Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 12:54 

Aan het typen...

Broken Balance schreef:
Khadber schreef:
Maar uiteindelijk heeft de KNVB daar toch het hoogste woord in? Zij zijn in charge met de licenties en dergelijke.

Daarom ook de punten aftrek. Het is in de staff een grote zooi daar bij Twente sinds Munsterman weg is. Daarvoor ook al trouwens maar nu helemaal.

Het is een grote zooi door Munsterman. Nu wordt er juist drastische ingegrepen. 6,5 miljoen op salarissen bezuinigen, prof scouts gaan er uit, deel van de opleiding wordt geschrapt, vrouwen wordt afgestoten, Jong Twente gaat terug naar beloftencompetitie ipv JL, jubileum receptie wordt gecancelled, FC Twente TV stopt ermee.

Ik snap nog steeds niet hoe je het zover kunt laten komen als je ieder jaar een positief transferresultaat hebt. Dan is er toch iets enorm goed mis met je begroting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 13:51 

Hardtraxx Elite

De ene club is de andere club niet, goed nieuws bij Feyenoord waar Kuyt en (waarschijnlijk) Guiddeti terug komt :thumbsup: en Twente waar het een nog grotere puinhoop blijkt te zijn dan Feyenoord een paar jaar geleden. Het voort bestaan van die club is in gevaar, ik zou het jammer vinden als ze failliet worden verklaard , ook al ben ik geen Twente supporter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 13:56 

Hardtraxx Veteran

Ik las dat Kalou terug naar Feyenoord wil, dat zou ik echt geweldig vinden. Ik hoop echt dat Feyenoord volgend jaar kampioen word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 14:00 

Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Ik las dat Kalou terug naar Feyenoord wil, dat zou ik echt geweldig vinden. Ik hoop echt dat Feyenoord volgend jaar kampioen word.

Ik ook, maar de kans op winst in de staatloterij is volgens mij groter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 14:10 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Broken Balance schreef:
Ik snap nog steeds niet hoe je het zover kunt laten komen als je ieder jaar een positief transferresultaat hebt. Dan is er toch iets enorm goed mis met je begroting?

Dat heb ik dus ook, waarschijnlijk met de boekhouding structureel te hoog gezeten door foutieve manieren van afschrijven. Het rare is dat ik dit eigenlijk slecht verdedigbaar vindt, want hoe je het ook afschrijft, uiteindelijk houd je een enorm gat over wat je weg hebt proberen te werken. Hoe kun je daar in godesnaam op begroten?

Ik hoop wel dat ze het volhouden, maar het gaat hangen en wurgen worden zo te horen als je ziet wat er allemaal bezuinigd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 16:09 

Hardtraxx Veteran

Misschien moeten ze Ajax even bellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 19:23 

Hardtraxx Elite

Opmaken voor een lekker potje voetbal in deze zon, PSV-PEC. 6-1?? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 11:23 

Hardtraxx Crew

Hard4Us schreef:
Opmaken voor een lekker potje voetbal in deze zon, PSV-PEC. 6-1?? ^^

Had het wel moeten zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 14:51 

Kraak... Piep...

Khadber schreef:
Lyst schreef:
Broken Balance schreef:

Dat heb ik dus ook, waarschijnlijk met de boekhouding structureel te hoog gezeten door foutieve manieren van afschrijven. Het rare is dat ik dit eigenlijk slecht verdedigbaar vindt, want hoe je het ook afschrijft, uiteindelijk houd je een enorm gat over wat je weg hebt proberen te werken. Hoe kun je daar in godesnaam op begroten?

Ik hoop wel dat ze het volhouden, maar het gaat hangen en wurgen worden zo te horen als je ziet wat er allemaal bezuinigd wordt.

De grootste schulden komen van het nieuwe stadion. Ze lopen achter op betalingen op de gemeente en daar moet nog aardig veel aan betaald worden (30-40 mil dacht ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 14:59 

Aan het typen...

Die liggen toch gewoon vast in de begroting..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 18:50 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:
Die liggen toch gewoon vast in de begroting..

Blijkbaar niet dus, deze schuldpost zag ik het meeste terugkomen in de nieuwsberichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 12:38 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd PSV met het kampioenschap. Valt weinig op af te dingen dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 12:42 

Hardtraxx Veteran

Eerlijk is eerlijk. Een zwaar verdiend kampioenschap! Leuk aanvallend voetbal, een goede sfeer en dat na jaren van teleurstellingen. Mooi ook om te zien dat een club zo veel beter is dan de rest! Nogmaals de felicitaties aan NEC! Owjah, en PSV is nu ook kampioen zie ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 12:54 

Hardtraxx Veteran

zou wat zijn als NEC geen kampioen was geworden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 14:26 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 15:01 

Unknown schreef:
Feyenoord :lol:

Hihihi en mijn vader had 6-0 ingevuld op de toto :evil:

Ajax ook weer niet om aan te gluren -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 15:06 

Hardtraxx Veteran

Ik kijk al niet eens meer, omdat je toch wel weet wat voor voetbal je voorgeschoteld krijgt. Noem me maar geen echte Ajax supporter/fan, maar dat kan me vrij weinig schelen als het op zo'n manier moet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 15:50 

Dat zal ik niet zeggen hoor :P. Het is op deze manier ook niet leuk om naar te kijken. Fan of niet maar dan ga ik die anderhalf uur wel aan iets leukers besteden. Zie bij Studio sport vanavond vanzelf de samenvatting wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 17:04 

Hardtraxx Crew

sandervanbruggen schreef:
Ajax ook weer niet om aan te gluren -.-

Tweede helft gezien, was weer om te janken. De kansen waren weer op één hand te tellen. Balletje werd zoals gewoonlijk elke keer weer veilig terug getikt in plaats van eens een bal in de diepte te geven. Is op het moment ook geen enkele speler die de nodige creativiteit in het spel brengt. Ik vind het een 'wonder' dat ze de tweede plek nog gehaald hebben dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 17:13 

Hardtraxx Veteran

2e plaats van de armoede als dat ook bestaat :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 12:39 

Hardtraxx Veteran

Heracles mooi stapje dichterbij veiligheid gekomen. Volgende week niet verliezen bij NAC en dan zijn we dr wel. Excelsior nog inhalen zou mooi zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 15:46 

Hardtraxx Veteran

De tering wat een plaatsvervangende schaamte
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 16:35 

Hardtraxx Veteran

Stelletje engnekken zijn het, vooral die Rekik :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 16:51 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Heracles mooi stapje dichterbij veiligheid gekomen. Volgende week niet verliezen bij NAC en dan zijn we dr wel. Excelsior nog inhalen zou mooi zijn.

Nee eigenlijk niet. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 09:27 

Hardtraxx Veteran

Nu Ado en Twente nog inhalen. :thumbsup:
Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic