Steven Achterhuis!! Neus!!!
Ik snap best als het niet leuk is en als verraad overkomt, maar sommige reacties die ik lees van volwassen mannen... Wat is social media een verschrikking

Was inderdaad een ontiegelijke smerige actie vanuit het 020, man heeft celstraf en SV gekregen als ik mij niet vergis.Broken Balance wrote:Over zielig leven gesproken
idempim__ wrote:wacht nog op t zwarte shirt
Tof voor de fans dat ze dit hebben gedaan.JeftaElachouri wrote:Ajax heeft het nieuwe thuisshirt gepresenteerd en wat is ie vet geworden met dat oude logo
Zo en hoe, eerst een goede berg bier naar binnen slingeren om vervolgens weer te zeiken op alles en iedereen.Khadber wrote:Zondag naar FC Utrecht - Sparta, zin in.
Geen defqon = geen weersvoorspelling = geen pipaRemi wrote:Yo Pipa, fawaka neef. Long time no see.
Viel me nog alles mee dat het daar bij bleef. Hoop nu dat dat gezeik van beide kanten een keer ophoudt. Pröpper loopt in elk interview te zaniken en dan moet je er als supporters ook geen aandacht meer aan schenken vind ik. Kom je als club alleen maar in een slecht daglicht te staan.rakkietakkie wrote:Jammer van spreekkoren aan adres familie Pröpper
Die spreekkoren vielen toch wel mee inderdaad? Ja een normaal beschaaft mens doet zo iets niet, mja voetbalsupporters treden soms een beetje buiten zichzelf.Justinhafc wrote:Viel me nog alles mee dat het daar bij bleef. Hoop nu dat dat gezeik van beide kanten een keer ophoudt. Pröpper loopt in elk interview te zaniken en dan moet je er als supporters ook geen aandacht meer aan schenken vind ik. Kom je als club alleen maar in een slecht daglicht te staan.rakkietakkie wrote:Jammer van spreekkoren aan adres familie Pröpper
Verder, 0-2 het bootje in tegen PSV. Moet zeggen dat ik, zeker op basis van het eerste half uur, genoeg gezien heb waar we mee vooruit kunnen. Komende weken tegen Sparta en NEC, dan hebben we een wat beter beeld waar we staan.