Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Je vind jezelf wel heel goed volgens mij 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Wat ik zo op Facebook lees wel ja
op zulke momenten toch jammer dat cross-platform spelen geen optie is.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Nog mensen die het op de PC hebben? Ik wil wel potje spelen tegen een HT'er. Mijn nick is: Stinkjanus
Versassend
Versassend
Voor een PES-speler wel jaPommer wrote:Je vind jezelf wel heel goed volgens mij
Maar helaas, heb net mijn meerdere moeten erkennen in Patrickjeb. Speel op momenten te wisselvallig en dan is hij dodelijk, als ik ff de concentratie verlies. Sta ik verdomme 4-0 voor in een potje, laat ik hem alsnog terugkomen tot 5-4, waardoor ik het laatste potje alles op alles moet spelen en de bal er op geen enkele mogelijkheid in gaat. Maar overal gezien heeft Patrick over 5 potjes verdiend gewonnen.
Je kwam al aan dat je ongeslagen was en toen ik het 1e potje al na 20 minuten op 3-0 voorsprong stond, vond ik het eerlijk gezegd al een beetje raar
Heb hem met een mooi praatje toch kunnen ruilen bij de winkel voor BF3: Premium Edition. Kijken of dat wat is voor iemand die die-hard CoD was.Socializerz wrote:40,50 + koekjesDakpan wrote:Kan hem sowieso al voor 40 kwijt.
Ik heb nog geen wedstrijd online uit kunnen spelen. Elke keer houdt de verbinding er mee op tijdens een wedstrijd..... Terwijl ik de rest van de tijd nergens last van heb 
Eerste potje werd alsnog 5-4, maar goed. Ik had nog nooit met City gespeeld dit jaar, en ik ben normaal gesproken altijd Real Madrid, dus het was ff wennen voor mij. Klinkt misschien als een lame excuus, maar goed. 2e wedstrijd had ik gewoon moeten winnen met Spanje tegen jouw Nederland. Ook al stond ik tot de 85e minuut met 3-1 achter, ik had het niet raar gevonden als ik die wedstrijd met 9-4 had gewonnen. Nadat ik de 3-3 had gemaakt had ik ook nog 2 niet te missen kansen in de blessuretijd. 3e wedstrijd was ik eindelijk Real en werd ik gewoon dik van de mat afgetrapt en in de laatste minuten lag het helemaal open, waardoor het 4-2 voor jou werd. 4e wedstrijd stond ik 4-0 voor en geef ik het alsnog weg, om met 'maar' 5-4 te winnen. Laatste pot moest ik dus met 3 doelpunten verschil winnen voor de titel en speelde ik alles of niets, maar benutte mijn kansen niet en dan speelt de keeper de bal zo in jouw voeten en is het voorbij. Kortom, eigen schuld, dikke bult.patrickjeb wrote:![]()
Je kwam al aan dat je ongeslagen was en toen ik het 1e potje al na 20 minuten op 3-0 voorsprong stond, vond ik het eerlijk gezegd al een beetje raarJe was verder niet slecht ofzo, maar het ging het 1e potje wel heel makkelijk. Andere potjes bood je wat meer weerstand. Maargoed, 2 keer winst, 2 keer gelijk en 1 keer verloren. De revanche komt nog van jou kant
Klopt, daar liet ik sommige kansen voor jou veel te makkelijk gaan. Maargoed, ben benieuwd naar de revanche wedstrijden. Beginnen beiden weer op 0, dus weer goede kansenChukkels wrote:Eerste potje werd alsnog 5-4, maar goed.
carrière begonne.....wordt je verhuurd aan portsmouth
(wat de beste was na al die andere waardeloze cubs 
Ik, als je reageert op WhatsappChukkels wrote:Wie durft?
Waren mooie potjes, op de eerste 2 na. Maar al met al wel verdiend, een gelijkspelletjepatrickjeb wrote:Ik, als je reageert op WhatsappChukkels wrote:Wie durft?
Idd, sterk begin van mij met de 1e 2 potjes, maar daarna gaf ik het te makkelijk weg. Jij begon minder en daarna juist steeds meer druk te zettenChukkels wrote:Waren mooie potjes, op de eerste 2 na. Maar al met al wel verdiend, een gelijkspelletjepatrickjeb wrote:Ik, als je reageert op WhatsappChukkels wrote:Wie durft?
Morgen/overmorgen revanche!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Heb het ook sinds gisteren, ben nu net een seizoen begonnen met PSG. Heerlijk team om mee te spelen 
-
A
Waarom kan ik niet van team switchen na een seizoen in Carrieremode?
Einde Seizoen
Seizoens Statistieken
Afsluiten
Druk ik op Einde Seizoen dan begint Ajax een nieuw seizoen terwijl ik naar ENGELAND WIL
Einde Seizoen
Seizoens Statistieken
Afsluiten
Druk ik op Einde Seizoen dan begint Ajax een nieuw seizoen terwijl ik naar ENGELAND WIL
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
PS3 wie ik leen van een kameraadpatrickjeb wrote:PS3/XBOX/PC?
@Almighty, dan wil geen team je?
-
A
Ben kampioen, heb de beker en halve fin. champignonnen league
Je moet naar je manager kantoor gaan, dan mijn banen en dan kan je door de vacatures bladeren 
-
A
Ja, beetje bij FC bal-op-het-dak in Verweggistan, bij fifa 2012 kon je nog gewoon clubs kiezen 
Heb net m'n seizoen bij Ajax af (Alles gewonnen
) en bij mij staan PEC Zwolle, Roda JC, Lazio en Roma. Laatste 2 zijn wel interessant, maar blijf gewoon nog even bij Ajax. 1e transferdag gelijk een bod op Sulejmani (Topscorer) van 25 mill van Barca, terwijl hij 11 waard is haha. Niet gedaan 
-
A
Ja, Real Madrid wilde Witsel voor 25mil van mij kopen, mooi niet