Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Volwassen mensen die een andere club echt haten. Hoe dan.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Daveytl wrote:Volwassen mensen die een andere club echt haten. Hoe dan.
En dit zeggen/geloven:
Hard4Us wrote:DFacking knjb moet de competitie mweer spannend maken, flikker toch op
:lol:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 1 day ago
:lol:

En de niet gegeven strafschop dan voor Heerenveen, waarbij Ghoochannejhad onterecht voor buitenspel werd terug gefloten, waardoor de tackle van Arias niet bestraft werd? Higler was voor beide kanten weer bedroevend en hier is PSV gewoon weer goed weggekomen.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
chas1n wrote::lol:

En de niet gegeven strafschop dan voor Heerenveen, waarbij Ghoochannejhad onterecht voor buitenspel werd terug gefloten, waardoor de tackle van Arias niet bestraft werd? Higler was voor beide kanten weer bedroevend en hier is PSV gewoon weer goed weggekomen.
Onzin, misschien was het wel helemaal geen penalty? Want ik heb geen herhalingen gezien. Dat Higler hem op de stip legde, oké, maar hij heeft meer fouten gemaakt dan goede beslissingen genomen.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Sowieso had Higler altijd last van een stijve rechterarm... daarbij, als Cocu een middenvelder (Ramselaar) had geofferd voor een extra vleugel aanvaller (Gudmundsson) had je veel meer dreiging voorin. Dan had je makkelijker op de lange bal kunnen gaan spelen.

Risico daarbij is wel dat Heerenveen dan 343 kan gaan spelen met overtal situatie op middenveld, maar sta je voorin gewoon 1 op 1... wat kansen biedt.

Maarja, verdedigend wisselen is altijd beter he
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
rakkietakkie wrote:Sowieso had Higler altijd last van een stijve rechterarm...
Humor op topniveau dit
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Hard4Us wrote:
chas1n wrote::lol:

Onzin, misschien was het wel helemaal geen penalty? Want ik heb geen herhalingen gezien. Dat Higler hem op de stip legde, oké, maar hij heeft meer fouten gemaakt dan goede beslissingen genomen.
Dat hij meer foute beslissingen heeft gemaakt staat buiten kijf, maar het was zeker wel een penalty.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Tja, als hij er vandaag na zoveel druk nog niet vaker dan 1 keer er in wil, dan wordt het wel heel erg lastig...
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Ellebogenfestijn dit weekend.... zou er op basis van beelden een zaak komen tegen Huntelaar of seponeren ze die rode kaart van Lozano nou?....

Wordt toch echt beetje met 2 maten gemeten zo
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Die van Huntelaar zat veel meer opzet in dan die van Lozano.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
chas1n wrote:Die van Huntelaar zat veel meer opzet in dan die van Lozano.
True, en dat zegt de Boer ook goed. Lozano zag lang niet zo goed waar hij de hand/elleboog ging plaatsen dan Huntelaar.

KNVB kennende zeggen ze nu "Blom heeft voor overtreding gefloten, dus beoordeeld, geen zaak."
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 4 days ago
5 punten hey! Volgende week 2 of 3 en dan alles in eigen hand :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
Nette reactie van Van Polen wel op die uiitlokkende vraag van de NOS :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Chroman wrote:Nette reactie van Van Polen wel op die uiitlokkende vraag van de NOS :thumbsup:
Je had Hans Kraay moeten zien bij FOX..5 interviews, en bij elk interview maar aandringen op een eventuele rode kaart van KJH..
Hij mag het best rood vinden, maar ik vind het zo zielig om dat zo te moeten laten blijken als journalist. Geen enkel geïnterviewd persoon vond het ook rood.

Vooral een erg genante vertoning van iemand die FOX vertegenwoordigt
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Goh PSV verspeelt weer punten en wie krijgt de schuld: de scheidsrechter :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Unknown wrote:Goh PSV verspeelt weer punten en wie krijgt de schuld: de scheidsrechter :lol: :lol:
Ga je bij deze het nou serieus menen dat die man de beste wedstrijd uit zijn hele carriere heeft gefloten? :lol:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
rakkietakkie wrote:
Unknown wrote:Goh PSV verspeelt weer punten en wie krijgt de schuld: de scheidsrechter :lol: :lol:
Ga je bij deze het nou serieus menen dat die man de beste wedstrijd uit zijn hele carriere heeft gefloten? :lol:
Huilie huilie nu. PSV heeft beide doelpunten gisteren nog cadeau gekregen ook :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Die 2-0 helemaal... wat een bal was dat zeg. :lol:, blijf er wel bij... met 10 man hoef je nog niet een 2-0 voorsprong uit handen te geven. Aankomende week in Rotterdam ff herstellen. :bomb:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
rakkietakkie wrote:
Dat zeg ik ergens?
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Unknown wrote:
rakkietakkie wrote:
Dat zeg ik ergens?
Nee maar dan zitten we beide op hetzelfde niveau van sarcasme
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Niet dat het niveau uberhaupt bijster hoog is.

Lekker typisch weer doen alsof dat ene moment de hele wedstrijd had bepaald.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 13 days ago
nondeju hedde da gezien nu misse we ons lozano in den wedstrijd tegen den kakkerlakken
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Jongens uit mijn voetbalteam zijn PSV fans en zaten in het stadion. Die zeiden meteen bij de actie van Lozano dat het rood was. In de herhaling van voren was het inderdaad geen rode kaart. Situatie vanaf de zijkant waar Higler stond was het indd een zwiep naar achter. Het is een twijfelgevalletje. Maar zelfs PSV fans zeiden dat het rood was in eerste intantie
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Omdat het wel een slaande beweging is ja, hetzelfde als met Huntelaar. Echter worden in beide situaties de shirts vastgehouden waardoor het niet echt een slaande beweging is voor mij, maar meer het proberen los te komen van de tegenstander. En dat die Woudenberg dan gaat liggen alsof die een hoek van Rico Verhoeven krijgt is ook vrij kinderachtig.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
rakkietakkie wrote:
KNVB kennende zeggen ze nu "Blom heeft voor overtreding gefloten, dus beoordeeld, geen zaak."
En het is nog waar ook. Echter kan ik mij een geval Kramer (Ado - ajax geloof ik) herinneren waar er alsnog een zaak kwam.
Last edited by rakkietakkie on 19 Feb 2018 15:43, edited 1 time in total.