patrickjeb schreef:
:whistle:
Je kwam al aan dat je ongeslagen was en toen ik het 1e potje al na 20 minuten op 3-0 voorsprong stond, vond ik het eerlijk gezegd al een beetje raar

Je was verder niet slecht ofzo, maar het ging het 1e potje wel heel makkelijk. Andere potjes bood je wat meer weerstand. Maargoed, 2 keer winst, 2 keer gelijk en 1 keer verloren. De revanche komt nog van jou kant

Eerste potje werd alsnog 5-4, maar goed. Ik had nog nooit met City gespeeld dit jaar, en ik ben normaal gesproken altijd Real Madrid, dus het was ff wennen voor mij. Klinkt misschien als een lame excuus, maar goed. 2e wedstrijd had ik gewoon moeten winnen met Spanje tegen jouw Nederland. Ook al stond ik tot de 85e minuut met 3-1 achter, ik had het niet raar gevonden als ik die wedstrijd met 9-4 had gewonnen. Nadat ik de 3-3 had gemaakt had ik ook nog 2 niet te missen kansen in de blessuretijd. 3e wedstrijd was ik eindelijk Real en werd ik gewoon dik van de mat afgetrapt en in de laatste minuten lag het helemaal open, waardoor het 4-2 voor jou werd. 4e wedstrijd stond ik 4-0 voor en geef ik het alsnog weg, om met 'maar' 5-4 te winnen. Laatste pot moest ik dus met 3 doelpunten verschil winnen voor de titel en speelde ik alles of niets, maar benutte mijn kansen niet en dan speelt de keeper de bal zo in jouw voeten en is het voorbij. Kortom, eigen schuld, dikke bult.