Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had niet gedacht dat Sparta zich nog veilig zou spelen, heel tof! Jammer dat voor Willem II dat niet gelukt is, NEC kon tegen Fortuna nog wel een uur doorspelen zonder te scoren had ik het gevoel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Normaliter zou een club als Heracles de nacompetitie gemakkelijk door moeten kunnen komen, maar het zijn en blijven wedstrijden die toch altijd weer wat extra's meebrengen voornamelijk voor de clubs uit de KKD. Veel succes Parvuz en Justin!


Dank! Gaan een paar stressvolle weken worden. Als je met nog 3 wedstrijden te gaan 8 punten voor staat, met Willem II, RKC en Sparta nog op het programma, dan verdien je het om 16e te worden als je 3x op rij verliest. Hopelijk kunnen we uit een ander vaatje tappen de komende wedstrijden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit seizoen nog niet verloren van Excelsior, dus wat dat betreft....

Nee maar dit gaat drama worden. Tegen ploegen spelen die juist als beloning deze wedstrijden mogen spelen. In de juiste flow zitten... wij niet bepaald...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dit seizoen nog niet verloren van Excelsior, dus wat dat betreft....

Nee maar dit gaat drama worden. Tegen ploegen spelen die juist als beloning deze wedstrijden mogen spelen. In de juiste flow zitten... wij niet bepaald...


Laatste keer dat de eredivisieclub de nacompetitie overleefde was Roda in 2017. Ben heel blij met de vierde plek van Twente maar ik zit niet te duimen voor degradatie van Heracles om eerlijk te zijn, zou het juist jammer vinden als er geen derby is volgend seizoen. Buiten dat Heracles gewoon in de eredivisie hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar je in februari nog denkt, hopelijk gaan we niet degraderen mogen we donderdag aantreden voor minimaal 2 bonuswedstrijden! xd

Wel jammer overigens dat Willem II gedegradeerd is, SK's misschien wel goedkoper om volgend jaar 1 aan te schaffen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zwaar verdient gewonnen Job, jammer dat het toch niet genoeg is geweest voor jullie


Ja dat wel. Met geheven hoofd naar de KKD. Als we een doelpuntje extra hadden gemaakt in januari tot april dan waren we erin gebleven, maar dit seizoen hebben we het gewoon vergeven. Derby wel weer terug volgend jaar, dat dan wel, maar voelt wel zuur. Zeker voor de kwaliteit die er bij W2 rondloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mag je wel weer tegen 'rivaal' NAC spelen. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 09:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heracles dat dan nog even 2 dagen voor de play offs zijn trainer eruit gooit, dat straalt echt pure paniek uit. Zou toch verwachten dat Heracles het met 2 vingers in de neus redt (al hoop ik het niet want ik ben voor ADO :P) maar ik heb wel mijn twijfels nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er juist meer vertrouwen in sinds het ontslag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Heracles dat dan nog even 2 dagen voor de play offs zijn trainer eruit gooit, dat straalt echt pure paniek uit. Zou toch verwachten dat Heracles het met 2 vingers in de neus redt (al hoop ik het niet want ik ben voor ADO :P) maar ik heb wel mijn twijfels nu.

Play-offs voor promotie/degradatie kom je nooit met 2 vingers in de neus door als eredivisie club. Alle druk ligt bij Heracles aangezien ze als eredivisieclub de favoriet zijn, maar gezien ze 16e zijn geworden zal het zelfvertrouwen vrij laag zijn. Ze moeten de begroting helemaal omgooien als ze degraderen. Welke spelers kunnen ze behouden als ze degraderen.

Zal niet de eerste club zijn die aan die druk ten onder gaat. Sterker nog, blijkbaar is Roda in 2017 de laatste eredivisieclub geweest die de play-offs heeft gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Sterker nog, blijkbaar is Roda in 2017 de laatste eredivisieclub geweest die de play-offs heeft gewonnen.


Wordt weer een keer tijd dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2022 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Jordy schreef:
Sterker nog, blijkbaar is Roda in 2017 de laatste eredivisieclub geweest die de play-offs heeft gewonnen.


Wordt weer een keer tijd dus :thumbsup:


Om er even een Ziggo in te gooien: Dat wordt een zware kluif.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2022 21:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lekker je coach voor jan lul ontslaan.

"Ja dat werkte bij een ander team ook eens"
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2022 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan nog :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2022 21:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Kan nog :whistle:

Später
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PSV dusver deze transferzomer... :surrender:

What the fuck gebeurd er allemaal joh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 13:06 
 
Hardtraxxer

Snap tot dusver nog niet waarom iedereen lyrisch is over de aankopen van psv. In mijn ogen is simons nog steeds een ‘eeuwig talent’ evenals een unuvar van ajax. Verder zijn de jong en til nou niet perse toppers ofzo he
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 13:32 
 
Hardtraxx Elite

rakkietakkie schreef:
PSV dusver deze transferzomer... :surrender:

What the fuck gebeurd er allemaal joh :lol:


Flink aan het doorpakken zijn ze, had ook nog gehoord dat ze Wijnaldum wouden kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 13:41 
 
Hardtraxxer

Teupie1 schreef:
Snap tot dusver nog niet waarom iedereen lyrisch is over de aankopen van psv. In mijn ogen is simons nog steeds een ‘eeuwig talent’ evenals een unuvar van ajax. Verder zijn de jong en til nou niet perse toppers ofzo he


Voor de Eredivisie is de Jong imo een meer dan prima spits, "90 + 5 Luuk de Jong" kom maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
rakkietakkie schreef:
PSV dusver deze transferzomer... :surrender:

What the fuck gebeurd er allemaal joh :lol:


Flink aan het doorpakken zijn ze, had ook nog gehoord dat ze Wijnaldum wouden kopen.


Ik wou
Jij wou
Wij wouden..



Los daarvan. Wijnaldum, Savio, Marlon en Dodo nog op de radar... En James Rodriguez zingt rond. Al is dat een mega stunt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Teupie1 schreef:
Snap tot dusver nog niet waarom iedereen lyrisch is over de aankopen van psv. In mijn ogen is simons nog steeds een ‘eeuwig talent’ evenals een unuvar van ajax. Verder zijn de jong en til nou niet perse toppers ofzo he


Tell me you're an Ajacied, without telling me you're in Ajacied.

Op dit moment is de selectie alleen maar sterker geworden. Bruma, Zahavi voor Bakayoko (die zit er nu wel vast in) en De Jong. Benitez voor Drommel is sowieso een hele grote vooruitgang. Het vertrek van Götze is natuurlijk wel zuur, maar met Simons en Til heb je wel nieuw talent. Daarnaast is het nog stil rondom Gakpo en Sangaré, zie die best nog een jaar blijven. Als er dan nog een CV bijkomt heb je een van de beste selecties in jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 22:59 
 
Hardtraxxer

Haha, ligt er dik bovenop he. Je hebt wel een punt natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 00:44 
 
Hardtraxx Veteran

Teupie1 schreef:
Haha, ligt er dik bovenop he. Je hebt wel een punt natuurlijk


Het was natuurlijk een reactie met n knipoog. Maar ik gok dat heel Nederland er bovenop was gedoken als Ajax Xavi Simons had gehaald, wat ik best kan begrijpen. Tuurlijk, de beste jongen heeft zich nog niet bewezen. Maar zo iemand weggrijpen voor de neus van PSG is best een prestatie. Ik hoop gewoon dat hij in Nederland minder druk ervaart en zijn potentie laat zien, dan hebben we een gouden deal gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
immuunm schreef:
rakkietakkie schreef:
PSV dusver deze transferzomer... :surrender:

What the fuck gebeurd er allemaal joh :lol:


Flink aan het doorpakken zijn ze, had ook nog gehoord dat ze Wijnaldum wouden kopen.


Ik wou
Jij wou
Wij wouden..



Los daarvan. Wijnaldum, Savio, Marlon en Dodo nog op de radar... En James Rodriguez zingt rond. Al is dat een mega stunt


Mag toch hopen dat Wijnaldum terugkomt naar Rotterdam ipv PSV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2-1
Luuk de Jong 90+3
Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic