Toen hij nog goede muziek maakte vergeleken met die commerciële rotzooi van tegenwoordig.
Ja kom op, dat wijf is compleet gek, geobserdeerd, achterlijk, hersenloos en raar. Eerst niet maar nu wel :')wrote:De posts van urbandesigner over ene mevrouw Kutslet.
Ja, alleen beetje moewrote:Ben je naar een kamp geweest?wrote:Terug zijn van een geweldig weekje kamp en dan dat BanjoMovies gebeuren lezenJammer dat er veel weg is.
Davey, is alles nog wel goed met je?
wrote:Ja, alleen beetje moewrote:Ben je naar een kamp geweest?wrote:Terug zijn van een geweldig weekje kamp en dan dat BanjoMovies gebeuren lezenJammer dat er veel weg is.
Davey, is alles nog wel goed met je?Kamp voor kinderen van groep 7 & 8, waar ik als leiding mee ging. Briljante kinderen zaten er bij

Ik dacht een weekje concentratiekamp, dus ik maakte mij al zorgen.wrote:Ja, alleen beetje moewrote:Ben je naar een kamp geweest?wrote:Terug zijn van een geweldig weekje kamp en dan dat BanjoMovies gebeuren lezenJammer dat er veel weg is.
Davey, is alles nog wel goed met je?Kamp voor kinderen van groep 7 & 8, waar ik als leiding mee ging. Briljante kinderen zaten er bij
Herkenbaar.wrote:Inderdaad.
Het is dat ik niet kan huilen anders had ik ook niet gehuild.
Grapjas!wrote:DJ Dragaó