En wederom genaaid door een onterechte penalty. Niet dat een punt terecht was geweest, maar de KNVB mag toch wel iets subtieler te werk gaan hoor...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
En wat dacht je dan van die afgekeurde goal van Excelsior, waar de bal minimaal nog gewoon een meter binnen de lijnen was

Ja geluk mee of tegen bij clubs er buiten.
Het niveau van de scheidsrechters dit seizoen is echt belabberd slecht gezien over de wedstrijden heen. Veel te veel fouten. En dan ook mogelijk verschil-makende fouten en zeker niet alleen voor de topploegen.
Maar ja de KNVB met z'n lelijke ego wil er niks van horen anders krijg je een schorsing.
Het niveau van de scheidsrechters dit seizoen is echt belabberd slecht gezien over de wedstrijden heen. Veel te veel fouten. En dan ook mogelijk verschil-makende fouten en zeker niet alleen voor de topploegen.
Maar ja de KNVB met z'n lelijke ego wil er niks van horen anders krijg je een schorsing.
Dit was de meest belabberde Eredivisie speelronde in jaren.
Wat een dramatisch niveau.
Was niet veel soeps neeParvuz wrote:Dit was de meest belabberde Eredivisie speelronde in jaren.Wat een dramatisch niveau.
Aldus ieder land in iedere sport.Broken Balance wrote: Het niveau van de scheidsrechters dit seizoen is echt belabberd slecht gezien over de wedstrijden heen. Veel te veel fouten. En dan ook mogelijk verschil-makende fouten en zeker niet alleen voor de topploegen.
.
Aldus, vergeleken met voorgaande jaren.Daveytl wrote:Aldus ieder land in iedere sport.Broken Balance wrote: Het niveau van de scheidsrechters dit seizoen is echt belabberd slecht gezien over de wedstrijden heen. Veel te veel fouten. En dan ook mogelijk verschil-makende fouten en zeker niet alleen voor de topploegen.
.
Dat zegt ook iedereen in andere landen. Kijk regelmatig op reddit soccer en reddit nba, daar lees je ook niks anders als het gaat over scheidsrechters.
Het kan de media coverage zijn, maar ik zie dit jaar overal in het nieuws en bij de wedstrijden die ik kijk gewoon meer fouten van scheidsrechters, bijna elk weekend/speelronde zijn er wel flinke blunders waar dit eerder best wel meeviel naar mijn idee.Daveytl wrote:Dat zegt ook iedereen in andere landen. Kijk regelmatig op reddit soccer en reddit nba, daar lees je ook niks anders als het gaat over scheidsrechters.
Als ik de Eredivisie bijvoorbeeld naast de Bundesliga zet dan heeft de Bundes (met videoscheidsrechter) wel echt aanzienlijk minder problemen met scheidsrechters.
En ik snap dat dit vaak wordt geroepen, maar dit is vaak vooral om iets in het voordeel van club x of club y te praten. Ik heb het nu niet over een benadeelde club specifiek maar gewoon eredivisie breed.
Belabberd niveau inderdaad, weer met spanning zitten kijken naar PSV, altijd die marge van 1 goal 
De Ligt had overigens wel goede opmerking. Iedereen heeft het over het feit dat PSV met slecht spel toch weet te winnen, maar toch is het Ajax dat 7 punten achter staat. Dat is toch echt hun eigen schuld. De Ligt was beetje klaar met het gezeik over PSV.
Maar ik moet er wel bij zeggen: als je met dit spel kampioen wordt, wordt je in het Europees voetbalseizoen erop helemaal weggespeeld.
Maar ik moet er wel bij zeggen: als je met dit spel kampioen wordt, wordt je in het Europees voetbalseizoen erop helemaal weggespeeld.
Dat wordt elk Nederlands team wel.JeftaElachouri wrote:De Ligt had overigens wel goede opmerking. Iedereen heeft het over het feit dat PSV met slecht spel toch weet te winnen, maar toch is het Ajax dat 7 punten achter staat. Dat is toch echt hun eigen schuld. De Ligt was beetje klaar met het gezeik over PSV.
Triest maar waar, dit seizoen kan je het wel helemaal vergeten 
De eredivisie is echt van bedroevend niveau. Leuke, goede wedstrijden op 1 hand te tellen dit seizoen. AZ bij vlagen nog leuk voetbal, rest is huilen.
Die Higler heeft ze ook niet alle 24 in het kratje 
Wanne vent is dat zeg
Wanne vent is dat zeg
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
De altijd zo rustige ik laat me nu een keer lekker gaan. Vuile ** Higler besteeld ons gewoon van 3 punten. Facking knjb moet de competitie mweer spannend maken, flikker toch op. Als deze kaart niet geseponeerd wordt snap ik er niks meer van. BULLSHIT.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Zie jij het al gebeuren? Die geven nog eerder 3 wedstrijden schorsing dan dat ze die kaart intrekken.Hard4Us wrote:De altijd zo rustige ik laat me nu een keer lekker gaan. Vuile ** Higler besteeld ons gewoon van 3 punten. Facking knjb moet de competitie mweer spannend maken, flikker toch op. Als deze kaart niet geseponeerd wordt snap ik er niks meer van. BULLSHIT.
Higler is, niet op basis van deze pot, echt de grootste grap die er rondloopt.
Als Ajacied kan ik je alleen maar gelijk geven. Behalve dat dikgedrukte stuk dan, maar dat zal de emotie zijnHard4Us wrote:De altijd zo rustige ik laat me nu een keer lekker gaan. Vuile ** Higler besteeld ons gewoon van 3 punten. Facking knjb moet de competitie mweer spannend maken, flikker toch op. Als deze kaart niet geseponeerd wordt snap ik er niks meer van. BULLSHIT.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Hij waarschuwde nogChroman wrote:Als Ajacied kan ik je alleen maar gelijk geven. Behalve dat dikgedrukte stuk dan, maar dat zal de emotie zijnHard4Us wrote:De altijd zo rustige ik laat me nu een keer lekker gaan. Vuile ** Higler besteeld ons gewoon van 3 punten. Facking knjb moet de competitie mweer spannend maken, flikker toch op. Als deze kaart niet geseponeerd wordt snap ik er niks meer van. BULLSHIT.
Ze hadden ook al lang die videoscheids in de competitie in moeten voeren. Heb je tenminste geen discussie meer.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Willem II - Roda (en eigenlijk ook Feyenoord - PSV) heeft wel bewezen dat die pipo's zelfs dan nog niks voor elkaar kunnen krijgen.Jordy wrote:Ze hadden ook al lang die videoscheids in de competitie in moeten voeren. Heb je tenminste geen discussie meer.
Hij heeft behoorlijk de wedstrijd aan gort gefloten. Nijhuis heeft ook zo'n handje van door laten spelen... maar hier waren meer kaarten toch wel nodig.
O.a. die "aanslag" op Arias, zeker geel. En die Dumfries komt er ook nog goed mee weg met alleen geel. En ja Schaars krijgt geel, maar die deed geeneens wat.
Volgende keer zulke seniele mensen alleen de 3e klasse laten fluiten. Of een hond en rood witte stok geven
O.a. die "aanslag" op Arias, zeker geel. En die Dumfries komt er ook nog goed mee weg met alleen geel. En ja Schaars krijgt geel, maar die deed geeneens wat.
Volgende keer zulke seniele mensen alleen de 3e klasse laten fluiten. Of een hond en rood witte stok geven
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Haha bedankt Basshunterz. Heb opzich best een haat jegens Ajax, die ga ik op dit forum niet formuleren. Maar, ik steek morgen een kaarsje aan voor PEC.
Hou mijn hart vastHard4Us wrote:Haha bedankt Basshunterz. Heb opzich best een haat jegens Ajax, die ga ik op dit forum niet formuleren. Maar, ik steek morgen een kaarsje aan voor PEC.