Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat zo'n wedstrijd beslist wordt door een arbitrale blunder. Het was een wedstrijd die gelijk op ging en waar details het verschil maken. Alhoewel het penaltymoment niet echt een detail te noemen is. Higler was ontzettend slecht, en een aantal PSV'ers zijn wel erg slechte verliezers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100% penalty natuurlijk gisteren voor PSV, maar goed we hebben de scheidsrechter ook vaak zat tegen gehad dit seizoen. Ik snap niet dat Higler nog steeds topwedstrijden krijgt... Voor PSV is genoeg het kwartje hun kant op gevallen dit seizoen, zag gelijk nare trekjes nu het de andere kant op valt.

Voetballend was het allemaal niet hoogstaand, wel veel strijd en meeslepende wedstrijd. Gelukkig niet 3x thuis verloren in 1 seizoen van PSV... Op naar AZ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
zag gelijk nare trekjes nu het de andere kant op valt.


Ik lees online veel meer van dit soort reacties, maar als neutrale kijker vond ik Feyenoord echt minstens net zo erg, al dan niet erger. Die Gimenez die een bal wegslaat, een duwtje krijgt tegen z'n borst en doet alsof hij in z'n gezicht geraakt wordt. Zo zijn er nog tal van voorbeelden waarbij Feyenoord deze wedstrijd zich net zo erg heeft misdragen als PSV.

Ook mensen die Peter Bosz nu uitlachen omdat hij boos is op de scheids en een slechte verliezer zou zijn. Zo'n Arne Slot doet niet anders man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
chas1n schreef:
zag gelijk nare trekjes nu het de andere kant op valt.


Ik lees online veel meer van dit soort reacties, maar als neutrale kijker vond ik Feyenoord echt minstens net zo erg, al dan niet erger. Die Gimenez die een bal wegslaat, een duwtje krijgt tegen z'n borst en doet alsof hij in z'n gezicht geraakt wordt. Zo zijn er nog tal van voorbeelden waarbij Feyenoord deze wedstrijd zich net zo erg heeft misdragen als PSV.

Ook mensen die Peter Bosz nu uitlachen omdat hij boos is op de scheids en een slechte verliezer zou zijn. Zo'n Arne Slot doet niet anders man.


Eens :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die vervelende trekjes van spelers zijn zeker niet goed te praten. Maar een scheids met gezag en zelfverzekerdheid staat hier boven. Het gebeurt naar mijn mening veel te veel dat spelers wegkomen met dit irritante gedrag.
Gevalletje wissel Paixao. Geef die mens geel en maak (voor iedereen) duidelijk dat er gewoon één minuut bij komt. Dan laten ze dit gedrag wel de volgende keer. Ook bij Gimenez geel geven, en één minuut bij. Op die manier benadeel je alleen jezelf met dit soort gedrag. Begin steeds minder te snappen van het Nederlandse voetbal helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:

Ook mensen die Peter Bosz nu uitlachen omdat hij boos is op de scheids en een slechte verliezer zou zijn. Zo'n Arne Slot doet niet anders man.


Slot moet niet janken als een beslissing niet zijn kant op valt, maar nu het Bosz tegenzit snapt iedereen het :lol:. Met zulke beslissingen tegen zal iedere trainer janken, begrijpelijk ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Denkeleda schreef:

Ook mensen die Peter Bosz nu uitlachen omdat hij boos is op de scheids en een slechte verliezer zou zijn. Zo'n Arne Slot doet niet anders man.


Slot moet niet janken als een beslissing niet zijn kant op valt, maar nu het Bosz tegenzit snapt iedereen het :lol:. Met zulke beslissingen tegen zal iedere trainer janken, begrijpelijk ook wel.


Het probleem van Slot is dat hij het na 10 weken nog steeds over die ene keer heeft. Gisteren ook, meteen weer aanhalen dat het hen het ook vaak is overkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, probleem van Slot of de zuigende journalisten? Zo werd Slot 10x gevraagd of hij de penalty terecht vond, dat soort cruciale momenten blijven altijd aangehaald worden.
Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic