Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2022 11:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hahaha lekker :lol:
Trieste is, hij kan ook niet met 100% zekerheid zeggen dat die bal uit was. Door zijn belang en emotie zegt hij van wel uiteraard. Maar aan de andere kant, na dat moment verdedigde PSV ook wel lekker...


Nee, omdat de grensrechter zei dat hij in was, zei hij van wel. De VAR zag het niet, hij niet, de grensrechter wel. Dus dan gaat hij met die observatie mee, zoals de meeste scheidsrechters terecht zouden doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2022 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doel op Schmidt, heel hysterisch gaan doen op iets wat hij ook niet zeker kan weten dat hij wel uit zou zijn. Maar goed, in het heetst van de strijd snap ik het wel maar voor mij komt hij er niet zo sterk uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2022 11:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zal altijd wel zo blijven. Het blijft voetbal, het proberen te beïnvloeden van scheidsrechter beslissingen is de norm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2022 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
NO, MAKKIE, NO! THAT WAS SO NOT RIGHT



:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff wat een spanning onderin. Had verwacht dat Heracles met 34 punten al wel klaar was, maar het gaat er toch nog om zondag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren naar FC Utrecht - AZ geweest. Met name Maher en van Overheem speelden echt een draak van een wedstrijd, daardoor was AZ veel sterker. In de laatste minuut nog een gelijkspel eruit gehaald, daardoor was het helaas nogal grimmig buiten, want AZ miste hierdoor de directe plaatsing voor ECL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gisteren naar FC Utrecht - AZ geweest. Met name Maher en van Overheem speelden echt een draak van een wedstrijd, daardoor was AZ veel sterker. In de laatste minuut nog een gelijkspel eruit gehaald, daardoor was het helaas nogal grimmig buiten, want AZ miste hierdoor de directe plaatsing voor ECL.


Door die 2-2 hadden we een heerlijk feestje in De Veste :yay:

Wat hebben we met Twente een lekker seizoen gehad zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gisteren naar FC Utrecht - AZ geweest. Met name Maher en van Overheem speelden echt een draak van een wedstrijd, daardoor was AZ veel sterker. In de laatste minuut nog een gelijkspel eruit gehaald, daardoor was het helaas nogal grimmig buiten, want AZ miste hierdoor de directe plaatsing voor ECL.


Stonden de AZ supporters met hun klappertjes te slaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks mis met een beetje grimmigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nah jij liever dan ik. Ik heb persoonlijk bijzonder weinig met jochies die met de politie en met FC Utrecht fans willen vechten. Ook niet dat als ik mijn fiets wil pakken er een charge met paarden wordt gedaan. Dat soort dingen geef ik graag aan de liefhebber, ben ik absoluut geen van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik heb persoonlijk bijzonder weinig met jochies die met de politie en met FC Utrecht fans willen vechten.


:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Afbeelding


Dat laat ik aan onze Frans-Afrikaanse vrienden over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ben benieuwd met W2 laatste wedstrijd... Sparta en fortuna hoeft 1 van de 2 maar te verliezen en wij winnen van Utrecht... Maarja. Moeten we wel alles op alles zetten om te winnen van Utrecht. Laatste strohalm.
Na 7 wedstrijd 2e staan en daarna tot april alles verliezen en strijden om degradatie... Wat een raar seizoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
en wij winnen van Utrecht..


:lol: :lol: :lol: Groetjes uit 030 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk degradeert Willem 2, dan hebben we er weer een mooie derby bij. Fortuna mag van mij ook wel degraderen, wat een zaadclub is dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hekzitter schreef:
en wij winnen van Utrecht..


:lol: :lol: :lol: Groetjes uit 030 ;)

Beter als nul-nul-nul-twintig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hopelijk degradeert Willem 2, dan hebben we er weer een mooie derby bij. Fortuna mag van mij ook wel degraderen, wat een zaadclub is dat zeg.


Voor de derby had ik het zeker gedaan, maar zit toch nog graag in de eredivisie haha
ErikZ schreef:
Hekzitter schreef:
en wij winnen van Utrecht..


:lol: :lol: :lol: Groetjes uit 030 ;)


Ben er ook bang voor haha, maar Utrecht speelt nergens meer voor en Willem 2 is wel gebrand om te winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2022 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Zwaar verdient gewonnen Job, jammer dat het toch niet genoeg is geweest voor jullie
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2022 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hekzitter schreef:
en wij winnen van Utrecht..


:lol: :lol: :lol: Groetjes uit 030 ;)

This aged well
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2022 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teringzooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2022 20:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Altijd een beetje zo, pas in de 3 a 4 laatste wedstrijden dan spelen de degradatiekandidaten opeens hoe ze zouden moeten spelen. Nu deed ook iedereen het en zodoende veranderde er niks.

Al met al, 4e en Europa in had ik nooit verwacht aan het begin van het seizoen. Hopen dat hierdoor veel spelers blijven plakken (vooral Van Wolfswinkel) en dat dit een beetje het begin is van weer terug naar steady in de substop. Nu hopen dat Heracles nog degradeert en dat zou een mooi seizoen een mooi einde geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele knappe prestatie van Twente dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Teringzooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaliter zou een club als Heracles de nacompetitie gemakkelijk door moeten kunnen komen, maar het zijn en blijven wedstrijden die toch altijd weer wat extra's meebrengen voornamelijk voor de clubs uit de KKD. Veel succes Parvuz en Justin!
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic