Opleiding gehaald en direct aan het werk kunnen bij mijn afstudeer bedrijf 
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
wrote:Gefeliciteerd beiden!
Late reactie... Maarrrr Technische Bedrijfskundewrote:Gefeliciteerd, welke studie volg jewrote:Eindelijk m'n P gehaald: vakantie?
wrote:Ja, of You'll never walk alone ofzo
Dit noemen ze Karma, jij plaagt mij altijd met m'n spin, nu word je zelf geplaagdwrote:wrote:Ja, of You'll never walk alone ofzo
Niet door mij trouwens, de betekenis die er achter steekt heb ik diep respect voor, you know it
C
Toch mss naar PH12 kunnen...

O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Studentenkamer in gaan richten! 
wrote:wrote:Ja, of You'll never walk alone ofzo
Over een week met me bakkes in de Mallorcaanse (?) zon liggen 
Wilde wij ook weer heen gaan, maar alle appartementen waren al vol geboekt. Is wel echt super daar!wrote:Over een week met me bakkes in de Mallorcaanse (?) zon liggen
Goed om te horenwrote:Wilde wij ook weer heen gaan, maar alle appartementen waren al vol geboekt. Is wel echt super daar!wrote:Over een week met me bakkes in de Mallorcaanse (?) zon liggen
Dat is sws aan te raden, vorig jaar ook gedaanwrote:Goed om te horenwrote:Wilde wij ook weer heen gaan, maar alle appartementen waren al vol geboekt. Is wel echt super daar!wrote:Over een week met me bakkes in de Mallorcaanse (?) zon liggenJa bij ons waren eigenlijk alle apartementen ook al vol, daarom maar all in hotelletje gedaan
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Pff, krijg weer zin in indoor feesten
..
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Nu al? Dat is optijd doe mij nog maar wat festivals hoor!wrote:Pff, krijg weer zin in indoor feesten![]()
..
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Ja weet niet, toch heb ik het idee dat ik indoor vetter vind, vooral met de juiste goedjes 
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Haha ik vind het allebei wel vet, het heeft allebei gewoon iets speciaals..wrote:Ja weet niet, toch heb ik het idee dat ik indoor vetter vind, vooral met de juiste goedjes
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Terug zijn van een geweldig weekje kamp en dan dat BanjoMovies gebeuren lezen
Jammer dat er veel weg is.
Ben je naar een kamp geweest?wrote:Terug zijn van een geweldig weekje kamp en dan dat BanjoMovies gebeuren lezenJammer dat er veel weg is.
Davey, is alles nog wel goed met je?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
The Pitcher Ft. Nikkita - Another Day In My Life (Jack Of Sound Remix)
Frequencerz & Jack Of Sound - S.T.F.U.

Frequencerz & Jack Of Sound - S.T.F.U.