Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 324, 325, 326, 327, 328, 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-03-2020, 10:15 

Bierkoning

Solis schreef:
Schitterende assist van de keeper van NAC bij de 3-0 van Feyenoord.

Ff serieus dit kan toch niet of wel, dit is geen blunder meer maar gewoon ronduit debiel. Lijkt wel alsof ie er gewoon op zit te wachten. Had hem er als trainer zijnde gelijk uit gehaald.

Afbeelding

Overigens zeg ik het als ajacied niet graag, maar jezus wat is die Berghuis goed bezig :worship: Serieuze kandidaat voor het EK als ie in deze vorm blijft. Al laat ie het wel vaak zien tegen de wat mindere tegenstanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2020, 23:06 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig hebben we een puntje weg gepikt in Sittard. Volgende 2 wedstrijden zijn Heracles thuis en VVV thuis. Dit moeten toch minimaal 4 punten worden. Als dit lukt, heb ik goeie hoop dat wij in de Eredivisie blijven. Anders word het nog heel moeilijk. Hup PEC! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-03-2020, 09:16 

Hardtraxx Veteran

PEC gaat vast wat puntjes pakken tegen Heracles. Heracles en uitwedstrijden. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-03-2020, 17:16 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd waar de KNVB en de clubs morgen op uitkomen. Ik hoop niet dat ze de komende weken alles zonder publiek gaan spelen. Dan kun je net zo goed uitstellen en hopelijk ergens inhalen. Dan moeten ze straks maar 2 keer in de week aan de bak.

En voor het amateurvoetbal ben ik ook benieuwd wat ze gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-03-2020, 17:28 

Bierkoning

Parvuz schreef:
Ben benieuwd waar de KNVB en de clubs morgen op uitkomen. Ik hoop niet dat ze de komende weken alles zonder publiek gaan spelen. Dan kun je net zo goed uitstellen en hopelijk ergens inhalen. Dan moeten ze straks maar 2 keer in de week aan de bak.

En voor het amateurvoetbal ben ik ook benieuwd wat ze gaan doen.

Over een paar weken hebben we hier weer de derby waar normaal 8000 man op af komt. De voorzitters en penningmeesters gaan niet blij worden als dat zonder publiek moet worden gespeeld :P En ik ook niet overigens, zou wel heel zonde zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-03-2020, 17:30 

Hardtraxx Veteran

In NB geen voetbal dit weekend lees ik net.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2020, 01:54 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
PEC gaat vast wat puntjes pakken tegen Heracles. Heracles en uitwedstrijden. :x

Nou hebben jullie geluk dat PEC ook heel wisselvallig is. Zowel thuis als uit. Laten we hopen op een mooie wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-04-2020, 17:30 

Hardtraxx Veteran

Die KNVB joh, zelfs als de competitie stil ligt weten ze zichzelf nog belachelijk te maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-04-2020, 22:52 

Hardtraxx Elite

Vertel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-04-2020, 23:34 

Hardtraxx Veteran

Ik lees hier dan in België de reacties van de clubs op deze beslissing. Al de clubs die bevoordeeld zijn, vinden het een logische en correcte beslissing. Al de clubs die benadeeld zijn, spreken schande uit. Opzich een logische reactie natuurlijk, maar ik vond het wel grappig. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2020, 17:00 

Hardtraxx Veteran

Museumplein here we come :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-05-2020, 12:49 

Hardtraxx Veteran

Geen 020 fan maar leuke 40 min en heel benieuwd hoe hij het bij Chelsea gaat doen:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-05-2020, 14:31 

Hardtraxx Elite

Mooi om te zien inderdaad! :thumbup: Hopelijk gaan we nog meer van zijn weergaloze voetbal zien bij Chelsea!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-07-2020, 14:50 

Hardtraxxer

https://eredivisie.nl/nl-nl/uitgelicht/concept-programma-eredivisie-2021-bekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-07-2020, 14:57 

Hardtraxx Addict

Dat 16:30 tijdstip op zaterdag is echt dikke ruk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-07-2020, 15:17 

Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:
Dat 16:30 tijdstip op zaterdag is echt dikke ruk

Het is maar max. 1 thuiswedstrijd per seizoen als ik het goed heb dus dat valt nog mee toch?
Vind het zelf eigenlijk wel een prima tijd, in ieder geval een stuk beter dan zonder 12.15 of 20.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-07-2020, 15:31 

Hardtraxx Addict

Ik voetbal elke zaterdagmiddag zelf, en zo met mij bijna alle jongens waarmee ik naar het stadion ga, dus dit zou betekenen dat wij elk seizoen standaard al 1 thuiswedstrijd missen. Dan heb ik zelf liever een vroege zondagmiddag- of een zondagavondwedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-07-2020, 15:35 

Hardtraxx Veteran

Ben alleen bang dat het dit seizoen echt geen reet uit gaat maken hoe laat ze spelen.. Ik zie dit seizoen de stadions nog niet vol komen. Laat ze lekker beginnen met de tribunes vullen met kinderen. Eventueel met pa en ma. Dan kun je nog wel een keer een stadion redelijk vullen en er wat geld uit verdienen. En als opvulling veel 'armere' gezinnen uitnodigen om te komen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-07-2020, 00:10 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ben alleen bang dat het dit seizoen echt geen reet uit gaat maken hoe laat ze spelen.. Ik zie dit seizoen de stadions nog niet vol komen. Laat ze lekker beginnen met de tribunes vullen met kinderen. Eventueel met pa en ma. Dan kun je nog wel een keer een stadion redelijk vullen en er wat geld uit verdienen. En als opvulling veel 'armere' gezinnen uitnodigen om te komen kijken.

Ik weet niet wat erger is, lege stadions of stadions die klinken als Jong Oranje - Jong Kazachstan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-07-2020, 09:42 

Hardtraxx Veteran

Nja als wij daar veel kinderen een plezier mee doen lijkt me dat een uitstekend plan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-07-2020, 13:58 

Hardtraxx Veteran

verkeerd topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-07-2020, 16:34 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Ja ook al ben ik het eens met Steffnov, mogen ze van mij best een systeem opzetten waardoor ik mijn seizoenskaart per wedstrijd kan uitlenen aan de liefhebbers die wel willen gaan. Zolang die regels er zijn, hoef ik het stadion niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-07-2020, 19:21 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Parvuz schreef:

Ja ook al ben ik het eens met Steffnov, mogen ze van mij best een systeem opzetten waardoor ik mijn seizoenskaart per wedstrijd kan uitlenen aan de liefhebbers die wel willen gaan. Zolang die regels er zijn, hoef ik het stadion niet in.

Precies. Hier hetzelfde. Als de regels hetzelfde blijven zie je mij ook niet in het stadion. Zoek dan wel een kroeg op om PEC te kijken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-07-2020, 14:26 

Hardtraxx Veteran

Vanaf aankomend weekend weer af en toe een oefenpotje kijken. Best wel zin in eigenlijk. Benieuwd hoe elke club er voor staat. Uiteraard vooral benieuwd hoe Heracles het gaat doen. Behoorlijk wat veranderingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-07-2020, 19:39 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Vanaf aankomend weekend weer af en toe een oefenpotje kijken. Best wel zin in eigenlijk. Benieuwd hoe elke club er voor staat. Uiteraard vooral benieuwd hoe Heracles het gaat doen. Behoorlijk wat veranderingen.

Hier ook benieuwd. Ik hoop dat PEC eindelijk weer eens een normaal team op de been kan brengen. :)
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 324, 325, 326, 327, 328, 329  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic