Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:10 

Bierkoning

Hmm ik heb dat met deze Fifa een stuk minder dan bij Fifa 12, ik speel met Bilbao op professioneel en ik sta steeds rond de 2e-5e plaats. Heel constant eigenlijk. Bij Fifa 12 speelde ik bijna altijd 0-0, 1-0, 1-1 etc. terwijl ik nu veel meer scoor, en ook tegen krijg. Vind het een hele verbetering iig :)

Oja als iemand wil spelen op de 360, de naam is Pommerrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 17:23 

Hardtraxx Crew

Hehe, ik heb hem ook eindelijk binnen. Eens kijken of het wat is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:40 

Hardtraxx Veteran

11-3-3 nu. De frustratie blijft soms toch iets hangen...maar ach, hoort erbij xd

Bayern speelt overigens wel zwaar bazig moet ik zeggen. Iemand nog up voor een potje op de 360 zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:58 

Hardtraxx Veteran

Vandaag ook maar gehaald, mijn eerste Fifa. Demo vond ik toch erg leuk. Zit alleen met een probleem, op Amateur win ik met 4-0/5-0 maar zodra ik hem op Semi-Pro zet kom ik gewoon 5 potjes lang niet aan scoren toe en speel ik gelijk of verlies ik met 1-0. Iemand tips voor een beginner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:06 

Hardtraxx Elite

Meer oefenen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:07 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:

Meh, heb echt het idee dat ik iets essentieels gewoon niet weet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:09 

Hardtraxx Veteran

Tegen semi-pro kan je al sprintend nog vrij gemakkelijk langs de tegenstander komen. Niet de leukste manier, maar wel effectief.

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Vandaag ook maar gehaald, mijn eerste Fifa. Demo vond ik toch erg leuk. Zit alleen met een probleem, op Amateur win ik met 4-0/5-0 maar zodra ik hem op Semi-Pro zet kom ik gewoon 5 potjes lang niet aan scoren toe en speel ik gelijk of verlies ik met 1-0. Iemand tips voor een beginner?

gewoon offline een carreer mode aanmaken op semi-pro.

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
11-3-3 nu. De frustratie blijft soms toch iets hangen...maar ach, hoort erbij xd

Bayern speelt overigens wel zwaar bazig moet ik zeggen. Iemand nog up voor een potje op de 360 zo?

Je moest me nog toevoegen -.- ( its Rawstyle )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:10 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Jeff3rd schreef:

Meh, heb echt het idee dat ik iets essentieels gewoon niet weet. :P

iets meer met steekpasjes proberen te werken helpt denk ik wel (y/driehoek) niet te lang met 1 speler aan de bal blijven en niet te lang (en te ver) doorsprinten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:11 

Hardtraxx Veteran

Het lukt me wel om gevaarlijk te zijn maar dat afmaken gaat een stuk moeilijker dan op amateur. >.< Ga maar weer even oefenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:14 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Steffnov schreef:

Je moest me nog toevoegen -.- ( its Rawstyle )

Ja klopt xd sorry. Heb je zo nog tijd dan? Zit er nu niet achter, anders doe ik het later vanavond dan wel morgen wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:14 

Hardtraxx Veteran

Er zijn wel wat kleine trucjes voor afmaken, echter zijn die wat lastig uit te leggen met woorden. Voor welk platform heb je hem?

@ Steff: Nee ben bij vriendin, morgen wel tijd zat :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:25 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Er zijn wel wat kleine trucjes voor afmaken, echter zijn die wat lastig uit te leggen met woorden. Voor welk platform heb je hem?

Xbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:45 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Firetrap schreef:

Xbox

Ah oké, dat maakt het wat makkelijker. Zoals Project als zegt is het inderdaad aan te raden om RB+B te gebruiken bij het schieten vanuit een schuine benadering van het doel waarbij je al binnen de 16 meter staat. Sta je er buiten, dan streep ik de bal vaak door simpelweg met het gezicht van de speler richting verre hoek te mikken en het schietbalkje zo ongeveer voor de helft te vullen ( Dit heeft met timing te maken, aantal keer oefenen en je krijgt het makkelijk onder de knie ).

Kom je recht op het midden van het doel af, dan is de kans op missen vrij groot. Beide hoeken zijn dan klein, en de keeper van de cpu komt bijna niet uit waardoor lobben ook geen optie is. In principe probeer ik de keeper dan altijd met een trucje te omspelen ( LT + rechterpookje ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:48 

Hardtraxx Veteran

Zal dat proberen, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:17 

Bierkoning

Wat ik ook vaak doe is gewoon een tikkie opzij als je op de keeper afloopt, 9 van de 10 keer loopt er wel een speler mee met je die hem dan in een leeg doel kan schieten (wel eerst kijken of die er loopt natuurlijk :P ).

En let ook goed op of de speler rechts of linksbenig is, dat is bij veel spelers een wereld van verschil als je schiet ;)

Begin nu met Bilbao een leuk team te krijgen, heb o.a. Narsingh gehaald (22 jaar, versnelling 95), Lamela, een talent van AS Roma, M'Vila van Lille (CVM) en Lewandowksi van Dortmund. Munain er nog bij en je hebt een heerlijke aanval. Verdedigers zijn al prima die er zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:53 

Hardtraxx Veteran

Goh wat een dramatische wedstrijden tegen Firetrap vanmiddag zeg xd dat ik die eerste won was nog verbazingwekkend. Wel kut dat het verbinden zelf nog steeds dramatisch is.

Pommer schreef:
M'Vila van Lille (CVM)

Stade Rennes*
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

Spel is dus echt niks voor mij. Vanmorgen de winkel gebeld of ik dit spel kan ruilen, blijkt dat je FIFA niet eens terug kan brengen omdat er een online code bij zit. Hadden ze best eerder mogen zeggen, 60 Euro naar de klote. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 21:09 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dakpan schreef:
Spel is dus echt niks voor mij. Vanmorgen de winkel gebeld of ik dit spel kan ruilen, blijkt dat je FIFA niet eens terug kan brengen omdat er een online code bij zit. Hadden ze best eerder mogen zeggen, 60 Euro naar de klote. :(

Koop hem voor 30 van je over.

Ik bied 31
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 07:48 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dakpan schreef:

Koop hem voor 30 van je over.

haha dan hou ik hem wel zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 10:21 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Goh wat een dramatische wedstrijden tegen Firetrap vanmiddag zeg xd dat ik die eerste won was nog verbazingwekkend. Wel kut dat het verbinden zelf nog steeds dramatisch is.

Pommer schreef:
M'Vila van Lille (CVM)

Stade Rennes*

Hahaha :P dat verbinden lag aan mij. Als er hier in huis een ander apparaat met internetverbinding aangaat ( smartphones, Ipad e.d. ) dan heb ik al lag :mad: ik kan daardoor vvoornamelijk in de ochtend probleemloos spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 14:35 

Hardtraxx Veteran

Kan hem sowieso al voor 40 kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:31 

Hardtraxx Veteran

Ik ben goed. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:40 

Hardtraxx Veteran

De laatste fifa die ik had was fifa 10, dus ik speelde de eerste paar wedstrijden op amateur om een beetje de besturing te checken, maar nadat ik 16-0 won vond ik het wel voldoende geweest. :P
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic