tis ook zomer he:Pwrote:Dat ik weer steeds meer van de melodieuze hardstyle begin te houden..!
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Ik ook, maar wel de oudere nummers. Komt de laatste tijd echt alleen maar zaad mainstream uit.wrote:Dat ik weer steeds meer van de melodieuze hardstyle begin te houden..!
T
Morgen naar Dominator! 
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Morgen naar feest van oom en tante van m'n vriendin
oh wacht verkeerde topic, irritatiemomentje
oh wacht verkeerde topic, irritatiemomentje
heuj jij gaat met nick heen ofniet?wrote:Vanavond naar Albufeira
C
07:50 - Goed wakker worden met de Dominator 2012 cd...
07:55 - Vader die kamer binnenstormt of die herrie uit kan

07:55 - Vader die kamer binnenstormt of die herrie uit kan
Je begint het al te leren!wrote:Dat ik weer steeds meer van de melodieuze hardstyle begin te houden..!
A
Ran-D vraagt wat die op de raw van Dominator moet draaien, antwoorden als: "Lose My Mind" enzo 
Zit het inderdaad net door te lezen..... nummers als My Way, WP - Art Of Noizewrote:Ran-D vraagt wat die op de raw van Dominator moet draaien, antwoorden als: "Lose My Mind" enzo
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik vind Geck-O wel een hele fijne nieuwkomer met zijn sound. Ook TNT gaat in mijn ogen weer vooruit, en HHZ kan ik zeer goed luisteren. Wildstylez is helaas een paar stappen terug gegaan en Noisecontrollers blijven baas. Frontliner heeft met Phaseriffic een wereldplaat en ja de rest is niet geweldig nee.wrote:Ik ook, maar wel de oudere nummers. Komt de laatste tijd echt alleen maar zaad mainstream uit.wrote:Dat ik weer steeds meer van de melodieuze hardstyle begin te houden..!
Vannacht om half 2 een appje krijgen: "Zullen we Q-Base doen?".
Tuurlijk, waarom ook niet, kan ons dat dorpsfeest verrekken haha. Tickets gekocht.
Tuurlijk, waarom ook niet, kan ons dat dorpsfeest verrekken haha. Tickets gekocht.
Wow, geen "haha" aan het einde van je zin!wrote:Vannacht om half 2 een appje krijgen: "Zullen we Q-Base doen?".
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Serieus! Lees je eigen posts maar eens terugwrote:haha.
Maar lachen is gezond! (Haha)
Kan maarzo. Ja precies, je moet niet alles te serieus nemen toch?wrote:Serieus! Lees je eigen posts maar eens terugwrote:haha.
Maar lachen is gezond! (Haha)
A
Die Crypsis is wel lekker bezig iddwrote:[youtube]
Holy Shit![]()
Truewrote:Kan maarzo. Ja precies, je moet niet alles te serieus nemen toch?wrote:Serieus! Lees je eigen posts maar eens terugwrote:haha.
Maar lachen is gezond! (Haha)(haha)
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Dorpsfeest :') daarvoor zou ik JUIST het dorp verlatenwrote:Vannacht om half 2 een appje krijgen: "Zullen we Q-Base doen?".
C
foto's van Delt-a's en T_Valentijns vakantie.... meh, 315 foto's puur leedvermaak...

F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Inderdaad