Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
:lol:

Kijk hier doe ik het toch echt voor. Vorige week alle neusjes hard op aan het lachen om de misstap van PSV... en nu lachen wij harder!

Tegen ADO, niet de makkelijkste ploeg... maar dan speel je gewoon verdiend gelijk, AJAX was ondermaats en ADO had een goede dag. Maar dan een trainer hebben die zegt dat het een penalty was...

OCH OCH OCH, WAT ZIJN JULLIE BESTOLEN :lol: en Pommer, ouwe bierdrinkende reus.... reageer toch gewoon niet. Ik begin alleen maar meer een grijns op mijn bakkus te krijgen.



Ajax heeft het puur aan zichzelf te danken, net als jij als je straks met een paar stompen ligt te janken/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je wordt voor van alles en nog wat uitgemaakt @Robkuhhhhhhh, dat je dat nog pikt :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
chas1n schreef:
Wat een zwak Feyenoord weer. Gio heeft z'n tijd ook wel gehad. Berghuis voor JPB?? Toornstra kwam nog geen vuilniszak voorbij (heel 't seizoen al).

Het is eigenlijk ook gewoon een heel matig team met een paar zwaar overschatte spelers (Vilhena en Toornstra voorop). Des te knapper was de prestatie vorig jaar. En je mist Elia wel enorm, jezus wat is er toch met die Boetius gebeurd.

Ik ben bang dat de competitie na vandaag beslist is trouwens.


Ik dacht dat er in het begin van het seizoen prima was doorgeselecteerd, maar de aankopen vallen zeer tegen, uitgezonderd St. Juste. Vilhena haalt nog wel zijn niveau dit seizoen, maar dat niveau ligt al niet hoog. Ook Jorgensen krijgt geen normale ballen, waardoor zijn rendement ook 0 is. Verder heeft Gio met blessures en dergelijke niet over een vaste 11 kunnen beschikken, maar van zijn wisselbeleid gaat m'n zak jeuken. Zo laf altijd.

Overigens heeft PSV zeer verdiend gewonnen bij ons vandaag. Na jaren waren ze zwaar de bovenliggende partij, maar met zo'n mak lammetje als Feyenoord is, is dat ook niet zo moeilijk. Vandaag speelden ze kampioenswaardig, maar dat is vaker niet dan wel het geval. Vind het Eredivisie niveau dit seizoen het slechtst in jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zelf ook een schijthekel aan ajax en alles wat daarmee te maken heeft maar wat een sneu kut ventje ben jij Rob.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 23:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Heb zelf ook een schijthekel aan ajax en alles wat daarmee te maken heeft maar wat een sneu kut ventje ben jij Rob.


heb je dan ook een hekel aan mij? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
MelvinFR schreef:
Heb zelf ook een schijthekel aan ajax en alles wat daarmee te maken heeft maar wat een sneu kut ventje ben jij Rob.


heb je dan ook een hekel aan mij? :(


Uitzonderingen daargelaten :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ach... boeit mij het. Eind van het seizoen is PSV kampioen.

Blijf het roepen; Kampioenuh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 23:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ach... boeit mij het. Eind van het seizoen is PSV kampioen.

Blijf het roepen; Kampioenuh!


Gefeliciteerd de beste van de slechtste, en als beloning, geen CL en PSV is nog steeds veel te slecht om die kwalificatie door te komen :lol:

Drama seizoen dit, als het op goed voetbal beoordeeld moest worden had AZ wel kampioen mogen worden. Dat valt nog aan te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

Heel de week gedacht dat we na dit weekend 2 punten achter zouden staan. Ook veel Ajacieden die riepen dat ze het na dit weekend wel weer even in eigen hand hadden. Dus dat maakt deze dag extra lekker.

Sinds tijden in ieder geval weer goed en aanvallend voetbal gezien, dat vind ik nog wel het lekkerste van vandaag. Dat ze alsjeblieft deze lijn doorzetten volgende week! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 00:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 00:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha ga je nou populair doen terwijl je zelf altijd op stratum kijkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 01:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
haha ga je nou populair doen terwijl je zelf altijd op stratum kijkt?


Oh, sta je altijd langs mij in de kroeg dan...grappig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 02:29 
 
Hardtraxx Elite

Wat n doedelzak ben jij Rakkietakkie. Snap volkomen waar bij sommige de haat jegens PSV zo groot kan zijn.

Denk ook niet dat je vaak bij een awayday aanwezig bent, want als je daar zulk gedrag vertoond kunde 6 weke pap vreten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran

ADO thuis moet je gewoon winnen. Neres een paar keer oog in oog met de keeper. Leg je psv weer even druk op en dan verspeel je het zo. Net als vorig jaar toen Ajax verloor van Sparta en je dan gelijk speelt tegen Groningen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PSV, Ajax, wat maakt het uit wie er kampioen gaat worden. Het is toch gewoon schandalig hoe slecht de Eredivisie is geworden. Ajax speelt zo nu en dan wel leuk voetbal. Maar dan meer omdat Kluivert en Neres af en toe nog wel eens een man voorbij gaan. Het is echt het aangluren niet waard als je geen supporter bent.

Mja PSV dus kampioen, gaan voorronde CL spelen, vliegen ze er direct uit, beginnen we gewoon weer opnieuw met de competitie. Gaat ook eigenlijk helemaal nergens over. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
rakkietakkie schreef:
Ach... boeit mij het. Eind van het seizoen is PSV kampioen.

