Nee, omdat de grensrechter zei dat hij in was, zei hij van wel. De VAR zag het niet, hij niet, de grensrechter wel. Dus dan gaat hij met die observatie mee, zoals de meeste scheidsrechters terecht zouden doen.Parvuz wrote:Hahaha lekker![]()
Trieste is, hij kan ook niet met 100% zekerheid zeggen dat die bal uit was. Door zijn belang en emotie zegt hij van wel uiteraard. Maar aan de andere kant, na dat moment verdedigde PSV ook wel lekker...
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik doel op Schmidt, heel hysterisch gaan doen op iets wat hij ook niet zeker kan weten dat hij wel uit zou zijn. Maar goed, in het heetst van de strijd snap ik het wel maar voor mij komt hij er niet zo sterk uit.
Zal altijd wel zo blijven. Het blijft voetbal, het proberen te beïnvloeden van scheidsrechter beslissingen is de norm.
JeftaElachouri wrote:NO, MAKKIE, NO! THAT WAS SO NOT RIGHT
Pff wat een spanning onderin. Had verwacht dat Heracles met 34 punten al wel klaar was, maar het gaat er toch nog om zondag...
Gisteren naar FC Utrecht - AZ geweest. Met name Maher en van Overheem speelden echt een draak van een wedstrijd, daardoor was AZ veel sterker. In de laatste minuut nog een gelijkspel eruit gehaald, daardoor was het helaas nogal grimmig buiten, want AZ miste hierdoor de directe plaatsing voor ECL.
Door die 2-2 hadden we een heerlijk feestje in De VesteKhadber wrote:Gisteren naar FC Utrecht - AZ geweest. Met name Maher en van Overheem speelden echt een draak van een wedstrijd, daardoor was AZ veel sterker. In de laatste minuut nog een gelijkspel eruit gehaald, daardoor was het helaas nogal grimmig buiten, want AZ miste hierdoor de directe plaatsing voor ECL.
Wat hebben we met Twente een lekker seizoen gehad zeg!
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Stonden de AZ supporters met hun klappertjes te slaan?Khadber wrote:Gisteren naar FC Utrecht - AZ geweest. Met name Maher en van Overheem speelden echt een draak van een wedstrijd, daardoor was AZ veel sterker. In de laatste minuut nog een gelijkspel eruit gehaald, daardoor was het helaas nogal grimmig buiten, want AZ miste hierdoor de directe plaatsing voor ECL.
Niks mis met een beetje grimmigheid.
Nah jij liever dan ik. Ik heb persoonlijk bijzonder weinig met jochies die met de politie en met FC Utrecht fans willen vechten. Ook niet dat als ik mijn fiets wil pakken er een charge met paarden wordt gedaan. Dat soort dingen geef ik graag aan de liefhebber, ben ik absoluut geen van.
Khadber wrote:Ik heb persoonlijk bijzonder weinig met jochies die met de politie en met FC Utrecht fans willen vechten.
Dat laat ik aan onze Frans-Afrikaanse vrienden over.THArdstyler wrote:
Nou ben benieuwd met W2 laatste wedstrijd... Sparta en fortuna hoeft 1 van de 2 maar te verliezen en wij winnen van Utrecht... Maarja. Moeten we wel alles op alles zetten om te winnen van Utrecht. Laatste strohalm.
Na 7 wedstrijd 2e staan en daarna tot april alles verliezen en strijden om degradatie... Wat een raar seizoen
Na 7 wedstrijd 2e staan en daarna tot april alles verliezen en strijden om degradatie... Wat een raar seizoen
Hekzitter wrote:en wij winnen van Utrecht..
Hopelijk degradeert Willem 2, dan hebben we er weer een mooie derby bij. Fortuna mag van mij ook wel degraderen, wat een zaadclub is dat zeg.
Beter als nul-nul-nul-twintig!!ErikZ wrote:Hekzitter wrote:en wij winnen van Utrecht..![]()
![]()
Groetjes uit 030
Voor de derby had ik het zeker gedaan, maar zit toch nog graag in de eredivisie hahaIndy wrote:Hopelijk degradeert Willem 2, dan hebben we er weer een mooie derby bij. Fortuna mag van mij ook wel degraderen, wat een zaadclub is dat zeg.
Ben er ook bang voor haha, maar Utrecht speelt nergens meer voor en Willem 2 is wel gebrand om te winnen.ErikZ wrote:Hekzitter wrote:en wij winnen van Utrecht..![]()
![]()
Groetjes uit 030
Zwaar verdient gewonnen Job, jammer dat het toch niet genoeg is geweest voor jullie
This aged wellErikZ wrote:Hekzitter wrote:en wij winnen van Utrecht..![]()
![]()
Groetjes uit 030
Altijd een beetje zo, pas in de 3 a 4 laatste wedstrijden dan spelen de degradatiekandidaten opeens hoe ze zouden moeten spelen. Nu deed ook iedereen het en zodoende veranderde er niks.
Al met al, 4e en Europa in had ik nooit verwacht aan het begin van het seizoen. Hopen dat hierdoor veel spelers blijven plakken (vooral Van Wolfswinkel) en dat dit een beetje het begin is van weer terug naar steady in de substop. Nu hopen dat Heracles nog degradeert en dat zou een mooi seizoen een mooi einde geven.
Al met al, 4e en Europa in had ik nooit verwacht aan het begin van het seizoen. Hopen dat hierdoor veel spelers blijven plakken (vooral Van Wolfswinkel) en dat dit een beetje het begin is van weer terug naar steady in de substop. Nu hopen dat Heracles nog degradeert en dat zou een mooi seizoen een mooi einde geven.
Hele knappe prestatie van Twente dit seizoen.
Normaliter zou een club als Heracles de nacompetitie gemakkelijk door moeten kunnen komen, maar het zijn en blijven wedstrijden die toch altijd weer wat extra's meebrengen voornamelijk voor de clubs uit de KKD. Veel succes Parvuz en Justin!