Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
En wederom genaaid door een onterechte penalty. Niet dat een punt terecht was geweest, maar de KNVB mag toch wel iets subtieler te werk gaan hoor...
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
En wat dacht je dan van die afgekeurde goal van Excelsior, waar de bal minimaal nog gewoon een meter binnen de lijnen was :lol: :x
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ja geluk mee of tegen bij clubs er buiten.

Het niveau van de scheidsrechters dit seizoen is echt belabberd slecht gezien over de wedstrijden heen. Veel te veel fouten. En dan ook mogelijk verschil-makende fouten en zeker niet alleen voor de topploegen.

Maar ja de KNVB met z'n lelijke ego wil er niks van horen anders krijg je een schorsing.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Dit was de meest belabberde Eredivisie speelronde in jaren. :lol: Wat een dramatisch niveau.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Parvuz wrote:Dit was de meest belabberde Eredivisie speelronde in jaren. :lol: Wat een dramatisch niveau.
Was niet veel soeps nee :x
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Broken Balance wrote: Het niveau van de scheidsrechters dit seizoen is echt belabberd slecht gezien over de wedstrijden heen. Veel te veel fouten. En dan ook mogelijk verschil-makende fouten en zeker niet alleen voor de topploegen.
.
Aldus ieder land in iedere sport.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Daveytl wrote:
Broken Balance wrote: Het niveau van de scheidsrechters dit seizoen is echt belabberd slecht gezien over de wedstrijden heen. Veel te veel fouten. En dan ook mogelijk verschil-makende fouten en zeker niet alleen voor de topploegen.
.
Aldus ieder land in iedere sport.
Aldus, vergeleken met voorgaande jaren.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dat zegt ook iedereen in andere landen. Kijk regelmatig op reddit soccer en reddit nba, daar lees je ook niks anders als het gaat over scheidsrechters.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Daveytl wrote:Dat zegt ook iedereen in andere landen. Kijk regelmatig op reddit soccer en reddit nba, daar lees je ook niks anders als het gaat over scheidsrechters.
Het kan de media coverage zijn, maar ik zie dit jaar overal in het nieuws en bij de wedstrijden die ik kijk gewoon meer fouten van scheidsrechters, bijna elk weekend/speelronde zijn er wel flinke blunders waar dit eerder best wel meeviel naar mijn idee.

Als ik de Eredivisie bijvoorbeeld naast de Bundesliga zet dan heeft de Bundes (met videoscheidsrechter) wel echt aanzienlijk minder problemen met scheidsrechters.

En ik snap dat dit vaak wordt geroepen, maar dit is vaak vooral om iets in het voordeel van club x of club y te praten. Ik heb het nu niet over een benadeelde club specifiek maar gewoon eredivisie breed.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Belabberd niveau inderdaad, weer met spanning zitten kijken naar PSV, altijd die marge van 1 goal :x
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
De Ligt had overigens wel goede opmerking. Iedereen heeft het over het feit dat PSV met slecht spel toch weet te winnen, maar toch is het Ajax dat 7 punten achter staat. Dat is toch echt hun eigen schuld. De Ligt was beetje klaar met het gezeik over PSV.

Maar ik moet er wel bij zeggen: als je met dit spel kampioen wordt, wordt je in het Europees voetbalseizoen erop helemaal weggespeeld.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
JeftaElachouri wrote:De Ligt had overigens wel goede opmerking. Iedereen heeft het over het feit dat PSV met slecht spel toch weet te winnen, maar toch is het Ajax dat 7 punten achter staat. Dat is toch echt hun eigen schuld. De Ligt was beetje klaar met het gezeik over PSV.

Maar ik moet er wel bij zeggen: als je met dit spel kampioen wordt, wordt je in het Europees voetbalseizoen erop helemaal weggespeeld.
Dat wordt elk Nederlands team wel.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Triest maar waar, dit seizoen kan je het wel helemaal vergeten :lol:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 1 day ago
De eredivisie is echt van bedroevend niveau. Leuke, goede wedstrijden op 1 hand te tellen dit seizoen. AZ bij vlagen nog leuk voetbal, rest is huilen.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Die Higler heeft ze ook niet alle 24 in het kratje :lol:
Wanne vent is dat zeg
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
De altijd zo rustige ik laat me nu een keer lekker gaan. Vuile ** Higler besteeld ons gewoon van 3 punten. Facking knjb moet de competitie mweer spannend maken, flikker toch op. Als deze kaart niet geseponeerd wordt snap ik er niks meer van. BULLSHIT.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Hard4Us wrote:De altijd zo rustige ik laat me nu een keer lekker gaan. Vuile ** Higler besteeld ons gewoon van 3 punten. Facking knjb moet de competitie mweer spannend maken, flikker toch op. Als deze kaart niet geseponeerd wordt snap ik er niks meer van. BULLSHIT.
Zie jij het al gebeuren? Die geven nog eerder 3 wedstrijden schorsing dan dat ze die kaart intrekken.
Higler is, niet op basis van deze pot, echt de grootste grap die er rondloopt.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
Hard4Us wrote:De altijd zo rustige ik laat me nu een keer lekker gaan. Vuile ** Higler besteeld ons gewoon van 3 punten. Facking knjb moet de competitie mweer spannend maken, flikker toch op. Als deze kaart niet geseponeerd wordt snap ik er niks meer van. BULLSHIT.
Als Ajacied kan ik je alleen maar gelijk geven. Behalve dat dikgedrukte stuk dan, maar dat zal de emotie zijn :aww:
B
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Chroman wrote:
Als Ajacied kan ik je alleen maar gelijk geven. Behalve dat dikgedrukte stuk dan, maar dat zal de emotie zijn :aww:
Hij waarschuwde nog :D
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Ze hadden ook al lang die videoscheids in de competitie in moeten voeren. Heb je tenminste geen discussie meer.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Jordy wrote:Ze hadden ook al lang die videoscheids in de competitie in moeten voeren. Heb je tenminste geen discussie meer.
Willem II - Roda (en eigenlijk ook Feyenoord - PSV) heeft wel bewezen dat die pipo's zelfs dan nog niks voor elkaar kunnen krijgen.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Hij heeft behoorlijk de wedstrijd aan gort gefloten. Nijhuis heeft ook zo'n handje van door laten spelen... maar hier waren meer kaarten toch wel nodig.

O.a. die "aanslag" op Arias, zeker geel. En die Dumfries komt er ook nog goed mee weg met alleen geel. En ja Schaars krijgt geel, maar die deed geeneens wat.

Volgende keer zulke seniele mensen alleen de 3e klasse laten fluiten. Of een hond en rood witte stok geven
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Haha bedankt Basshunterz. Heb opzich best een haat jegens Ajax, die ga ik op dit forum niet formuleren. Maar, ik steek morgen een kaarsje aan voor PEC.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Hard4Us wrote:Haha bedankt Basshunterz. Heb opzich best een haat jegens Ajax, die ga ik op dit forum niet formuleren. Maar, ik steek morgen een kaarsje aan voor PEC.
Hou mijn hart vast :x. Zie het al weer helemaal gebeuren dat Ajax de punten nu weer laat liggen xd
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Exterkate wrote:Sinds tijden niet meer zo zenuwachtig geweest voor een wedstrijd van FC Twente. Vanmiddag moeten ze ècht de punten pakken :mad:
Zelfde hier, vanmorgen wakker geworden van de zenuwen :x