Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 hour ago

Fifa 13

Een verbetering
31
37%
Ik zie het verschil niet...
22
26%
Was dit wel mijn €60 waard?
31
37%

Total votes: 84

Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Is vooral leuk als je met een Serie A team Klose en Gomez voorin zet. Kopfestijn.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Koppen is sws echt overpowered in Fifa14 :P
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Dat absoluut, heel irritant.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Vind dat overdreven. Je moet wel iemand hebben die echt goed kan koppen daar voor. Ze hebben alleen het probleem dat je eigen verdedigers soms niet meer weten hoe ze moeten een koppen als je een corner tegen krijgt en daaruit vallen goals.

Schieten is ook overpowerd dan als je iemand met enorm goeie finishing en shot power hebt. Die rammen van bijna elka afstand tot 25 meter de bal erin (Aubameyang, Di Natale, Suarez, Aguero, Ronaldo, Messi)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Raven wrote:Koppen is sws echt overpowered in Fifa14 :P
Nog lang niet zo erg als in Fifa11 :lol: Maar je hebt gelijk, gister ook weer ondervonden toen ik tegen een huisgenoot ging spelen.
Binnen een half uur 3 kopballen met Torres gemaakt die er allemaal in vlogen. Belachelijk.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Broken Balance wrote:Vind dat overdreven. Je moet wel iemand hebben die echt goed kan koppen daar voor. Ze hebben alleen het probleem dat je eigen verdedigers soms niet meer weten hoe ze moeten een koppen als je een corner tegen krijgt en daaruit vallen goals.
Laatstgenoemde ondervind ik anders ook gewoon bij voorzetten, waarbij Suarez, Aubameyang en Ibarbo het te vaak winnen van reusachtige CV's.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ja precies daar irriteer ik me ook aan. Als ik een verdediging heb met bijvoorbeeld Dante en Hummels dan moet ik gewoon 4/5 van de kopballen kunnen winnen. En dan wint een Torres die 10 minder HEA heeft dan beide.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Weet iemand nog een goede reserve spits? Zit bij Atletico, 2e seizoen en heb Van Persie en Leo Baptistao (jong, snel) in de voorhoede staan, daar achter Reus en Koke, dus zoek een ander type spits als 2-genoemde en eentje die bij de 2 aanvallende middenvelders "past".

Mag tussen de 3 en 7 miljoen kosten.
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
Hard4Us wrote:Weet iemand nog een goede reserve spits? Zit bij Atletico, 2e seizoen en heb Van Persie en Leo Baptistao (jong, snel) in de voorhoede staan, daar achter Reus en Koke, dus zoek een ander type spits als 2-genoemde en eentje die bij de 2 aanvallende middenvelders "past".

Mag tussen de 3 en 7 miljoen kosten.
Antony Martial (Weet zn prijs niet)
Begint als 63 overall maar kan groeien tot 87+
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
YES eindelijk met FC Emmen en Achilles :lol:
Dan ga ik zeker carriere met Achilles of Emmen doen. Nice!

En de CL kon je zelf ook wel een beetje nabootsen. Maar toch nice.

Maar als je toch competities toevoegt. Griekenland, Oekraïne en Turkije liever. Ze gaan nu alleen voor de Zuid-Amerikaanse licenties (Ecuador, Venezuela, Chili)

Maar boven alles.
- Multiplayer online weer terugbrengen
- 4 player Seasons
- FIX. DE. SERVERS. EN. DE. TRANSFERLIJST
- Geef normale ratings aan elke speler, David Silva en Ashley Young bijvoorbeeld die enorm goed zijn terwijl ze veel minder spelen in het echt.
- Die idiote verdedigings bugs waarbij je eigens speler opeens een stap naar achter doet of een huppeltje maakt als je hem selecteert terwijl je 1 op 1 rent.
- Koppen minder OP
- CB - LB/RB kunnen maken.
- Fix de scheve Arbitrage
- Geen scripting waarbij de doelkansen van de tegenstander opeens verhogen vlak voor rust en het einde.
- Laat de Computer AI normaal spelen, zo gescript als wat en de slechtste voetballers spelen als een messi op World Class.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Ik zal maar niet op de JL rekenen hoor.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
JL lijkt me zeker idd zeker tof! Turkse liga komt er wss ook
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Liever ook de Oekraïense.
Gewoon de top waar altijd wel standaard een team van in de CL zit.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Die Zuid-Amerikaanse teams zijn natuurlijk gewoon voor de stijging van de verkoop. Zo wordt FIFA nog populairder onder de Zuid-Amerikanen. Puur een tactische keuze van EA lijkt me.

Gelukkig zit Shaktar er al bij al zullen Dynamo Kiev, Dnjepr en Metalist Kharkiv ook wel een leuke toevoeging zijn.
Turkse competitie zal ook een leuke toevoeging zijn.

Red Star Belgrade & Belgrado Partizan zal ook superchill zijn. Daar zitten echt ziek veel talenten, wat dus handig kan zijn voor carrière.

Jupiler League zal ook mooi zijn, eindelijk een degradatiesysteem bij de Eredivsie en natuurlijk Achilles. :cool:
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Ik denk zelf wel dat de Jupiler League aanwezig zal zijn, aangezien dat contract toch verloopt met een of ander bedrijf?

Nou gooi je die Turken competitie, die van Oekraine, Griekenland er ook mooi in

En club teams zoals BATE Borisov, Dinamo Zagreb
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Een regel waarbij alle clubs die in de EU en CL league zitten die niet in een competitie zitten die in fifa zit moeten er ook in.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Week 34: http://www.futhead.com/14/players/14330 ... di-natale/
Week 36: http://www.futhead.com/14/players/14439 ... di-natale/

Di Natale heeft de schade ingehaald van de laatste maanden? :P
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Dat team thou: http://www.futhead.com/14/squads/11643597/

Heb hem ff geupgrade xd
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zijn er mensen die problemen hebben met die FIFA14 update? Ik krijg m namelijk niet.

EDIT: nvm. gefixt best leuke namen in mn eerste squad. Joao Moutinho, Begovic, Eto'o en Denisov
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Heb nou een paar potjes gespeeld, maar naar mijn gevoel speelt dit nog slechter dan de gewone gameplay =/ me verdedigers zijn nu echt hopeloos verdwaald en keepers maken vaker blunders xd
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Hahaha ik krijg net Jeremain Lens in zo'n world cup pack, (goeie speler trouwens), en de foto op de card is van Leroy Fer. Plus ze stoppen er spelers in die niet eens mee zijn met NL en spelers vergeten ze die wel meegaan. (Kongolo en Veltman missen en Zoet is er wel)
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Aguero uit eerste gekochte pack :D
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ok Eto'o ligt er uit. Wat is dat een verschrikkelijk slechte spits. Hij mist gewoon alles terwijl een Italiaan van 7 minder rating de helft wel raakt.

Heb echt enorme kutspelers. De enigen die er wat bovenuit steken zijn op het moment Begovic, Denisov, Cerci, De Bruyne, Joao Moutinho (topper) en Gabbiadini (mijn plotselinge topscorer)

Tip, laat ratings links liggen en ga gelijk voor goeie chemistry. Want mijn god wat zuigt het om een paar aziaten en amerikanen door je europeese team laten lopen.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Delen jullie mijn mening dat dit veel toffer is dan de reguliere UT? Je speelt nu met en tegen veel gevarieerde teams en een supergoed team rechtstreeks kopen kan niet meer. Ik zie eenzelfde modus graag terug in 15, maar dat zal wel niet doorgaan.

Voor de pure traders e.d. is dit natuurlijk wel kut :P