Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 17:57 

Hardtraxx Newbie

Goedemiddag allen,

Mijn naam is Andy en sinds 2006 luister en volg ik de hardere stijlen, ben bij talloze feestjes geweest en zal dit ook zeker blijven doen. Ik ben erachter gekomen dat ik de laatste paar jaar toch iets harders wil dan de mainstream hardstyle en ben bij het subgenre rawstyle uitgekomen. Ik heb lang de facebook pagina omtrent dit genre geliked maar helaas zijn de beheerders niet meer zo actief als voorheen, daarom heb ik besloten om zelf een pagina op te zetten om tracks en sets en evt feestjes te delen.

TL;DR: Alle hardstyle lovers die ook wel van een beetje stevigere hardstyle houden en geupdate willen worden met nieuwe tracks, support onderstaande pagina door te liken en evt te sharen met vrienden.

Edit: Link weggehaald

Mvg,
Andy

(ps: ik ben hier niet om discussies te starten over het wel of niet bestaan van rawstyle en zal niet reageren op mensen die dit toch proberen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:10 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
RAWstyle

wazda?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:15 

Hardtraxxer

het begrip 'rawstyle' echt verschrikkelijk haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:20 

Hardtraxx Addict

Slotje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:35 

Onneuzele schreef:
Alle hardstyle lovers die ook wel van een beetje stevigere hardstyle houden en geupdate willen worden met nieuwe tracks, support onderstaande pagina door te liken en evt te sharen met vrienden.

http://www.hardtraxx.nl/forum/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 21:41 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Onneuzele schreef:
Alle hardstyle lovers die ook wel van een beetje stevigere hardstyle houden en geupdate willen worden met nieuwe tracks, support onderstaande pagina door te liken en evt te sharen met vrienden.

http://www.hardtraxx.nl/forum/
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen