dubbel
Last edited by Alm1ghty on 07 Oct 2020 08:47, edited 1 time in total.
Unknown wrote:Man man man Robben alweer geblesseerd uitgevallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kerel moet gewoon stoppen, hij doet zichzelf er helaas geen plezier mee
Ik vind dit altijd zulke flauwe opmerkingen. Man probeert vanuit z'n goede hart nog een keer te voetballen bij de club waar die begon. Wetende dat hij blessure gevoelig is. Het is super kut dat het de eerste wedstrijd gebeurd maar het zat er aan te komen. Hij doet in ieder geval ergens zijn best voor. Hij zit boordevol discipline, strijdlust en veerkracht. Kunnen veel mensen van leren. Ik heb er alleen maar respect voor.Pedaalemre wrote:Was de komst van Robben gewoon een PR stunt om Groningen wat bij te laten verdienen ofzo?
Alm1ghty wrote:Iemand nog interesse in een Dortmund shirt met Götze achterop (2011)? Doe er sinds gisteren niks meer mee, anders gaat ie weg.
Dit. Ze willen vooral gewoon zeker zijn dat ze ieder jaar een x budget krijgen in plaats van bijna ieder jaar. Ik zou persoonlijk bijzonder weinig interesse hebben in een superleague, maar kan me voorstellen dat voor die-hard voetbalsupporters en veel buitenlandse supporters er veel meer naar gekeken gaat worden.Alm1ghty wrote:Puur gedreven door hebzucht.
Chroman wrote:1. Ajax --
2. PSV --
3. Feyenoord -2
4. AZ +1
5. FC Utrecht -1
6. Willem II -8
7. FC Groningen --
8. Vitesse +4
9. Heracles Almelo --
10. SC Heerenveen -2
11. Sparta +3
12. ADO Den Haag -6
13. FC Emmen -3
14. PEC Zwolle +1
15. FC Twente +5
16. RKC Waalwijk +1
17. VVV Venlo --
18. Fortuna Sittard +7
Als Heracles supporter moet ik hier toch even op reageren. Pröpper mag weer spontaan een knieblessure krijgen uiteraard. Verder heb ik hier niets op toe te voegen...Aron wrote:https://www.twentefans.nl/nieuws/transf ... e-overstap
Aanvoerder bij de regio-rivaal weghalen, de betere transfers![]()
https://www.ondernemers-magazine.nl/art ... imalisatie
Ook mooi om te lezen hoe Twente met data scout
Joh ze huren maar aan daar, ze zoeken het maar uit. Ontiegelijke schijtclub, ze vinden zichzelf en alles wat ze doen ook zo geweldigParvuz wrote:Als Heracles supporter moet ik hier toch even op reageren. Pröpper mag weer spontaan een knieblessure krijgen uiteraard. Verder heb ik hier niets op toe te voegen...Aron wrote:https://www.twentefans.nl/nieuws/transf ... e-overstap
Aanvoerder bij de regio-rivaal weghalen, de betere transfers![]()
https://www.ondernemers-magazine.nl/art ... imalisatie
Ook mooi om te lezen hoe Twente met data scout
En over het scouten; Heracles doet dat uiteraard al langer. De tactiek van Twente was natuurlijk vooral een berg rare Spanjaarden huren waarvan er 1 of 2 echt een toegevoegde waarde hebben. Maar goed, fijn voor jullie dat Pröpper op jullie scoutingsradar kwam ondanks zijn Nederlandse paspoort. Kan hij toch nog afbouwen bij een clubje in de buurt...
Wie heeft je pijn gedaan vroeger?Trekdroppie wrote: ze vinden zichzelf en alles wat ze doen ook zo geweldig![]()
Wen d'r maar vast an.Broken Balance wrote:was een enorm gemis in de laatste seizoenshelft door de blessure.
GeldBroken Balance wrote:Blijkbaar is er toch iets wat hem deed overstappen, wie weet.
Geld en Twente? Weet je het zeker?Justinhafc wrote:GeldBroken Balance wrote:Blijkbaar is er toch iets wat hem deed overstappen, wie weet.
Cerny is heel leuk, tot die straks weer op z'n tere zieltje getrapt is of zich tekort gedaan voelt.Broken Balance wrote:Wie heeft je pijn gedaan vroeger?Trekdroppie wrote: ze vinden zichzelf en alles wat ze doen ook zo geweldig![]()
Also, als Twente fan kan ik iig zeggen dat ik onzelf niet geweldig vind, laatste halfjaar was schrikbarend slecht. En het beleid rust alleen op uitrekken van met zo min mogelijk zo veel mogelijk zien te krijgen, niet gek met de financieen zo maar er zit geen strak beleid of vooruitgang in. Als je jezelf in deze state geweldig vindt dan ben je een waardeloze supporter. Een echte supporter steunt zijn club en neemt geen genoegen met deze matige vertoning.
wbt Propper, prima aanwinst, maar de reacties zijn haast smakelijker dan de aankoop zelf. Blijkbaar is er toch iets wat hem deed overstappen, wie weet.
EDIT: Cerny net definitief overgenomen van Utrecht, zeer slim. Hij deed het enorm goed en was een enorm gemis in de laatste seizoenshelft door de blessure.