Alweer 1-1Pommer wrote:Lekker begin Ajax...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
gelukkig welChukkels wrote:Alweer 1-1Pommer wrote:Lekker begin Ajax...
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Lisse nog 0-0
Maken kans
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
2-1 voor genemuiden 
Haha MANOLEV scoort de 1-0!Hoofdcoach wrote:Lisse nog 0-0Maken kans
No wayMol wrote:Haha MANOLEV scoort de 1-0!Hoofdcoach wrote:Lisse nog 0-0Maken kans
sjonge jonge, ajax begint echt heel erg ver weg te zakken... 
edit: Lukoki word onze nieuwe held, wat een acties van dat ventje haha!
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
vond hem als enige een beetje spelen bij fey-ajax.Ruubiie wrote:sjonge jonge, ajax begint echt heel erg ver weg te zakken...
Weer derruk?Chukkels wrote:En 2-3
als die acties ook wat op zouden leveren zou het leuk zijn. Nu heb je helemaal niks aanRuubiie wrote:sjonge jonge, ajax begint echt heel erg ver weg te zakken...
Lukoki is echt een groot talent, zijn eerste actie is vrijwel altijd goed en doordacht, maar als hij dan wil doorschuiven naar de 2e actie weet hij het niet meer. Maar weet zeker dat dat wel goed gaat komen!
Lol AZ 2-3 in verlenging en Feyenoord 1-0 achter 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Zielig voor Koeman...
2-0Chukkels wrote:Lol AZ 2-3 in verlenging en Feyenoord 1-0 achter
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Eerst de sterren van de hemel spelen tegen Ajax en dan dit 
Tsja, je tegen Ajax motiveren is als Feyenoord zijnde zo gepiept, maar GAE is toch van een andere categorie 
hmm 2-1..
hmm 2-1..
Geen woorden meer aan toe te voegen...dawasiknie wrote:Typisch Feyenoord. Zucht...
Nou ja, sterren van de hemel spelen? Als je tegenwoordig al de sterren van de hemel speelt door een kwalitatief betere ploeg niet hun eigen spel te laten spelen, dan heb je gelijk. Maar volgens mij heeft Feyenoord zelf ook weinig weten te creëren afgelopen zondag.Hoofdcoach wrote:Eerst de sterren van de hemel spelen tegen Ajax en dan dit
.... maar dadenDream Chaser wrote:Geen woorden meer aan toe te voegen...dawasiknie wrote:Typisch Feyenoord. Zucht...
Chukkels, die fans zijn niet zo veel meer gewend. Laat ze gewoon ff genieten van het gelijkspel tegen Ajax, ook al speelde Ajax zijn meest dramatische wedstrijd in een lange tijd.Chukkels wrote:Nou ja, sterren van de hemel spelen? Als je tegenwoordig al de sterren van de hemel speelt door een kwalitatief betere ploeg niet hun eigen spel te laten spelen, dan heb je gelijk. Maar volgens mij heeft Feyenoord zelf ook weinig weten te creëren afgelopen zondag.Hoofdcoach wrote:Eerst de sterren van de hemel spelen tegen Ajax en dan dit
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ik ben fan van Ajax hoorDaveytl wrote:Chukkels, die fans zijn niet zo veel meer gewend. Laat ze gewoon ff genieten van het gelijkspel tegen Ajax, ook al speelde Ajax zijn meest dramatische wedstrijd in een lange tijd.Chukkels wrote:Nou ja, sterren van de hemel spelen? Als je tegenwoordig al de sterren van de hemel speelt door een kwalitatief betere ploeg niet hun eigen spel te laten spelen, dan heb je gelijk. Maar volgens mij heeft Feyenoord zelf ook weinig weten te creëren afgelopen zondag.Hoofdcoach wrote:Eerst de sterren van de hemel spelen tegen Ajax en dan dit
Maar Feyenoord speelde goed en Ajax was draaamaaaa
Maargoed, na Roda uit heb ik er weer vertrouwen in