Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-07-2021, 13:41 

Hardtraxxer

https://www.twentefans.nl/nieuws/transf ... e-overstap
Aanvoerder bij de regio-rivaal weghalen, de betere transfers xd

https://www.ondernemers-magazine.nl/art ... imalisatie
Ook mooi om te lezen hoe Twente met data scout
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-07-2021, 16:07 

Hardtraxx Veteran

Aron schreef:
https://www.twentefans.nl/nieuws/transfers-geruchten/343718/fc-twente-heeft-beet-proepper-maakt-gevoelige-overstap

Als Heracles supporter moet ik hier toch even op reageren. Pröpper mag weer spontaan een knieblessure krijgen uiteraard. Verder heb ik hier niets op toe te voegen...

En over het scouten; Heracles doet dat uiteraard al langer. De tactiek van Twente was natuurlijk vooral een berg rare Spanjaarden huren waarvan er 1 of 2 echt een toegevoegde waarde hebben. Maar goed, fijn voor jullie dat Pröpper op jullie scoutingsradar kwam ondanks zijn Nederlandse paspoort. Kan hij toch nog afbouwen bij een clubje in de buurt... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-07-2021, 07:39 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Aron schreef:
https://www.twentefans.nl/nieuws/transfers-geruchten/343718/fc-twente-heeft-beet-proepper-maakt-gevoelige-overstap

Als Heracles supporter moet ik hier toch even op reageren. Pröpper mag weer spontaan een knieblessure krijgen uiteraard. Verder heb ik hier niets op toe te voegen...

En over het scouten; Heracles doet dat uiteraard al langer. De tactiek van Twente was natuurlijk vooral een berg rare Spanjaarden huren waarvan er 1 of 2 echt een toegevoegde waarde hebben. Maar goed, fijn voor jullie dat Pröpper op jullie scoutingsradar kwam ondanks zijn Nederlandse paspoort. Kan hij toch nog afbouwen bij een clubje in de buurt... :P

Joh ze huren maar aan daar, ze zoeken het maar uit. Ontiegelijke schijtclub, ze vinden zichzelf en alles wat ze doen ook zo geweldig :sick: Wat mij betreft doeken ze de hele boel op daar, hoewel dit voor jullie wel weer ten koste gaat van 2 leuke potjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-07-2021, 12:46 

Hardtraxx Elite

Had het van Pröpper niet verwacht, maar prima joh. Qua niveau is spelen om plek 8-12 zijn niveau. Vind het gemis niet zo groot. Droeg wel wat bij qua leiderschap, maar daar zal ook wel iemand anders gaan opstaan. Geen speler in de geschiedenis van Heracles is vooralsnog onmisbaar gebleken, dus komt vast wel goed.

Vwb Pröpper, ik hoop dat hij komend jaar met Twente weer onder Heracles eindigt en in Almelo ontvangen wordt zoals hij dat verdient. Een mooi doekje, paar leuke spreekkoren en 90 min uitfluiten lijkt mij prima. Gun ‘m geen blessure, maar de sportieve pleuris mag hij van mij krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-07-2021, 15:34 

Kraak... Piep...

Trekdroppie schreef:
ze vinden zichzelf en alles wat ze doen ook zo geweldig :sick:

Wie heeft je pijn gedaan vroeger?

Also, als Twente fan kan ik iig zeggen dat ik onzelf niet geweldig vind, laatste halfjaar was schrikbarend slecht. En het beleid rust alleen op uitrekken van met zo min mogelijk zo veel mogelijk zien te krijgen, niet gek met de financieen zo maar er zit geen strak beleid of vooruitgang in. Als je jezelf in deze state geweldig vindt dan ben je een waardeloze supporter. Een echte supporter steunt zijn club en neemt geen genoegen met deze matige vertoning.

wbt Propper, prima aanwinst, maar de reacties zijn haast smakelijker dan de aankoop zelf. Blijkbaar is er toch iets wat hem deed overstappen, wie weet.

EDIT: Cerny net definitief overgenomen van Utrecht, zeer slim. Hij deed het enorm goed en was een enorm gemis in de laatste seizoenshelft door de blessure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-07-2021, 15:52 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
was een enorm gemis in de laatste seizoenshelft door de blessure.

Wen d'r maar vast an.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-07-2021, 22:49 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Blijkbaar is er toch iets wat hem deed overstappen, wie weet.

Geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-07-2021, 10:14 

Kraak... Piep...

Justinhafc schreef:
Broken Balance schreef:
Blijkbaar is er toch iets wat hem deed overstappen, wie weet.

Geld

Geld en Twente? Weet je het zeker? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-07-2021, 17:17 

Hardtraxx Elite

Zowel bij Misidjan als bij Pröpper een stuk meer betaald dan PEC en Heracles konden bieden.

https://www.sportknowhowxl.nl/files/2021/SERC-Financie%CC%88leRanglijstEredivisieEditie2021.pdf

Kort samengevat, personeelsuitgaven Twente zijn bijna even hoog als de begroting van Heracles. Twente betaalt simpelweg meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2021, 14:15 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Trekdroppie schreef:
ze vinden zichzelf en alles wat ze doen ook zo geweldig :sick:

Wie heeft je pijn gedaan vroeger?

Also, als Twente fan kan ik iig zeggen dat ik onzelf niet geweldig vind, laatste halfjaar was schrikbarend slecht. En het beleid rust alleen op uitrekken van met zo min mogelijk zo veel mogelijk zien te krijgen, niet gek met de financieen zo maar er zit geen strak beleid of vooruitgang in. Als je jezelf in deze state geweldig vindt dan ben je een waardeloze supporter. Een echte supporter steunt zijn club en neemt geen genoegen met deze matige vertoning.

wbt Propper, prima aanwinst, maar de reacties zijn haast smakelijker dan de aankoop zelf. Blijkbaar is er toch iets wat hem deed overstappen, wie weet.

EDIT: Cerny net definitief overgenomen van Utrecht, zeer slim. Hij deed het enorm goed en was een enorm gemis in de laatste seizoenshelft door de blessure.

Cerny is heel leuk, tot die straks weer op z'n tere zieltje getrapt is of zich tekort gedaan voelt.
Mag toch hopen dat Twente wel wat ambitie heeft, want met het aantrekken van Troupée straal je dat niet zo uit naar mijn mening. Jochie heeft jaren geleden 1 goed seizoen gedraaid maar is daarna nooit meer in de buurt gekomen van dat niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-07-2021, 09:30 

Hardtraxx Veteran

Berghuis naar Ajax volgens VI, grote transfer in de Eredivisie, al vind ik 4 mln toch wel aan de lage kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-07-2021, 10:56 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Berghuis naar Ajax volgens VI, grote transfer in de Eredivisie, al vind ik 4 mln toch wel aan de lage kant.

4 miljoen afkoopsom stond in het contract, Ajax betaalt dit bedrag en nog 2,5 miljoen extra aan bonussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-07-2021, 12:58 

Hardtraxx Veteran

Steven Achterhuis!! Neus!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-07-2021, 14:38 

Hardtraxx Veteran

Ik geniet oprecht van voetbalfans die oprecht helemaal boos zijn dat hij naar Ajax gaan. Wat moet je een zielig leven leidden als je je om zoiets zo druk kan maken.

Ik snap best als het niet leuk is en als verraad overkomt, maar sommige reacties die ik lees van volwassen mannen... Wat is social media een verschrikking xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-07-2021, 14:54 

Hardtraxx Elite

Kan mij nu al verheugen op de eerste confrontatie tussen die 2 clubs

We herinneren ons allemaal deze actie toch nog wel?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-07-2021, 15:25 

Kraak... Piep...

Over zielig leven gesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-07-2021, 16:19 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Over zielig leven gesproken

Was inderdaad een ontiegelijke smerige actie vanuit het 020, man heeft celstraf en SV gekregen als ik mij niet vergis.
Maar de weg op de andere manier bewandelen, dat gaat ook nog voor wat spektakel zorgen gok ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-07-2021, 18:50 

Hardtraxx Elite

Ajax heeft het nieuwe thuisshirt gepresenteerd en wat is ie vet geworden met dat oude logo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-07-2021, 08:54 

Hardtraxx Veteran

Ja echt een heel lijp shirt! Koop zelf nooit echt wedstrijdshirts, maar moest deze wel echt aanschaffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-07-2021, 13:54 

Hardtraxx Addict

wacht nog op t zwarte shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-07-2021, 13:43 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
wacht nog op t zwarte shirt

idem
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-07-2021, 16:26 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Ajax heeft het nieuwe thuisshirt gepresenteerd en wat is ie vet geworden met dat oude logo :worship:

Tof voor de fans dat ze dit hebben gedaan.

Persoonlijk moet ik toegeven dat hoe het op het shirt zit ik het er niet uit vind zien. Is net of ze een sticker hebben geplakt op het shirt. Het logo is vet, hoe het op het shirt staat imo erg lelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-07-2021, 08:45 

Hardtraxx Newbie

Shirt had inderdaad mooier geweest denk ik met het "gewone" logo. Die verering van het oude logo is gewoon nostalgie, maar heb liever de nieuwe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-08-2021, 10:40 

Hardtraxx Veteran

Toch weer even een eindstand voorspelling droppen:

1. Ajax
2. PSV
3. Vitesse
4. AZ
5. Feyenoord
6. FC Utrecht
7. FC Groningen
8. SC Heerenveen
9. FC Twente