O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Dit is wel een hele stomme fout. Hoe kan je die dan ook maken..wrote:
Lekker je hele leven met een spelfout op je pens lopen :') hoe kun je zo ongelofelijk dom zijn
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Die andere tekst ook
What doesnt kill you, makes you stronger....
Ja, of You'll never walk alone ofzo 
J
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Owh no he didntwrote:Ja, of You'll never walk alone ofzo
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Waarom reageer je zo voor je uberhaupt weet waarom hij die tattoo heeft laten zetten. Af en toe ook he.wrote:Die andere tekst ookWhat doesnt kill you, makes you stronger....
A
Lijkt toch meer een leipe impulsieve actie... Anders ga je toch ook niet verkeerd spellen?wrote:Waarom reageer je zo voor je uberhaupt weet waarom hij die tattoo heeft laten zetten. Af en toe ook he.wrote:Die andere tekst ookWhat doesnt kill you, makes you stronger....
J
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Haha, serieus. Als ik kijk wat die andere tekst is, en dat er een gigantische spelfout inzit. Ga ik er niet van uit dat deze man er veel over nagedacht heb.wrote:Waarom reageer je zo voor je uberhaupt weet waarom hij die tattoo heeft laten zetten. Af en toe ook he.wrote:Die andere tekst ookWhat doesnt kill you, makes you stronger....
K
wrote:Waarom reageer je zo voor je uberhaupt weet waarom hij die tattoo heeft laten zetten. Af en toe ook he.wrote:Die andere tekst ookWhat doesnt kill you, makes you stronger....
Is toch algemeen bekend dat 90% van de tattoos op de lichamen van paupers staan
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Hoho..wrote:wrote:Waarom reageer je zo voor je uberhaupt weet waarom hij die tattoo heeft laten zetten. Af en toe ook he.wrote:Die andere tekst ookWhat doesnt kill you, makes you stronger....
Is toch algemeen bekend dat 90% van de tattoos op de lichamen van paupers staan
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
True.
Wat ik ook niet snap dat zo'n gast die de tattoo zet niet even zegt van 'er staat een dikke fout in' :') maar die zijn ook niet allemaal even intelligent volgens mij.
Wat ik ook niet snap dat zo'n gast die de tattoo zet niet even zegt van 'er staat een dikke fout in' :') maar die zijn ook niet allemaal even intelligent volgens mij.
Gelukkig mag ik mijzelf tot de 10% rekenenwrote:Hoho..wrote: Is toch algemeen bekend dat 90% van de tattoos op de lichamen van paupers staan
De neusspray die er voor zorgt dat mijn neus onbeschadigd blijft. Nu hoef ik m'n neusje nooit meer pijn te doen. 
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Defqon.1 Bluray pre-orderd 
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
8 Agustus Release Black magic! 
Die 3 dagen die erna komen zijn grotere genietmomenten hoorwrote:8 Agustus Release Black magic!
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
The Qontinent?wrote:Die 3 dagen die erna komen zijn grotere genietmomenten hoorwrote:8 Agustus Release Black magic!
The Qontinent indeedwrote:The Qontinent?wrote:Die 3 dagen die erna komen zijn grotere genietmomenten hoorwrote:8 Agustus Release Black magic!
Misschien heeft die "c" wel betekenis voor hem.wrote:Waarom reageer je zo voor je uberhaupt weet waarom hij die tattoo heeft laten zetten. Af en toe ook he.wrote:Die andere tekst ookWhat doesnt kill you, makes you stronger....
K
Bedoel er niets mee tegen over jou ofzo, valt me gewoon opwrote:
Hoho..
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Bruno Power wat een gevoel in zijn nummers

W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013