Feyenoord begint weer eens met een gelijkspel en gelijk weer achter de feiten aanlopen. Als je met een Lopez, Nieuwkoop en Kasanwirjo binnen de lijnen speelt dan heb je de zaakjes nog niet op orde. Hopelijk wordt er nog wat kwaliteit gehaald, CL onwaardige selectie momenteel.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Heb weer eens een tikkeltje plezier gehad in het kijken naar ajax. Gaaei en godts erg positief
Ja, dat was sowieso geen rood en ook maar net aan een penal omdat hij hem wel vasthoudt terwijl hij doorgebroken is, maar niet enorm hardhandig. Die penal die hij gaf voor NAC was ook duidelijk geen penal en een schwalbe, hij stapt over z'n voet heen en hij duikt jankend naar de grond, sowieso goedmakertje vanuit de scheids.Indy wrote:het waren leuke 6 minuten tot die kkhond van een nagtegaal de wedstrijd dood floot.Justinhafc wrote:Dat kijken had je beter achter wegen kunnen latenMitch wrote:Eens kijken wat NAC vanavond gaat doen!![]()
Verder was het wel donders gezellig weer, de eerste wedstrijd. Rest van het weekend last van gehad.
Had NAC een straf oid trouwens? Want er waren echt nul uitsupporters, wat ik wel verwacht van een Jong Ajax oid, maar niet een normale club.
Zondag naar NAC - Ajax, Indy?!Indy wrote:het waren leuke 6 minuten tot die kkhond van een nagtegaal de wedstrijd dood floot.Justinhafc wrote:Dat kijken had je beter achter wegen kunnen latenMitch wrote:Eens kijken wat NAC vanavond gaat doen!![]()
zeker man, mits depla niet achterlijk gaat doen...
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... -ajax.html
https://www.nu.nl/voetbal/6324437/fc-tw ... gle.com%2FIndy wrote:zeker man, mits depla niet achterlijk gaat doen...
Bij nader inzien ben ik het hier wel mee eens.pim__ wrote:Ik vind jullie allemaal erg positief over ajax.
Parvuz wrote:Bij nader inzien ben ik het hier wel mee eens.pim__ wrote:Ik vind jullie allemaal erg positief over ajax.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Fcdb gaat voor promotie!
Nog mensen druk bezig met hun Scorito team?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Stefan_Helmond, hoe ver gaat dit Helmond komen?
Kkd stand staat zo’n beetje onderste boven lijkt het wel. Ik vind het niet erg! Zie weer eens een fcdb die ik in jaren niet heb gezien
Kkd stand staat zo’n beetje onderste boven lijkt het wel. Ik vind het niet erg! Zie weer eens een fcdb die ik in jaren niet heb gezien
Helmond die door gaat zou toch echt prachtige cult show zijn haha. Gun het ze van harte. Den Bosch daarentegen (sorry Pipa)...Pipa wrote:Stefan_Helmond, hoe ver gaat dit Helmond komen?
Als kruik ontzetten blij hoe we dit seizoen gestart zijn. Bizarre ontwikkeling zo. Ook tegen Utrecht flink tegenstand geboden. Jammer van de eigen doelpunten, maar daar konden we ook weinig aan doen.
Afgelopen zaterdag eindelijk een keer 3 punten voor Heracles 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Periodetitel! 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 55 minutes ago
Kampioenuh

-
MHardtraxx Veteran
- 14177 posts member since 2013
Ben Feyenoord supporter, maar als ik moet kiezen tussen PSV & Ajax, dan kies ik PSV
Gefeliciteerd!
Zeer vermakelijke laatste paar weken.
JohMYTZE wrote:Ben Feyenoord supporter, maar als ik moet kiezen tussen PSV & Ajax, dan kies ik PSV
-
MHardtraxx Veteran
- 14177 posts member since 2013
Ja ik weet het..Parvuz wrote:JohMYTZE wrote:Ben Feyenoord supporter, maar als ik moet kiezen tussen PSV & Ajax, dan kies ik PSV
no shit ouweMYTZE wrote:Ben Feyenoord supporter, maar als ik moet kiezen tussen PSV & Ajax, dan kies ik PSV
Last edited by Zaagkick on 20 May 2025 17:39, edited 3 times in total.
Gave opmerking ook wel. Als ik moet kiezen tussen aids of psv dan kies ik voor aids btw
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
hardstyle007 wrote:1. Feyenoord (-2)
2. PSV (+1)
3. Twente (-3)
4. Ajax (+2)
5. AZ
6. Utrecht (+2)
7. NEC (-1)
8. Sparta (-4)
9. Go Ahead Eagles (+2)
10. Heerenveen (+1)
11. Groningen (-2)
12. Heracles (-2)
13. PEC (+3)
14. NAC (-1)
15. Fortuna (+4)
16. Willem II
17. Almere (-1)
18. RKC(+1)
Vooral plek 8 tot en met 14 veel grote verschillen. Blijkt ieder jaar ook weer heel onvoorspelbaar rond die plekken. Ben vooral blij dat we met Heracles vrij vroeg veilig waren dit jaar. Daar zag het in de winterstop nog niet naar uit. Benieuwd naar de transferzomer!Justinhafc wrote: 1. PSV
2. Feyenoord (-1)
3. Ajax (+1)
4. AZ (-1)
5. Twente (-1)
6. Utrecht (+2)
7. NEC (-1)
8. Sparta (-4)
9. Groningen (-4)
10. Heerenveen (+1)
11. Go Ahead Eagles (+4)
12. Fortuna (+1)
13. PEC (+3)