Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 19:25 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Steffnov schreef:
Hopen dat de strijd om de 2e plek nog spannend kan worden met Feyenoord, Zwolle, AZ en Twente bij Ajax. PSV lijkt me niet meer te achterhalen.

Feyenoord en Ajax gaan uiteindelijk de dienst uitmaken wie tweede wordt, de rest haakt af.

Bedankt, kun je me ook direct ook de lotto getallen geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 19:57 

Hardtraxx Crew

Ondanks dat PSV gister bar en barslecht was, uiteindelijk toch nog een schitterend weekend geworden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 20:18 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
dave schreef:
Steffnov schreef:
Hopen dat de strijd om de 2e plek nog spannend kan worden met Feyenoord, Zwolle, AZ en Twente bij Ajax. PSV lijkt me niet meer te achterhalen.

Feyenoord en Ajax gaan uiteindelijk de dienst uitmaken wie tweede wordt, de rest haakt af.

Bedankt, kun je me ook direct ook de lotto getallen geven?

Zit je een beetje krap bij kas?

Wat ik zeg is de laatste 3 seizoenen wel gebleken. Twente , Zwolle en AZ is leuk en goed voor de competitie maar komen kwaliteit te kort om het Feyenoord en Ajax echt lastig te maken. Daar zeg ik niks raars mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 20:36 

Hardtraxx Veteran

Want je wou gaan beweren dat Ajax en Feyenoord op dit moment zoveel kwaliteit hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 20:41 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Want je wou gaan beweren dat Ajax en Feyenoord op dit moment zoveel kwaliteit hebben?

Uiteindelijk wel.

Twente heeft ook wel kwaliteit maar is te wisselvallig. AZ ook. Dat breekt ze op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 23:19 

Kraak... Piep...

dave schreef:
Steffnov schreef:

Uiteindelijk wel.

Twente heeft ook wel kwaliteit maar is te wisselvallig. AZ ook. Dat breekt ze op.

Feyenoord en Ajax en Twente hebben qua spelers en kwaliteit amper verschil als je kijkt naar prestaties.
Bjelland en Bengsston (En Lachman) zijn een solide verdediging

Ziyech, Mokotjo en Ebecillio zijn een snel, behendig en solide middenveld die het goal ook vaak vinden.

Het enige wat verschilt imo is de aanval. Mokhtar, Corona en Castaignos zijn goed in voor het doel komen, maar alle 3 hebben moeite met het afmaken. Feyenoord heeft dat met Toornstra, Boëtius en Immers niet (ookal was dat eerst anders). En Ajax ook met Schöne, Klaassen, Milik en El Ghazi.

Het feit dat Twente niet zo hoog staat is omdat Twente goalgetters mist, zoals ze eerst Luuk De Jong, Tadic, Chadli e.d. hadden. Daarom zie je bij de goals van Twente dat het zowel middenvelders zijn als aanvallers die scoren (behalve Mokhtar dan). Maar dat doen ze niet vaak genoeg.
Daarnaast hebben Ajax en Feyenoord allebei een solide keeper en Twente had Marsman die verantwoordelijk was voor aardig wat tegengoals en Stevens komt er net een beetje in.

Twente heeft het team er wel voor maar mist gewoon te veel kansen en daar is Schreuder ook imo deels verantwoordelijk voor, niet echt een beste coach imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 07:31 

Hardtraxx Elite

In de aanval ontlopen Twente Ajax en Feyenoord elkaar niet. Luc en Kazim zijn alle bij prutsers voor de goal en Milik is nog te wisselvallig.

Op het middenveld zit wel verschil. Ziyech, Mokotjo en Ebecillio zijn goede voetballers maar misen de power van het middenveld van Feyenoord. Ook Ajax heb die power niet. In de verdediging heb je Kongolo en Van Beek met 17 doelpunten tegen. Bjelland en Bengsston zijn een stuk minder dan Kongolo en Van Beek. Zie je ook terug in het aantal tegen doelpunten van 25.
Ajax heeft een solide verdediging op Van den Hoorn na.

Daarom denk ik ook dat Twente afhaakt door vooral een mindere verdelging en een te fragiel middenveld. Ajax scoort weer meer dan Feyenoord en heeft het bijna de zelfde aantal tegengoals van 18 maar zit in een dip nu waarvan Feyenoord kan profiteren. Bovendien weet iedere club hoe je Ajax moet bestrijden: Gewoon onder druk zetten, weten ze geen raad mee.
Dit is mijn voorspelling:

1. PSV
2. Feyenoord
3. Ajax
4. Twente
5. Zwolle
6. AZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 09:08 

Hardtraxx Veteran

Nog geen 24 uur daarvoor zouden Ajax en Psv op 1/2 staan volgens jou. :"""""""")
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 10:24 

Aan het typen...

Waarom moet een middenveld power hebben. Je kan net zo goed zeggen dat Feyenoord minder voetballend vermogen op het middenveld heeft. Alleen Clasie steekt er bovenuit, al vind ik hem gelijkwaardig aan Gutiérrez, maar die is geblesseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 13:43 

Hardtraxx Elite

Peperkoek schreef:
Nog geen 24 uur daarvoor zouden Ajax en Psv op 1/2 staan volgens jou. :"""""""")

klopt, maar dat was voor de wedstrijd Vitesse-Ajax :D Zoals ze gister speelden wordt het moeilijk voor ze. Ging er eigenlijk vanuit dat Ajax zou winnen daar in Arnhem. Aan deze voorspelling mag je me afrekenen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 19:18 

Hardtraxx Elite

Hoppa 9 punten voorsprong, op naar morgen, avondje KNAC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 23:36 

Hardtraxx Veteran

Sjonge jonge, dat PSV blijft punten cadeau als krijgen. 2e keer dat een ploeg zo ongelofelijk slecht tegen 10 man speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 23:39 

Hardtraxx Veteran

Jep, om Mertens maar te citeren 'dit was de kampioensoverwinning' (serieus, als ze zo winnen zie ik het niet meer gauw fout voor ze gaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 23:46 

Hardtraxx Elite

Blom, die rode kaart :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 00:53 

Hardtraxx Crew

Wat is Guardado goed :loving: En vond Isimat ook weer heel sterk spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 12:27 

Hardtraxx Veteran

Hopen dat PSV die Guadrado kan houden. Blijkt toch een hele nuttige speler voor hun! Zullen ze ook in Europa hard op kunnen teren.

Veder benieuwd naar de prestaties van Zwolle. Je zou bijna verwachten dat het een keer uit is met de pret, maar het team draait zo ongelofelijk lekker. Speelt ook leuk voetbal. Het is eigenlijk alleen niet te hopen dat zoiets Europa in gaat, ik geef ze daar toch niet al te veel kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:31 

Hardtraxx Elite

Andromeda schreef:

Blom heeft een seizoenkaart bij Ajax gehad, dus die hoopte dat NAC zou winnen van PSV met een man meer zodat Ajax er van kan profiteren.
Mission Failed.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:55 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Andromeda schreef:

Blom heeft een seizoenkaart bij Ajax gehad, dus die hoopte dat NAC zou winnen van PSV met een man meer zodat Ajax er van kan profiteren.
Mission Failed.....

Wat een onzin lul jij nou weer? Blijkbaar heb jij je nooit verdiept in het korps van Nederland. Want wat je nu zegt is nog dommer dan wat je bovenaan de pagina zei.

Groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:40 

Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
dave schreef:
Andromeda schreef:

Mission Failed.....

Wat een onzin lul jij nou weer? Blijkbaar heb jij je nooit verdiept in het korps van Nederland. Want wat je nu zegt is nog dommer dan wat je bovenaan de pagina zei.

Groetjes.

Toevallig is Blom zeer bekend hier in de omgeving Lenny.....Blom staat hier bekend ALS AJAXIED en heeft seizoenskaart gehad. zoals Bas Nijhuis bekend staat als Twente supporter. Algemeen bekend. :thumbup: Blijkbaar moet jij je eens verdiepen in het Arbiterkorps ;)

En voor Steffnov:

Lees in de VI pagina 50 tm 53 en dan zie je hoe Twente er echt voor staat. Het is minder rooskleurig dan je eerder hier schetste.

oh lenny, lees jij het ook ff dan snap je meteen wat ik boven aan de pagine bedoelde :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:43 

Aan het typen...

VI zat er de laatste jaren regelmatig naast wat betreft FC Twente. Ik heb alleen in het NRC een fatsoenlijk stuk gezien een tijdje terug. De rest zijn allemaal sportjournalisten die denken dat ze verstand hebben van financiën. Zo schrijft die Wekking ook weer dat er door de financiën het contract van Ould-Chikh nog niet verlengd is. Terwijl hij eerst 18 moet worden in juli, voordat hij überhaupt een langjarig contract mag tekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:01 

Hardtraxx Veteran

dave schreef:
AJAXIED

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:30 

Hardtraxx Elite

Peperkoek schreef:
dave schreef:
AJAXIED

Afbeelding[/quote

* C
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:32 

Hardtraxx Veteran

@ Dave, dan zou je ook moeten weten dat Nijhuis Twente niet mag fluiten en dhr. Blom regelmatig Ajax fluit. Dat hij jou een paar keer nadelig voor Feyenoord heeft gefloten maakt hem niet direct seizoenkaarthouder.

De enige bronnen die ik kan vinden komen van jawel een Feyenoord site. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:34 

Hardtraxx Veteran

Ajacied ja? Mag je dat wel zeggen in die 'omgeving' fan je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:39 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Ajacied ja? Mag je dat wel zeggen in die 'omgeving' fan je?

Wat?
Vorige  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic