Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Jeeej
Ik had ook is facebook gemaakt voor wat te kunnen pokeren.
als ik er op klik kom ik op me eigen profiel pagina? waar moet ik kijken?Jor-D wrote:Voor degene die facebook hebben -> http://www.facebook.com/group.php?gid=134761401280" target="_blank" rel="nofollow
Ja
Na hoeveel berichten na je krijg je geen bericht meer?
Wordt er nu al naar van. 
Die optie zal je uit moeten zetten.Parvuz wrote:Na hoeveel berichten na je krijg je geen bericht meer?Wordt er nu al naar van.
Ja hoe? haha:P ben al aan t zoeken maar vind niets.Kepro wrote:Die optie zal je uit moeten zetten.Parvuz wrote:Na hoeveel berichten na je krijg je geen bericht meer?Wordt er nu al naar van.
Dat kan niet.Parvuz wrote:Ja hoe? haha:P ben al aan t zoeken maar vind niets.Kepro wrote:Die optie zal je uit moeten zetten.Parvuz wrote:Na hoeveel berichten na je krijg je geen bericht meer?Wordt er nu al naar van.
Alleen over mail, maar dat heb ik allang uitgezet. Ik bedoel dat je melding ziet links boven in, bij dat wereldbolletje.
hou t wel netjes aub zodat ie kan blijven bestaan.. 
een echte wannabeProject 141 wrote:I wanna be member!
wannebeProject 141 wrote:Ich bin dabei!
Project 141 wrote:Waarom zeg je toch zo'n nare dingen?
heb nog een beheerder nodig om het netjes te houden, wie bied zich aan
Sollicitatie naar die functie kan je naar mij opsturen 
Project 141 wrote:kwalificaties nodig?roberttt wrote:heb nog een beheerder nodig om het netjes te houden, wie bied zich aanSollicitatie naar die functie kan je naar mij opsturen
cup d en blond haar
roberttt wrote:heb nog een beheerder nodig om het netjes te houden, wie bied zich aanSollicitatie naar die functie kan je naar mij opsturen
denk dat je een dictator nodig heb met een leger achter zich
want is denk best lastig om een zooitje ongeregelt in goede banen te leiden
Gaat me wel lukken..The Anim0l wrote:roberttt wrote:heb nog een beheerder nodig om het netjes te houden, wie bied zich aanSollicitatie naar die functie kan je naar mij opsturen
denk dat je een dictator nodig heb met een leger achter zich
want is denk best lastig om een zooitje ongeregelt in goede banen te leiden![]()
Ik ook, want met de harde hand die ik dan ga hanteren, loopt iedereen weer weg 
Ik heb cup B, true story.
Je weet het Robert.
Je weet het Robert.