Elia?
Tip, gebruik een RM met een 4 of 5* Weak Foot. Dan heb je iig een betere speler daar staan. Word de Chemistry van die speler wel minder van, maar nooit last van gehad. Muller, Blacikowski, Castro, Virinha of Shaqiri of zo.
Of haal Reus.
En Sokratis > Hummels
Nette BBVA squad trouwens, maar waarom Falcao?

Ik heb nog nooit een tegengoal gehad van Falcao

.
Ohja en gister een InForm Di Natale binnen gehaald met een free pack, die ik kreeg bij een tournament

(Met daarbij nog een pepe die ik nog wou halen, maar dat scheelt weer 1500)
Gelijk in de verkoop want op z'n snelheid en schieten na is hij niet echt bruikbaar voor mijn tactiek. Je kan geen bal pasen naar hem zonder dat hij omver gelopen word door een verdediger.
Dit is mijn beste wat ik heb
http://www.futhead.com/14/squads/11652932/Maar op ervaring van gebruik zou ik dit maken.
http://www.futhead.com/14/squads/11653012/Marchetti redt echt de meest onmogelijke ballen. Ogbonna en Boateng kunnen beide heerlijk verdedigen, koppen en kan je zo laten meespelen op het middenveld. Lahm houd zo'n beetje iedereen tegen en geeft bijna perfecte crosses, alleen jammer dat hij amper kopduellen kan winnen, daarom zou ik daar toch misschien Pizscheck neerzetten, maar die kan imo beter verdedigen dan aanvallen, wat Lahm wel weer kan.
Alaba kan alles, van verdedigen, tot rondspelen, tot vooruit sprinten en scoren ook nog.
Vidal kan ook bijna alles. Enorm solide verdediger en voor hetzelfde geld een enorm sterke aanvaller.
Met Di Maria kom je overal langs door z'n skills of snelheid en kan om het af te maken goed pasen. Shaqiri op LM (huh?), ja hij met zijn 4* weak foot speelt beter dan de gemiddelde LM. En z'n 4* skills helpt daar bij. Is alleen soms een beetje onzichtbaar door de mindere chemistry, maar kan bijvoorbeeld perfect Mandzukic aan Alaba linken zonder een dure Ribery te halen.
Isco had imo ook Gundogan kunnen wezen. Maar ik heb Isco gekozen omdat hij de schietkrachten van een spits heeft. En daarbij lekker kan pasen e.d. (Gundogan kan dan minder hard schieten maar die kopt om een of andere reden heel vaak goed raak terwijl hij maar 62 HEA heeft.
Mandzukic is niet de snelste spits, maar kan prachtige boogballetjes schieten, plus hij kopt zo'n beetje alles raak wat er voor zijn hoofd verschijnt (in ieder geval op doel, staat soms een keeper voor)
Aubameyang het zelfde verhaal. Kopt, om een of andere rede heel vaak raak, schiet bijna alles raak en is voor mijn gevoel het snelste met de bal, zonder de bal ook. Hij sprint makkelijk de snelle verdedigers er uit.