Ajax heeft hetpim__ wrote:valt me nu pas op dat het rijmt.
Puur aan zichzelf te danken
net als jij als je straks
met een paar stompen ligt te janken
Ajax heeft hetpim__ wrote:valt me nu pas op dat het rijmt.
Gr Sint en PietAlm1ghty wrote:Ajax heeft hetpim__ wrote:valt me nu pas op dat het rijmt.
Puur aan zichzelf te danken
net als jij als je straks
met een paar stompen ligt te janken
sonnebloem wrote:Sint en Piet zaten te denken
Hoe ze het veel te grote ego van PSV'ers
Nou eens zouden kunnen krenken.
En bij het eerste teken van mot,
Zeiden ze Lozano opgerot.
Toen gingen alle lampjes janken.
En kan iedereen de KNVB bedanken.
Einde
Broken Balance wrote:sonnebloem wrote:Sint en Piet zaten te denken
Einde
En kan iedereen de KNJB bedanken.
Einde
Einde
Eindelijk Willem 2 met een fatsoenlijke kans. Ik verwacht geen hoogstaand voetbal en waarschijnlijk wint Feyenoord toch. Maarja het zou toch mooi zijn als Willem 2 nu wintstefan_helmond wrote:Avondje beker voetbal kijken
Sinds wanneer ben jij voor Willem II?Hekzitter wrote:Eindelijk Willem 2 met een fatsoenlijke kans. Ik verwacht geen hoogstaand voetbal en waarschijnlijk wint Feyenoord toch. Maarja het zou toch mooi zijn als Willem 2 nu wintstefan_helmond wrote:Avondje beker voetbal kijken
Sinds altijd alstefan_helmond wrote:Sinds wanneer ben jij voor Willem II?Hekzitter wrote:Eindelijk Willem 2 met een fatsoenlijke kans. Ik verwacht geen hoogstaand voetbal en waarschijnlijk wint Feyenoord toch. Maarja het zou toch mooi zijn als Willem 2 nu wintstefan_helmond wrote:Avondje beker voetbal kijken
Nee haha geen ekte ekte. Wil wel een keertje met je meer naar helmond ander hoorstefan_helmond wrote:Ah zonde, geen hekkenzitter bij 't voetbal dus?
Deal!Hekzitter wrote:Nee haha geen ekte ekte. Wil wel een keertje met je meer naar helmond ander hoorstefan_helmond wrote:Ah zonde, geen hekkenzitter bij 't voetbal dus?
Vrijwel elk seizoen volgens mijIndy wrote:Hoop dat AZ er met de beker vandoor gaat. Imo spelen zij het leukste voetbal dit seizoen, dus zou niet onterecht zijn!
RoyAPO wrote: Volg het niet meer zo
RoyAPO wrote:Vrijwel elk seizoen volgens mijIndy wrote:Hoop dat AZ er met de beker vandoor gaat. Imo spelen zij het leukste voetbal dit seizoen, dus zou niet onterecht zijn!
Voor zijn ontslag had hij het redelijk op de rit bij Ajax. Er werd goed voetbal op de mat gelegd, aantrekkelijker wat Ten Hag nu laat zien. Ik denk dat het wel een aanwinst is voor HeraclesParvuz wrote:Stegeman naar GAE. Bijzonder. Maar ergens ook wel weer mooi. Dat iemand kiest voor een voor hem mooie club in plaats van een hogere club. Hoop dat het hem lukt de Eagles terug te brengen naar de Eredivisie.
Nu Heracles op zoek naar iemand anders. De geruchten gaan heel sterk rond dat het Keizer gaat worden. Geen idee wat ik daar van moet vinden.