Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Bericht Geplaatst op 05 okt 2012 17:35 

Hardtraxx Veteran

Wie durft?

Gamerstag:
Code:
afca-4-life
op de PS3
Bericht Geplaatst op 05 okt 2012 18:05 

Bierkoning

Je vind jezelf wel heel goed volgens mij xd
Bericht Geplaatst op 05 okt 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Wat ik zo op Facebook lees wel ja :P op zulke momenten toch jammer dat cross-platform spelen geen optie is.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2012 18:40 

Hardtraxxer

Nog mensen die het op de PC hebben? Ik wil wel potje spelen tegen een HT'er. Mijn nick is: Stinkjanus

Versassend
Bericht Geplaatst op 05 okt 2012 19:44 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Je vind jezelf wel heel goed volgens mij xd

Voor een PES-speler wel ja xd

Maar helaas, heb net mijn meerdere moeten erkennen in Patrickjeb. Speel op momenten te wisselvallig en dan is hij dodelijk, als ik ff de concentratie verlies. Sta ik verdomme 4-0 voor in een potje, laat ik hem alsnog terugkomen tot 5-4, waardoor ik het laatste potje alles op alles moet spelen en de bal er op geen enkele mogelijkheid in gaat. Maar overal gezien heeft Patrick over 5 potjes verdiend gewonnen. :(
Bericht Geplaatst op 05 okt 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

:whistle:

Je kwam al aan dat je ongeslagen was en toen ik het 1e potje al na 20 minuten op 3-0 voorsprong stond, vond ik het eerlijk gezegd al een beetje raar :P Je was verder niet slecht ofzo, maar het ging het 1e potje wel heel makkelijk. Andere potjes bood je wat meer weerstand. Maargoed, 2 keer winst, 2 keer gelijk en 1 keer verloren. De revanche komt nog van jou kant :P
Bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:16 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Dakpan schreef:
Kan hem sowieso al voor 40 kwijt.

40,50 + koekjes

Heb hem met een mooi praatje toch kunnen ruilen bij de winkel voor BF3: Premium Edition. Kijken of dat wat is voor iemand die die-hard CoD was.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:31 

Hardtraxx Crew

Ik heb nog geen wedstrijd online uit kunnen spelen. Elke keer houdt de verbinding er mee op tijdens een wedstrijd..... Terwijl ik de rest van de tijd nergens last van heb :/
Bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:40 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
:whistle:

Je kwam al aan dat je ongeslagen was en toen ik het 1e potje al na 20 minuten op 3-0 voorsprong stond, vond ik het eerlijk gezegd al een beetje raar :P Je was verder niet slecht ofzo, maar het ging het 1e potje wel heel makkelijk. Andere potjes bood je wat meer weerstand. Maargoed, 2 keer winst, 2 keer gelijk en 1 keer verloren. De revanche komt nog van jou kant :P

Eerste potje werd alsnog 5-4, maar goed. Ik had nog nooit met City gespeeld dit jaar, en ik ben normaal gesproken altijd Real Madrid, dus het was ff wennen voor mij. Klinkt misschien als een lame excuus, maar goed. 2e wedstrijd had ik gewoon moeten winnen met Spanje tegen jouw Nederland. Ook al stond ik tot de 85e minuut met 3-1 achter, ik had het niet raar gevonden als ik die wedstrijd met 9-4 had gewonnen. Nadat ik de 3-3 had gemaakt had ik ook nog 2 niet te missen kansen in de blessuretijd. 3e wedstrijd was ik eindelijk Real en werd ik gewoon dik van de mat afgetrapt en in de laatste minuten lag het helemaal open, waardoor het 4-2 voor jou werd. 4e wedstrijd stond ik 4-0 voor en geef ik het alsnog weg, om met 'maar' 5-4 te winnen. Laatste pot moest ik dus met 3 doelpunten verschil winnen voor de titel en speelde ik alles of niets, maar benutte mijn kansen niet en dan speelt de keeper de bal zo in jouw voeten en is het voorbij. Kortom, eigen schuld, dikke bult. :(
Bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Eerste potje werd alsnog 5-4, maar goed.

Klopt, daar liet ik sommige kansen voor jou veel te makkelijk gaan. Maargoed, ben benieuwd naar de revanche wedstrijden. Beginnen beiden weer op 0, dus weer goede kansen :P
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:44 

Hardtraxx Veteran

carrière begonne.....wordt je verhuurd aan portsmouth xd (wat de beste was na al die andere waardeloze cubs xd
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:49 

Hardtraxx Veteran

Wie durft? :D
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ik, als je reageert op Whatsapp :lol:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 21:28 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Chukkels schreef:

Waren mooie potjes, op de eerste 2 na. Maar al met al wel verdiend, een gelijkspelletje ^^
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 21:50 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
patrickjeb schreef:
Chukkels schreef:

Waren mooie potjes, op de eerste 2 na. Maar al met al wel verdiend, een gelijkspelletje ^^

Idd, sterk begin van mij met de 1e 2 potjes, maar daarna gaf ik het te makkelijk weg. Jij begon minder en daarna juist steeds meer druk te zetten :P
Morgen/overmorgen revanche!
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

Heb het ook sinds gisteren, ben nu net een seizoen begonnen met PSG. Heerlijk team om mee te spelen :)
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:10 

Hardtraxx Veteran

PS3/XBOX/PC?
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:11 

Waarom kan ik niet van team switchen na een seizoen in Carrieremode?

Einde Seizoen
Seizoens Statistieken
Afsluiten

Druk ik op Einde Seizoen dan begint Ajax een nieuw seizoen terwijl ik naar ENGELAND WIL
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:11 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
PS3/XBOX/PC?

PS3 wie ik leen van een kameraad :) Had het ook de PC gedownload, maar wat is dat beroerd zeg :lol:

@Almighty, dan wil geen team je? :P
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:12 

Ben kampioen, heb de beker en halve fin. champignonnen league
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:15 

Hardtraxx Veteran

Je moet naar je manager kantoor gaan, dan mijn banen en dan kan je door de vacatures bladeren :)
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:20 

Ja, beetje bij FC bal-op-het-dak in Verweggistan, bij fifa 2012 kon je nog gewoon clubs kiezen :cry:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:24 

Hardtraxx Veteran

Heb net m'n seizoen bij Ajax af (Alles gewonnen :P) en bij mij staan PEC Zwolle, Roda JC, Lazio en Roma. Laatste 2 zijn wel interessant, maar blijf gewoon nog even bij Ajax. 1e transferdag gelijk een bod op Sulejmani (Topscorer) van 25 mill van Barca, terwijl hij 11 waard is haha. Niet gedaan :$
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:26 

Ja, Real Madrid wilde Witsel voor 25mil van mij kopen, mooi niet
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 01:37 

Bierkoning

Ik had Lamela gekocht van As Roma voor 15 miljoen ofzo, en een half jaar later doorverkocht voor 40 mil xd En toen Muniain voor 43 mil. Marco Reus & Aguero ervoor terug gehaald, geen verkeerde deals :P
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic