Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 09:49 

Hardtraxx Veteran

Was echt belachelijk zondag. Nog nooit zo iets gezien. Je mag inderdaad verliezen van Feyenoord. 1-4 op de klote krijgen kan ook nog, als je maar de juiste intentie laat zien ook.

Ons schema zat inderdaad niet mee. Allemaal voor Heracles traditioneel lastige wedstrijden. De zelfde wedstrijden vorig jaar hadden we 5 punten totaal, nu 3. Met daarbij een overwinning op AZ thuis, natuurlijk ook geen zekerheidje... Dat valt dus allemaal nog wel te overzien. Alleen het spel is echt bizar. :x
Dat geeft weinig hoop naar de komende weken met alleen maar must win potjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 15:00 

Hardtraxx Elite

Voor jullie zeker geen schande om van feyenoord te verliezen, maar de manier waarop. Heb de hele wedstrijd gekeken en ik had stiekem de hoop dat jullie iets konden, maar het was genant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 16:17 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Heb de hele wedstrijd gekeken

Ik helaas ook xd Zei op een gegeven moment tegen m'n vrienden dat als het voor rust 0-5 zou worden ik er vandoor zou gaan. Helaas viel die pas na rust. Had me de tweede helft kijken kunnen besparen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 17:01 

Hardtraxx Elite

:lol: :lol:
:x . Arsenal - atletico wel mooi vanavond. Broer en pa zijn diehard atletico fans, die gaan jaarlijks ook wedstrijdjes kijken daar. Ikzelf ben Arsenal fan (niet diehard, maar kijk wel elke wedstrijd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 12:06 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag weer kansloos de boot in en nu de TD en de trainer er uit. Benieuwd hoe het dit seizoen verder gaat. Mogen in onze handjes knijpen als we niet degraderen, dus in dat opzicht kan het alleen maar meevallen de rest van het seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2025 12:53 

Hardtraxx Elite

Toch maar mooi gewonnen heren, wel lullig voor bas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2025 14:47 

Hardtraxx Veteran

Fijn om een keer niet te verliezen idd! Alleen beker kan me weinig interesseren op 't moment dat we 18e staan in de ED haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2025 15:00 

Hardtraxx Elite

Wellicht win je de beker en mag je europa in. Geen idee eigenlijk of je mag degraderen en tegelijk europa in. Zou wel komisch zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2025 15:42 

Hardtraxx Veteran

Dat mag wel volgens mij. Blijf alleen liever in de ED dan dat we de beker winnen dit jaar :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2025 15:50 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Dat mag wel volgens mij. Blijf alleen liever in de ED dan dat we de beker winnen dit jaar :x

Meen je dit serieus? Beker is echt once in a lifetime voor een club als Heracles. Als Heracles zijnde is de kans dat je degradeert elk jaar aanwezig. Ook keren ze altijd wel terug in de eredivisie. Ik zie Den Bosch dit jaar liever de beker winnen dan dat ze promoveren 100%
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2025 16:37 

Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Justinhafc schreef:

Meen je dit serieus? Beker is echt once in a lifetime voor een club als Heracles. Als Heracles zijnde is de kans dat je degradeert elk jaar aanwezig. Ook keren ze altijd wel terug in de eredivisie. Ik zie Den Bosch dit jaar liever de beker winnen dan dat ze promoveren 100%

Hoho jullie moeten eerst nog tegen ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2025 19:39 

Hardtraxx Veteran

Hercules thuis publiek genoeg doelpunten gezien de afgelopen 2 wedstrijden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 10:47 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Hercules thuis publiek genoeg doelpunten gezien de afgelopen 2 wedstrijden. :P

17 :lol:

Gelukkig gisteren veelal in het juiste doel.

Wat een wedstrijd opeens. Soms win je geflatteerd, maar in dit geval was het niet eens geflatteerd. :lol:
Dit is voor Zwolle toch erger dan ons 0-7 verlies van Feyenoord 2 weken terug? Bij de hekkensluiter 8-2 verliezen. En de manier waarop ook. Ja die rode kaart helpt maar toen we tegen 10 man speelden was het al 4-1.

Nu wel deze lijn proberen door te trekken om nog wat van het seizoen te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 14:45 

Hardtraxx Veteran

Ja wel echt een blammage voor Zwolle, dat is echt door de ondergrens zakken, rode kaart hielp er wel aan mee natuurlijk.

Weet niet of het autocorrectie was, maar leuk dat ik Hercules typte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 15:52 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Justinhafc schreef:

Dat is wel hoe ik er dit seizoen naar kijk. We hebben best een dure selectie en er zijn financieel wel echt risico's genomen afgelopen jaren. Als we eruit vliegen zijn we niet 1-2-3 weer terug, want dan moet er serieus gesneden worden in de begroting. Laatste keer dat we degradeerden konden we de spelersbegroting gelijk houden.

Het klopt wel dat het iets unieks is om mee te maken als zo'n kleine club. Dat zie ik wel bij veel teamgenoten die voor GAE zijn. Vorig jaar hebben we de finale zo'n beetje kunnen proeven, maar ging het in de penaltyreeks mis. Vond het ook heel zuur om die finale te kijken. Moet wel zeggen dat ik ook toen zoiets had van: competitie is belangrijker. We wonnen dat weekend daarop thuis een belangrijke wedstrijd van PEC en toen was ik die halve finale alweer bijna vergeten.

Denk dan toch dat de angst om niet weer terug te keren in de Eredivisie best groot is. Er zijn genoeg ploegen in de KKD die daar al jaren bivakkeren en wil gewoon niet dat we daar tussen komen te staan.

Over afgelopen zondag: Dat was een soort koortsdroom. Nu hopen dat er weer wat vertrouwen in de ploeg zit. Het zag er voetballend bij vlagen ook gewoon goed uit. Dit weekend uit winnen van Excelsior en je staat er weer gewoon tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 17:03 

Hardtraxx Elite

Gelukkig hebben jullie weer at te juiche. Ik heb me er maar een beetje bij neergelegd dat ajax gewoon teringtroep is. Eerste paar potejs echt kapot ztten ergeren, maar dat kan ik nu al niet meer opbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 17:26 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Gelukkig hebben jullie weer at te juiche. Ik heb me er maar een beetje bij neergelegd dat ajax gewoon teringtroep is. Eerste paar potejs echt kapot ztten ergeren, maar dat kan ik nu al niet meer opbrengen.

Meteen na het laatste fluitsingaal ook wegzappen. Die na-wedstrijdse interviews hoeft ik echt niet meer te zien/horen.

Gaat donderdag ook weer geweldig mooi worden tegen Gala.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 17:30 

Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:
pim__ schreef:

Meteen na het laatste fluitsingaal ook wegzappen. Die na-wedstrijdse interviews hoeft ik echt niet meer te zien/horen.

Gaat donderdag ook weer geweldig mooi worden tegen Gala.

Woensdag*

Maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik afgelopen weken meermaals kaarten had, maar ik niet ben gegaan.Typisch ajax publiek, ik maak me er schuldig aan op t moment ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 12:48 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:

Hoe lang mag Heitinga nog blijven zitten denken jullie? Die had al lang de laan uit gestuurd moeten worden toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 15:12 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat je je vraag zelf al beantwoord hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 16:25 

Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:
pim__ schreef:

Hoe lang mag Heitinga nog blijven zitten denken jullie? Die had al lang de laan uit gestuurd moeten worden toch?

Zeer zeker. Als je een beetje vent bent dan hou je ook nog de 'eer' aan jezelf. Geldt overigens voor Kroes ook. We zijn in de comp 11 wedstrijden onderweg en er is precies nog 0 progressie. De CL zal ik maar even achterwege laten, want je mag eigenlijk nog niet eens de veters strikken van de overige clubs daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 17:18 

Hardtraxx Veteran

Toch nog gebeurd :P

https://www.ajax.nl/club/pers/persberichten/ajax-stelt-john-heitinga-per-direct-op-non-actief/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 17:25 

Hardtraxx Elite

haha ja, vind het vervelend voor hem. Proberen de rest van het seizoen dragelijk af te sluiten en volgend seizoen mooi opnieuw beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 20:30 

Hardtraxx Veteran

Ik las ook het hele vorige seizoen alleen maar commentaar over Farioli. Zelfs nadat ie nog net geen kampioen werd met een lame selectie spelers negatief terwijl ze voor zijn komst onderaan het 2e rijtje stonden. Nu wil iedereen hem terug :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2025 09:10 

Hardtraxx Veteran

Vind je het gek als het nog slechter gaat?
Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic