz hahahawrote:Me pa die binnen komt lopen terwijl ik Crypsis - The 6th Pathway op heb staan en zegt : ''Lekker muziekje!''![]()
Is dat diezelfde als met carnaval? Wist helemaal niet dat het nog goed was gekomen! Of is het een nieuwe? Ouwe vrouwenverslinderwrote:20 minuutjes fietsen of zo, prima te doen![]()
We hebben nu in ieder geval alle tijd met elkaar, maken we ook wel gebruik van gelukkig.
Wordt wel lastig als we beiden naar school moeten. Maar goed, we zien het vanzelf
En dan blijven ze zeker nuchter??wrote: Bakkes houden, ons pap wil volgend jaar mee naar Intents
Nee hij komt op vrijdagavond regelmatig om 2 uur dronken thuiswrote:En dan blijven ze zeker nuchter??wrote: Bakkes houden, ons pap wil volgend jaar mee naar Intents![]()
![]()
![]()
Nieuwe. Die van carnaval spreek ik nog wel geregeld, maar is al snel stukgelopen. Vriendinnen van haar proberen ons nog steeds te koppelenwrote:Is dat diezelfde als met carnaval? Wist helemaal niet dat het nog goed was gekomen! Of is het een nieuwe? Ouwe vrouwenverslinderwrote:20 minuutjes fietsen of zo, prima te doen![]()
We hebben nu in ieder geval alle tijd met elkaar, maken we ook wel gebruik van gelukkig.
Wordt wel lastig als we beiden naar school moeten. Maar goed, we zien het vanzelf
Ze hebben dagen ervoor contact gehad met Brennan Heartwrote:Het setje van The Supreme Team @ Dominator 2011![]()
![]()
![]()
Die set is echt strak gemixt, kan me haast niet voorstellen dat diegene dat hebben geflikt. Voorgemixte set ofzo??![]()