Blijf het roepen; Kampioenuh!


Gefeliciteerd de beste van de slechtste, en als beloning, geen CL en PSV is nog steeds veel te slecht om die kwalificatie door te komen :lol:



Dat kunnen we bij elke club die iets wint in de eredivisie dan wel gaan roepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rakkietakkie kijkt waarschijnlijk via de tv in z'n isoleercel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Ajax heeft het puur aan zichzelf te danken, net als jij als je straks met een paar stompen ligt te janken/

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 13:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Broken Balance schreef:
rakkietakkie schreef:
Ach... boeit mij het. Eind van het seizoen is PSV kampioen.

Blijf het roepen; Kampioenuh!


Gefeliciteerd de beste van de slechtste, en als beloning, geen CL en PSV is nog steeds veel te slecht om die kwalificatie door te komen :lol:



Dat kunnen we bij elke club die iets wint in de eredivisie dan wel gaan roepen


Ja? Dat is het punt ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
PSV, Ajax, wat maakt het uit wie er kampioen gaat worden. Het is toch gewoon schandalig hoe slecht de Eredivisie is geworden. Ajax speelt zo nu en dan wel leuk voetbal. Maar dan meer omdat Kluivert en Neres af en toe nog wel eens een man voorbij gaan. Het is echt het aangluren niet waard als je geen supporter bent.

Mja PSV dus kampioen, gaan voorronde CL spelen, vliegen ze er direct uit , beginnen we gewoon weer opnieuw met de competitie. Gaat ook eigenlijk helemaal nergens over. :lol:


Het punt is dat je als kampioen meer kans maakt in die voorronde dan de nummer 2. Je speelt dan namelijk tegen de kampioenen van de laagst geklasseerde landen. Ondanks dat we het als Nederlandse club voor elkaar krijgen om erop te gaan tegen zulke clubs hebben we in de afgelopen 3 jaar ook laten zien (Ajax / PSV / AZ) dat we echt wel iets fatsoenlijks kunnen presteren. Dus ik zie best een kans om diee voorrondes te overleven
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geschiedenis is goed dus nu zal het ook goed zijn argument, dat heeft nooit gewerkt.

Naar het huidige kijkend, speelt niemand in de Eredivisie op niveau om ook maar iets te presteren in de CL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Geschiedenis is goed dus nu zal het ook goed zijn argument, dat heeft nooit gewerkt.

Naar het huidige kijkend, speelt niemand in de Eredivisie op niveau om ook maar iets te presteren in de CL.


Ik geef alleen maar aan dat alle teams het gewoon kunnen, als ze een keer volle bak gas geven. Celtic krijgt het ook 9 van de 10 keer voor elkaar om die voorrondes te overleven, hetzelfde geldt vaak voor Belgische clubs. En als er twee competities zijn die vergelijkbaar of misschien zelfs slechter zijn dan de Eredivisie dan zijn die het wel.

Het gaat mij niet om het feit dat ik denk dat we de CL wel even gaan winnen. Het gaat mij erom dat iedereen gelijk roept dat we kansloos zijn om überhaupt die groepsfase te bereiken, daar ben ik het niet mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Broken Balance schreef:
Geschiedenis is goed dus nu zal het ook goed zijn argument, dat heeft nooit gewerkt.

Naar het huidige kijkend, speelt niemand in de Eredivisie op niveau om ook maar iets te presteren in de CL.


Ik geef alleen maar aan dat alle teams het gewoon kunnen, als ze een keer volle bak gas geven. Celtic krijgt het ook 9 van de 10 keer voor elkaar om die voorrondes te overleven, hetzelfde geldt vaak voor Belgische clubs. En als er twee competities zijn die vergelijkbaar of misschien zelfs slechter zijn dan de Eredivisie dan zijn die het wel.

Het gaat mij niet om het feit dat ik denk dat we de CL wel even gaan winnen. Het gaat mij erom dat iedereen gelijk roept dat we kansloos zijn om überhaupt die groepsfase te bereiken, daar ben ik het niet mee eens.


Ik wel, want gezien vorig jaar heeft geen enkele club een beetje de wil laten zien om er volle bank voor te gaan. Hetzelfde zie je dit jaar terug in de Eredivisie. Geen enkele club die elke wedstrijd met een 100% winnersmentaliteit er in gaan. Ik zie vaker het "oh dit winnen we wel even" gedrag. Het is meer een kwestie van laat het maar eens zien in plaats van het zal wel goed komen.

Vooral dat "als ze een keer volle bak gas geven" is het grootste punt waar de Nederlandse clubs altijd over struikelen en waarom ze ook niet ver zullen komen. Ik zie ze het niet doen als ik puur naar de huidige vorm kijk en niet naar een "Als ze dit of dat doen", want dat doen ze atm niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
pim__ schreef:
Ajax heeft het puur aan zichzelf te danken, net als jij als je straks met een paar stompen ligt te janken/

:lol: :lol:


valt me nu pas op dat het rijmt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Alm1ghty schreef:
pim__ schreef:
Ajax heeft het puur aan zichzelf te danken, net als jij als je straks met een paar stompen ligt te janken/

:lol: :lol:


valt me nu pas op dat het rijmt.


haha wait a second :lol:
Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic