Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 23:22 

Kraak... Piep...

Is vooral leuk als je met een Serie A team Klose en Gomez voorin zet. Kopfestijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 12:26 

Hardtraxx Veteran

Koppen is sws echt overpowered in Fifa14 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 13:52 

Hardtraxx Veteran

Dat absoluut, heel irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 13:59 

Kraak... Piep...

Vind dat overdreven. Je moet wel iemand hebben die echt goed kan koppen daar voor. Ze hebben alleen het probleem dat je eigen verdedigers soms niet meer weten hoe ze moeten een koppen als je een corner tegen krijgt en daaruit vallen goals.

Schieten is ook overpowerd dan als je iemand met enorm goeie finishing en shot power hebt. Die rammen van bijna elka afstand tot 25 meter de bal erin (Aubameyang, Di Natale, Suarez, Aguero, Ronaldo, Messi)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 16:10 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Koppen is sws echt overpowered in Fifa14 :P

Nog lang niet zo erg als in Fifa11 :lol: Maar je hebt gelijk, gister ook weer ondervonden toen ik tegen een huisgenoot ging spelen.
Binnen een half uur 3 kopballen met Torres gemaakt die er allemaal in vlogen. Belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 16:15 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Vind dat overdreven. Je moet wel iemand hebben die echt goed kan koppen daar voor. Ze hebben alleen het probleem dat je eigen verdedigers soms niet meer weten hoe ze moeten een koppen als je een corner tegen krijgt en daaruit vallen goals.

Laatstgenoemde ondervind ik anders ook gewoon bij voorzetten, waarbij Suarez, Aubameyang en Ibarbo het te vaak winnen van reusachtige CV's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 17:08 

Kraak... Piep...

Ja precies daar irriteer ik me ook aan. Als ik een verdediging heb met bijvoorbeeld Dante en Hummels dan moet ik gewoon 4/5 van de kopballen kunnen winnen. En dan wint een Torres die 10 minder HEA heeft dan beide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 17:53 

Hardtraxx Elite

Weet iemand nog een goede reserve spits? Zit bij Atletico, 2e seizoen en heb Van Persie en Leo Baptistao (jong, snel) in de voorhoede staan, daar achter Reus en Koke, dus zoek een ander type spits als 2-genoemde en eentje die bij de 2 aanvallende middenvelders "past".

Mag tussen de 3 en 7 miljoen kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 19:14 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Weet iemand nog een goede reserve spits? Zit bij Atletico, 2e seizoen en heb Van Persie en Leo Baptistao (jong, snel) in de voorhoede staan, daar achter Reus en Koke, dus zoek een ander type spits als 2-genoemde en eentje die bij de 2 aanvallende middenvelders "past".

Mag tussen de 3 en 7 miljoen kosten.

Antony Martial (Weet zn prijs niet)
Begint als 63 overall maar kan groeien tot 87+
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 11:24 

Hardtraxx Elite

http://www.fifabenelux.com/fifa15/champ ... e-fifa-15/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 11:49 

Kraak... Piep...

YES eindelijk met FC Emmen en Achilles :lol:
Dan ga ik zeker carriere met Achilles of Emmen doen. Nice!

En de CL kon je zelf ook wel een beetje nabootsen. Maar toch nice.

Maar als je toch competities toevoegt. Griekenland, Oekraïne en Turkije liever. Ze gaan nu alleen voor de Zuid-Amerikaanse licenties (Ecuador, Venezuela, Chili)

Maar boven alles.
- Multiplayer online weer terugbrengen
- 4 player Seasons
- FIX. DE. SERVERS. EN. DE. TRANSFERLIJST
- Geef normale ratings aan elke speler, David Silva en Ashley Young bijvoorbeeld die enorm goed zijn terwijl ze veel minder spelen in het echt.
- Die idiote verdedigings bugs waarbij je eigens speler opeens een stap naar achter doet of een huppeltje maakt als je hem selecteert terwijl je 1 op 1 rent.
- Koppen minder OP
- CB - LB/RB kunnen maken.
- Fix de scheve Arbitrage
- Geen scripting waarbij de doelkansen van de tegenstander opeens verhogen vlak voor rust en het einde.
- Laat de Computer AI normaal spelen, zo gescript als wat en de slechtste voetballers spelen als een messi op World Class.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 12:15 

Hardtraxx Veteran

Ik zal maar niet op de JL rekenen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 13:28 

Hardtraxx Elite

JL lijkt me zeker idd zeker tof! Turkse liga komt er wss ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 13:29 

Kraak... Piep...

Liever ook de Oekraïense.
Gewoon de top waar altijd wel standaard een team van in de CL zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 15:41 

Hardtraxx Elite

Die Zuid-Amerikaanse teams zijn natuurlijk gewoon voor de stijging van de verkoop. Zo wordt FIFA nog populairder onder de Zuid-Amerikanen. Puur een tactische keuze van EA lijkt me.

Gelukkig zit Shaktar er al bij al zullen Dynamo Kiev, Dnjepr en Metalist Kharkiv ook wel een leuke toevoeging zijn.
Turkse competitie zal ook een leuke toevoeging zijn.

Red Star Belgrade & Belgrado Partizan zal ook superchill zijn. Daar zitten echt ziek veel talenten, wat dus handig kan zijn voor carrière.

Jupiler League zal ook mooi zijn, eindelijk een degradatiesysteem bij de Eredivsie en natuurlijk Achilles. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 10:56 

Hardtraxx Addict

Ik denk zelf wel dat de Jupiler League aanwezig zal zijn, aangezien dat contract toch verloopt met een of ander bedrijf?

Nou gooi je die Turken competitie, die van Oekraine, Griekenland er ook mooi in

En club teams zoals BATE Borisov, Dinamo Zagreb
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 11:34 

Kraak... Piep...

Een regel waarbij alle clubs die in de EU en CL league zitten die niet in een competitie zitten die in fifa zit moeten er ook in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 16:53 

Hardtraxx Elite

Week 34: http://www.futhead.com/14/players/14330/antonio-di-natale/
Week 36: http://www.futhead.com/14/players/14439/antonio-di-natale/

Di Natale heeft de schade ingehaald van de laatste maanden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 14:51 

Hardtraxx Veteran

Dat team thou: http://www.futhead.com/14/squads/11643597/

Heb hem ff geupgrade xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 11:37 

Kraak... Piep...

Zijn er mensen die problemen hebben met die FIFA14 update? Ik krijg m namelijk niet.

EDIT: nvm. gefixt best leuke namen in mn eerste squad. Joao Moutinho, Begovic, Eto'o en Denisov
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 21:38 

Hardtraxx Veteran

Heb nou een paar potjes gespeeld, maar naar mijn gevoel speelt dit nog slechter dan de gewone gameplay =/ me verdedigers zijn nu echt hopeloos verdwaald en keepers maken vaker blunders xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 10:35 

Kraak... Piep...

Hahaha ik krijg net Jeremain Lens in zo'n world cup pack, (goeie speler trouwens), en de foto op de card is van Leroy Fer. Plus ze stoppen er spelers in die niet eens mee zijn met NL en spelers vergeten ze die wel meegaan. (Kongolo en Veltman missen en Zoet is er wel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 14:30 

Hardtraxx Veteran

Aguero uit eerste gekochte pack :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 22:47 

Kraak... Piep...

Ok Eto'o ligt er uit. Wat is dat een verschrikkelijk slechte spits. Hij mist gewoon alles terwijl een Italiaan van 7 minder rating de helft wel raakt.

Heb echt enorme kutspelers. De enigen die er wat bovenuit steken zijn op het moment Begovic, Denisov, Cerci, De Bruyne, Joao Moutinho (topper) en Gabbiadini (mijn plotselinge topscorer)

Tip, laat ratings links liggen en ga gelijk voor goeie chemistry. Want mijn god wat zuigt het om een paar aziaten en amerikanen door je europeese team laten lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 19:05 

Hardtraxx Veteran

Delen jullie mijn mening dat dit veel toffer is dan de reguliere UT? Je speelt nu met en tegen veel gevarieerde teams en een supergoed team rechtstreeks kopen kan niet meer. Ik zie eenzelfde modus graag terug in 15, maar dat zal wel niet doorgaan.

Voor de pure traders e.d. is dit natuurlijk wel kut :P
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic