Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 09:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

No thanks, net nieuw wc papier gekocht!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Man man man Robben alweer geblesseerd uitgevallen :lol: :x :x :x :x
Kerel moet gewoon stoppen, hij doet zichzelf er helaas geen plezier mee :cry:


Pedaalemre schreef:
Was de komst van Robben gewoon een PR stunt om Groningen wat bij te laten verdienen ofzo? :lol:


Ik vind dit altijd zulke flauwe opmerkingen. Man probeert vanuit z'n goede hart nog een keer te voetballen bij de club waar die begon. Wetende dat hij blessure gevoelig is. Het is super kut dat het de eerste wedstrijd gebeurd maar het zat er aan te komen. Hij doet in ieder geval ergens zijn best voor. Hij zit boordevol discipline, strijdlust en veerkracht. Kunnen veel mensen van leren. Ik heb er alleen maar respect voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 14:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Groningen en Robben wisten beiden wel waar ze aan toe waren. Robben is gestopt toen hij nog een geweldenaar was, hij had blessures zoals gewoonlijk maar zijn laatste seizoen heeft hij nog echt niet laten zien dat hij aan het aftakelen was. Zou het niet voor zijn blessuregevoeligheid zijn geweest, dan speelde deze man gewoon nog in de basis van Bayern.

Dat Robben dan na klein een jaar stoppen (terwijl hij gewoon zijn conditie alsnog op peil hield bij Bayern) toch nog besluit om naar Groningen te gaan om te helpen daar, alleen maar respect en hart voor zijn geboorteplaats en club waar het begon. Robben wist dat door zijn komst verkopen en kijkcijfers omhoog gaan en Groningen wist dat het Robben waarschijnlijk maar mondjesmaat in kon zetten.

Het is niet even een Huntelaar of Van Persie die aan het einde van hun latijn nog even bij Ajax gaan terwijl ze anders ook niet een veel betere club hadden gekregen. Dit is iemand die niet heel ver terug gewoon in de top meedeed, een van de beste Nederlandse spelers ooit is en besluit mee te helpen bij een middenmotor vanwege thuis/clubliefde. Zijn niveau in vorm ligt namelijk ver boven die club, wat bij andere oudgedienden die terug kwamen amper zo was (alleen Van Persie enigzins).

Snap Groningen zodoende ook wel dat ze hem zo veilig mogelijk opstellen want als hij op dreef is kan hij nog best het verschil maken (al is die effectiviteit natuurlijk wel wat ingedamd wegens geen spelers als Muller e.d. om je heen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robben krijgt ook betaald per wedstrijd die hij speelt. Dus lijkt me een faire deal. Mooi toch als je nog een aantal wedstrijden Robben in je elftal hebt. Denk sws mooi als je zo'n speler op de club hebt rondlopen.

Hoop echt dat hij nog wat mooie dingen kan laten zien in de Eredivisie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Iemand nog interesse in een Dortmund shirt met Götze achterop (2011)? Doe er sinds gisteren niks meer mee, anders gaat ie weg.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist niet precies in welk Topic dit zou passen, dus dan maar hier:

Wat is jullie mening over de Super League?

Ergens snap ik wel waar het vandaan komt. Uiteraard geld. Maar men verwacht dan dus ook meer topwedstrijden te spelen tegen grote clubs. Ik ben alleen wel benieuwd hoe ze dit zelf zien. Volgens mij gaat het speciale er ook wel af als je bijna elke week wel een Barcelona - City hebt. Juist in de CL is het toch mooi dat je richting het einde grote wedstrijden hebt? Volgens mij verliest het heel snel zn kracht.

Daarnaast ga je dus zien dat de UEFA en de FIFA die clubs en spelers gaan uitsluiten voor bepaalde dingen. Uiteraard is dit ook wel een monopolie positie die niet persee goed is. Maar met dit gegeven; Wil je als speler bij zo'n clubs zitten en alle andere zaken los laten. Geen interlands meer. Geen competitie meer in eigen land misschien? Als dit echt door gaat op deze manier denk ik dat er best wat spelers weg willen bij die clubs.

Al met al zal de UEFA wel komen met een nieuwe CL opzet... Iedereen weer bij. Grote clubs nog meer geld. De UEFA behoudt de grote namen. Nieuw toernooi er bij voor meer tv inkomsten.

Er schijnen nog 3 clubs bekend gemaakt te worden; zal Ajax er bij zitten? Ik zie wel gebeuren dat zij mee willen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang de FIFA en UEFA vasthouden aan die sancties zie ik het niet snel daadwerkelijk van de grond komen. Waarschijnlijk zal er inderdaad wel weer een nieuw CL-format komen waarbij de grote competities 5 teams mogen inschrijven, wat het verschil met de rest van de voetballerij weer een stuk groter maakt.

Ik snap die extreme hebzucht bij die grote clubs niet zo. Voetbal is juist leuk door verrassingen in mijn ogen, zoals bijv. een Ajax 2019 of het kampioenschap van Leicester. Er wordt door de clubs puur vanuit een zakelijk perspectief gekeken, terwijl de gemiddelde kijker of supporter juist de emotionele kant prefereert. Ergens zag ik een spandoek voorbij komen met: Created by the poor, stolen by the rich. In mijn ogen vrij accuraat.

Het lijkt mij ook sterk dat elke week meerdere topwedstrijden op de lange termijn blijft werken. Tegenwoordig hebben de meeste mensen een spanningsboog van 0, dus binnen no-time wordt Tottenham - Arsenal dan het VVV - Fortuna van de Super League en kijkt geen hond er naar.

Edit: Heerlijke rants trouwens van Gary Neville en Rio Ferdinand. Engels is echt een fantastische taal om naar te luisteren als mensen boos zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clubs als Manchester United, Arsenal, Tottenham, AC Milan zijn wel lekker gretig om hier meteen in te duiken. Op basis van wat, verleden? Halen helft van de tijd niet eens de CL. Arsenal staat bijna rechterrijtje in Engeland. Terwijl kleinere stuntclubs als Ajax, Roma, Atalanta, Leipzig, Porto, Monaco, vaak het toernooi kleuren. Wel respect voor PSG, Bayern en Dortmund dat die vooralsnog geweigerd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Puur gedreven door hebzucht. Zwaar straffen. Gary Neville had er een mooi betoog over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Puur gedreven door hebzucht.

Dit. Ze willen vooral gewoon zeker zijn dat ze ieder jaar een x budget krijgen in plaats van bijna ieder jaar. Ik zou persoonlijk bijzonder weinig interesse hebben in een superleague, maar kan me voorstellen dat voor die-hard voetbalsupporters en veel buitenlandse supporters er veel meer naar gekeken gaat worden.

Persoonlijk ben ik wel klaar met de 25e keer El Classico en dergelijke. Kijk liever iets waar ik iets meer binding mee heb, ook al is het niveau dan misschien wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergens heeft dit wel gelijkenissen met die plannen van de BENE league. Volgens mij zit er in Nederland geen voetbalsupporter op te wachten. Ik ga 100% liever naar Heracles - Willem II dan naar Heracles - Oostende...

We kennen allemaal de clubs uit de competitie, de historie, wat er speelt, hoe de clubs zijn. Onze Eredivisie is misschien niet de beste competitie van Europa maar wel een hele leuke. En met dat plan om Nederland en België te combineren heb je precies niets aan... Gaat zelfs over de gehele linie kijkers kosten in plaats van opleveren. En daarnaast, volgens mij doet Ajax het prima in Europa en heeft Ajax dat ergens ook te danken aan de Eredivisie. Met alle afvoerputjes clubs die er bij zitten... Peter R de Vries, flapdrol :lol:

Ze vergeten nogal snel de supporters, fans en kijkers te vragen wat ze er van vinden heb ik het idee. Dat is zo voor de BENE League en ook deze nieuwe Europese competitie. Lekker als Liverpool supporter door de weeks naar uitwedstrijden in Spanje en Italië... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2021 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
1. Ajax --
2. PSV --
3. Feyenoord -2
4. AZ +1
5. FC Utrecht -1
6. Willem II -8
7. FC Groningen --
8. Vitesse +4
9. Heracles Almelo --
10. SC Heerenveen -2
11. Sparta +3
12. ADO Den Haag -6
13. FC Emmen -3
14. PEC Zwolle +1
15. FC Twente +5
16. RKC Waalwijk +1
17. VVV Venlo --
18. Fortuna Sittard +7
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.twentefans.nl/nieuws/transf ... e-overstap
Aanvoerder bij de regio-rivaal weghalen, de betere transfers xd

https://www.ondernemers-magazine.nl/art ... imalisatie
Ook mooi om te lezen hoe Twente met data scout
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aron schreef:
https://www.twentefans.nl/nieuws/transfers-geruchten/343718/fc-twente-heeft-beet-proepper-maakt-gevoelige-overstap
Aanvoerder bij de regio-rivaal weghalen, de betere transfers xd

https://www.ondernemers-magazine.nl/art ... imalisatie
Ook mooi om te lezen hoe Twente met data scout

Als Heracles supporter moet ik hier toch even op reageren. Pröpper mag weer spontaan een knieblessure krijgen uiteraard. Verder heb ik hier niets op toe te voegen...

En over het scouten; Heracles doet dat uiteraard al langer. De tactiek van Twente was natuurlijk vooral een berg rare Spanjaarden huren waarvan er 1 of 2 echt een toegevoegde waarde hebben. Maar goed, fijn voor jullie dat Pröpper op jullie scoutingsradar kwam ondanks zijn Nederlandse paspoort. Kan hij toch nog afbouwen bij een clubje in de buurt... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 07:39 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Aron schreef:
https://www.twentefans.nl/nieuws/transfers-geruchten/343718/fc-twente-heeft-beet-proepper-maakt-gevoelige-overstap
Aanvoerder bij de regio-rivaal weghalen, de betere transfers xd

https://www.ondernemers-magazine.nl/art ... imalisatie
Ook mooi om te lezen hoe Twente met data scout

Als Heracles supporter moet ik hier toch even op reageren. Pröpper mag weer spontaan een knieblessure krijgen uiteraard. Verder heb ik hier niets op toe te voegen...

En over het scouten; Heracles doet dat uiteraard al langer. De tactiek van Twente was natuurlijk vooral een berg rare Spanjaarden huren waarvan er 1 of 2 echt een toegevoegde waarde hebben. Maar goed, fijn voor jullie dat Pröpper op jullie scoutingsradar kwam ondanks zijn Nederlandse paspoort. Kan hij toch nog afbouwen bij een clubje in de buurt... :P


Joh ze huren maar aan daar, ze zoeken het maar uit. Ontiegelijke schijtclub, ze vinden zichzelf en alles wat ze doen ook zo geweldig :sick: Wat mij betreft doeken ze de hele boel op daar, hoewel dit voor jullie wel weer ten koste gaat van 2 leuke potjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had het van Pröpper niet verwacht, maar prima joh. Qua niveau is spelen om plek 8-12 zijn niveau. Vind het gemis niet zo groot. Droeg wel wat bij qua leiderschap, maar daar zal ook wel iemand anders gaan opstaan. Geen speler in de geschiedenis van Heracles is vooralsnog onmisbaar gebleken, dus komt vast wel goed.

Vwb Pröpper, ik hoop dat hij komend jaar met Twente weer onder Heracles eindigt en in Almelo ontvangen wordt zoals hij dat verdient. Een mooi doekje, paar leuke spreekkoren en 90 min uitfluiten lijkt mij prima. Gun ‘m geen blessure, maar de sportieve pleuris mag hij van mij krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 15:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Trekdroppie schreef:
ze vinden zichzelf en alles wat ze doen ook zo geweldig :sick:


Wie heeft je pijn gedaan vroeger?

Also, als Twente fan kan ik iig zeggen dat ik onzelf niet geweldig vind, laatste halfjaar was schrikbarend slecht. En het beleid rust alleen op uitrekken van met zo min mogelijk zo veel mogelijk zien te krijgen, niet gek met de financieen zo maar er zit geen strak beleid of vooruitgang in. Als je jezelf in deze state geweldig vindt dan ben je een waardeloze supporter. Een echte supporter steunt zijn club en neemt geen genoegen met deze matige vertoning.

wbt Propper, prima aanwinst, maar de reacties zijn haast smakelijker dan de aankoop zelf. Blijkbaar is er toch iets wat hem deed overstappen, wie weet.

EDIT: Cerny net definitief overgenomen van Utrecht, zeer slim. Hij deed het enorm goed en was een enorm gemis in de laatste seizoenshelft door de blessure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
was een enorm gemis in de laatste seizoenshelft door de blessure.

Wen d'r maar vast an.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Blijkbaar is er toch iets wat hem deed overstappen, wie weet.


Geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 10:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Broken Balance schreef:
Blijkbaar is er toch iets wat hem deed overstappen, wie weet.


Geld


Geld en Twente? Weet je het zeker? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowel bij Misidjan als bij Pröpper een stuk meer betaald dan PEC en Heracles konden bieden.

https://www.sportknowhowxl.nl/files/2021/SERC-Financie%CC%88leRanglijstEredivisieEditie2021.pdf

Kort samengevat, personeelsuitgaven Twente zijn bijna even hoog als de begroting van Heracles. Twente betaalt simpelweg meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 14:15 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Trekdroppie schreef:
ze vinden zichzelf en alles wat ze doen ook zo geweldig :sick:


Wie heeft je pijn gedaan vroeger?

Also, als Twente fan kan ik iig zeggen dat ik onzelf niet geweldig vind, laatste halfjaar was schrikbarend slecht. En het beleid rust alleen op uitrekken van met zo min mogelijk zo veel mogelijk zien te krijgen, niet gek met de financieen zo maar er zit geen strak beleid of vooruitgang in. Als je jezelf in deze state geweldig vindt dan ben je een waardeloze supporter. Een echte supporter steunt zijn club en neemt geen genoegen met deze matige vertoning.

wbt Propper, prima aanwinst, maar de reacties zijn haast smakelijker dan de aankoop zelf. Blijkbaar is er toch iets wat hem deed overstappen, wie weet.

EDIT: Cerny net definitief overgenomen van Utrecht, zeer slim. Hij deed het enorm goed en was een enorm gemis in de laatste seizoenshelft door de blessure.


Cerny is heel leuk, tot die straks weer op z'n tere zieltje getrapt is of zich tekort gedaan voelt.
Mag toch hopen dat Twente wel wat ambitie heeft, want met het aantrekken van Troupée straal je dat niet zo uit naar mijn mening. Jochie heeft jaren geleden 1 goed seizoen gedraaid maar is daarna nooit meer in de buurt gekomen van dat niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berghuis naar Ajax volgens VI, grote transfer in de Eredivisie, al vind ik 4 mln toch wel aan de lage kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Berghuis naar Ajax volgens VI, grote transfer in de Eredivisie, al vind ik 4 mln toch wel aan de lage kant.


4 miljoen afkoopsom stond in het contract, Ajax betaalt dit bedrag en nog 2,5 miljoen extra aan bonussen.
Vorige  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic