Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 11:31 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
1. PSV
2. Feyenoord -1
3. AZ -2
4. Ajax +2
5. FC Twente -1
6. FC Utrecht +1
7. NEC -1
8. Go Ahead Eagles +1
9. Sparta -3
10. PEC Zwolle
11. Heracles -3
12. Fortuna Sittard +1
13. FC Groningen
14. SC Heerenveen+5
15. RKC -2
16. Willem II
17. NAC Breda +2
18. Almere City
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2025 11:05 

Hardtraxx Veteran

https://nos.nl/artikel/2568381-vitesse- ... rtredingen

Pfff je club zou maar binnen een paar jaar zo kapot gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2025 12:29 

Hardtraxx Veteran

rip qlimax rip vites rip arnhem
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2025 02:08 

Hardtraxx Elite

Telstar in de Eredivisie straks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 10:05 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:

Ey kallum aan mijn Kattukse vriend. Wij zijn er ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2025 21:34 

Hardtraxx Elite

Hup Telstar. Ze moeten wel nog het een en ander doen:

https://www.nu.nl/voetbal/6357758/echt- ... visie.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2025 08:19 

Hardtraxxer

pim__ schreef:
Hup Telstar. Ze moeten wel nog het een en ander doen

Mooi sprookje natuurlijk maar ze hebben er niet veel te zoeken denk ik. Moet je ook kijken wat ze nog binnen 8 weken aan moeten passen :oh: Maar goed, mooie stunt van ze en wel jammer voor Willem II, die horen wat mij betreft er ook zeker wel in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2025 09:52 

Hardtraxx Veteran

Aaltveeg schreef:
pim__ schreef:

Mooi sprookje natuurlijk maar ze hebben er niet veel te zoeken denk ik. Moet je ook kijken wat ze nog binnen 8 weken aan moeten passen :oh: Maar goed, mooie stunt van ze en wel jammer voor Willem II, die horen wat mij betreft er ook zeker wel in!

Dan hadden ze gisteren echt beter moeten spelen want ze zijn weg gespeeld door Telstar die dik verdiend hebben gewonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2025 10:45 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Aaltveeg schreef:
pim__ schreef:

Dan hadden ze gisteren echt beter moeten spelen want ze zijn weg gespeeld door Telstar die dik verdiend hebben gewonnen

Ja wat een prutsers joh. Het was al niet om aan te zien deze 2e seizoenshelft, maar dit spande echt de kroon. terecht gedegradeerd, maar blijf het balen vinden. Telstar speelde ook gewoon echt goed.

Gaan we straks met prima stadion, begroting van 20 miljoen, seizoenskaarten die duurder zijn dan sommige plaatsen in de Arena, richting de KKD :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2025 11:13 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Lennard95 schreef:

nu nie meer xd

nee klote voor je man, obv wat telstar liet zien in voornamelijk thuiswedstrijden wel 100% verdiend. na die pitch invasion zag je de bui wel hangen en is het ook wel mooi eigenlijk. die derby is toch niks meer zonder uitsupporters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2025 12:24 

Hardtraxx Veteran

Die pitch invasion tegen Dordrecht was triest en nu met terugwerkende kracht nog triester. Wel weer een leuke derby erbij in de KKD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2025 13:34 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Die pitch invasion tegen Dordrecht was triest en nu met terugwerkende kracht nog triester. Wel weer een leuke derby erbij in de KKD

Heb wel weer zin om bevroren frikandellen te gooien ja :lol:
Indy schreef:
Hekzitter schreef:
Lennard95 schreef:

nu nie meer xd

nee klote voor je man, obv wat telstar liet zien in voornamelijk thuiswedstrijden wel 100% verdiend. na die pitch invasion zag je de bui wel hangen en is het ook wel mooi eigenlijk. die derby is toch niks meer zonder uitsupporters.

Ja meer dan terecht gedegradeerd joh. Wat een kut voetbal laatste maanden. Maar wel beneiuwd naar volgend jaar. Hopen op wat leuke spelers erbij. Hebben wel flink budget namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2025 14:22 

Hardtraxx Veteran

ja met dat budget moét je wel direct weer promoveren na een jaar, anders worden het wel wat achtereenvolgende seizoenen in de kkd gok ik. al wordt het met zo veel concurrentie in de kkd sowieso wel een opgave. gewoon achtste worden, dan komt het sowieso goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2025 21:10 

Hardtraxx Elite

Aaltveeg schreef:
pim__ schreef:

Ik snap je en dit gaat natuurlijk niet langer dan 1 seizoen duren, maar blijft wel mooi..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 07:30 

Hardtraxx Elite

Waalwijk uit maar eens proberen dan maar. Gefeliciteerd Velzenaren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2025 08:53 

Hardtraxx Veteran

Pfoe, lijkt nu wel echt gedaan met Vitesse. Het zou je club maar zijn...
Zou mooiste zijn als ze de club opnieuw opbouwen en misschien wel met een kleiner eigen stadion ipv Het Gelredome. Ook wel zonde van de derby tegen NEC. Snap dat die fans het nu even grappig vinden maar het is natuurlijk wel zonde als je die derby voorgoed kwijt bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2025 10:11 

Hardtraxx Veteran

Tja, ze hebben echt kansen genoeg gekregen, maar als het bestuur na zo veel aanmaningen nog steeds stukken achter houdt en dergelijke is het gewoon klaar op een gegeven moment. Het vonnis was daarin echt heel helder.

Wel blij met Utrecht gisteren! Had graag kaarten willen kopen, maar was te laat, na een paar uur al stijf uitverkocht. Staan nu ook aan de geplaatste kant van het Schema voor de Europa Lague (echt hoe dan, Utrecht heeft al jaren niet meer Europees gespeeld en de laatste keer was ook dramatisch haha) door een verlies van Anderlecht. Ook AZ door in Europa, nu doorzetten allebei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 09:17 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk dat het weer gaat beginnen. Deze week ook maar weer even een voorspelling doen voor de eindstand.
Ons clubje (Heracles) heeft het toch wel aardig voormekaar lijkt het. Weinig vertrokken wat van belang is, alleen Brian de Keersmaecker. Mooie spelers binnen gehaald. Voorbereiding waarin we normaal heel veel verloren ging nu eigenlijk best goed. Zegt natuurlijk niet alles...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 10:10 

Hardtraxx Veteran

Ook maar weer even aan een voorspelling wagen dit jaar. Zal wel weer geen reet van kloppen aan het einde van de rit xd Redelijk positief wel over de kwaliteiten van Heracles dit jaar, al vind ik dat er veel ploegen in de middenmoot zijn met kwaliteit. Hopelijk gewoon weer snel veilig spelen in ieder geval!

1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. AZ
5. FC Utrecht
6. FC Twente
7. NEC
8. Go Ahead Eagles
9. Sparta
10. Heerenveen
11. Groningen
12. Heracles
13. NAC
14. Fortuna Sittard
15. Excelsior
16. PEC Zwolle
17. Volendam
18. Telstar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2025 10:03 

Hardtraxx Veteran

1. PSV
2. Feyenoord
3. Ajax
4. AZ
5. FC Utrecht
6. NEC
7. FC Twente
8. Go Ahead Eagles
9. sc Heerenveen
10. FC Groningen
11. Sparta
12. Fortuna Sittard
13. PEC Zwolle
14. Heracles Almelo
15. NAC
16. Excelsior
17. Volendam
18. Telstar

Twente gaat denk ik teleurstellen dit seizoen. Zijn veel doelpunten kwijtgeraakt en is weinig voor teruggekomen. AZ heeft een hele sterke selectie, maar verwacht dat Martens eruit wordt gebonjourd en dat het daarna beter gaat lopen. Ajax geen idee wat ik er van kan verwachten. Het kan echt twee kanten opgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2025 10:55 

Hardtraxx Veteran

1. PSV
2. Feyenoord
3. Ajax
4. AZ
5. FC Utrecht
6. FC Twente
7. NEC
8. Go Ahead Eagles
9. SC Heerenveen
10. Sparta
11. Heracles Almelo
12. FC Groningen
13. Fortuna Sittard
14. NAC Breda
15. PEC Zwolle
16. FC Volendam
17. Excelsior
18. Telstar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2025 12:53 

Hardtraxx Veteran

1. Feyenoord
2. Ajax
3. PSV
4. FC Utrecht
5. AZ
6. FC Twente
7. Go Ahead Eagles
8. Heracles Almelo
9. NEC
10. SC Heerenveen
11. Sparta
12. NAC Breda
13. Fortuna Sittard
14. FC Groningen
15. Excelsior
16. FC Volendam
17. PEC Zwolle
18. Telstar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2025 18:27 

Hardtraxx Elite

Kwam woutje ff goed weg... tering. Wat een genant interview ook. Zeg gewoon dat je Goes een hoerenjong vindt en dat je hem t liefst harder had geraakt.

Baal wel hoor, ajax begon nog best ok, maar t ging weer snel achteruit. En dan die wissels van heit :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 07:14 

Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
Redelijk positief wel over de kwaliteiten van Heracles dit jaar, al vind ik dat er veel ploegen in de middenmoot zijn met kwaliteit.

Inmiddels is je mening hopelijk iets bijgesteld? Van Feyenoord verliezen natuurlijk geen schande, maar pfoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 08:09 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen zondag was een drama inderdaad. Was van tevoren wel duidelijk dat we begonnen met een lastig programma, maar dat je na 9 wedstrijden maar 3 punten zou hebben had ik niet verwacht. Denk nog steeds dat er kwaliteit in de selectie zit, maar het komt er echt voor geen ene meter uit. Trainer gaat er niet uit op dit moment, omdat dat ook gelijk het vertrek van de TD zou betekenen. Die houden elkaar zo de hand boven het hoofd. Hopen dat we uit bij Volendam en thuis tegen PEC wel 3 punten weten te pakken, dan kan het nog wat worden dit jaar. Zo niet, dan wordt het vast voorbereiden op de vrijdagavond wedstrijden van volgend seizoen. Scheelt dat de competitie over 34 wedstrijden gaat en niet de eerste 9. Vorig jaar deed Willem II het fantastisch de eerste seizoenshelft. Tweede seizoenshelft nog maar 4 punten en exit naar de KKD. Kan raar lopen soms.
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic