Pipa schreef:
Justinhafc schreef:
Dat mag wel volgens mij. Blijf alleen liever in de ED dan dat we de beker winnen dit jaar

Meen je dit serieus? Beker is echt once in a lifetime voor een club als Heracles. Als Heracles zijnde is de kans dat je degradeert elk jaar aanwezig. Ook keren ze altijd wel terug in de eredivisie. Ik zie Den Bosch dit jaar liever de beker winnen dan dat ze promoveren 100%
Dat is wel hoe ik er dit seizoen naar kijk. We hebben best een dure selectie en er zijn financieel wel echt risico's genomen afgelopen jaren. Als we eruit vliegen zijn we niet 1-2-3 weer terug, want dan moet er serieus gesneden worden in de begroting. Laatste keer dat we degradeerden konden we de spelersbegroting gelijk houden.
Het klopt wel dat het iets unieks is om mee te maken als zo'n kleine club. Dat zie ik wel bij veel teamgenoten die voor GAE zijn. Vorig jaar hebben we de finale zo'n beetje kunnen proeven, maar ging het in de penaltyreeks mis. Vond het ook heel zuur om die finale te kijken. Moet wel zeggen dat ik ook toen zoiets had van: competitie is belangrijker. We wonnen dat weekend daarop thuis een belangrijke wedstrijd van PEC en toen was ik die halve finale alweer bijna vergeten.
Denk dan toch dat de angst om niet weer terug te keren in de Eredivisie best groot is. Er zijn genoeg ploegen in de KKD die daar al jaren bivakkeren en wil gewoon niet dat we daar tussen komen te staan.
Over afgelopen zondag: Dat was een soort koortsdroom. Nu hopen dat er weer wat vertrouwen in de ploeg zit. Het zag er voetballend bij vlagen ook gewoon goed uit. Dit weekend uit winnen van Excelsior en je staat er weer gewoon tussen.