Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
El Mare wrote:Ja en tegen Feyenoord in februari, die 2-1 gewonnen wedstrijd in de beker, vorig jaar Ajax - Feyenoord in de competitie 2 keer, maar ja zal wel een Feyenoorder zijn die zulke pijnlijke goals natuurlijk snel wil vergeten ^^
Neemt niet weg dat Te Vrede ze er nu wel in schiet en hij niet.

Persoonlijk vind ik Manu beter dan Te Vrede. Maar Feyenoord mag zich meer gaan focussen op het trainen van verdedigers.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik troll ja :$
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Wauw Sander wat een vet coole troll was dat zeg rolling over from laughing haha
Hardtraxx Veteran
Ja gaaf he, ben ik ook eens een keer geslaagd met mijn fantastische trollisme.
A
Beetje laat misschien maar Vermeer naar Feyenoord? Godverdomme zeg :lol:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Ja beetje maar.

Ben ook benieuwd hoe Overmars nu vindt dat ie 't gedaan heeft, als zelfs alle (99% dan) Ajax-fans zo negatief/sarcastisch reageren over hoe hij gehandeld heeft.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ik vind dat als je als club zijnde 100 miljoen hebt om uit te geven...je best een keer een speler van 10+ miljoen mag kopen (en dan geen sulemani praktijken)
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Een speler van max. 20 miljoen moet kunnen. Daarboven wordt het lastig, aangezien zulke spelers niet in de Eredivisie willen spelen. Dat speelt dus ook een rol.
Hardtraxx Veteran
Nee 20 vind ik veel te veel, maximaal 10 miljoen.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
El Mare wrote:Nee 20 vind ik veel te veel, maximaal 10 miljoen.
15 dan, ook goed :P Wie weet, gaat die Zimling ons ook wel verrassen.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
JeftaElachouri wrote:
El Mare wrote:Nee 20 vind ik veel te veel, maximaal 10 miljoen.
15 dan, ook goed :P Wie weet, gaat die Zimling ons ook wel verrassen.
Wie weet, kans is klein. Heel klein.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Van Basten keert dinsdag terug op trainingsveld bij AZ

Weer bewijs dat de Telegraaf altijd onzin uitkraamt. Bij VI zat die gast ook die het zo zeker wist want het leek er op. Zo maak je geen nieuws, omdat iets er op lijkt. Een goede bron en je komt heel ver. Want een bron of persoon die dit zou hebben gezegd tegen de telegraaf stond ook niet in het artikel.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 32 minutes ago
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Feyenoord :( . Man man man..
Hardtraxx Veteran
Wat een verschrikkelijk, maar dan ook werkelijk verschrikkelijk slecht Ajax gezien. Volgens mij heeft Ajax 1 SOD gehad en die was meteen raak :lol:

Enige lichtpuntjes waren Zimling en van Rhijn (niet alleen door zijn goal) ohja en Cillessen uiteraard met een paar onmogelijk reddingen.

En we zullen dit seizoen wel weer gaan horen dat het Lucky Ajax is, nou mij best, resultaat geldt tegenwoordig, mooi voetbal is meegenomen, maar niet het belangrijkst :D
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Echt, hoe Feyenoord dit niet heeft gewonnen, daar kun je een proefschrift over schrijven xd
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Wat een verschrikkelijk klote Ajax gezien inderdaad xd, 9/10 keer zou ik hier enorm van balen (doe ik nu ook nog wel hoor), maar als het dan de klassieker is kun je jezelf dit nog iets meer veroorloven heb ik het gevoel.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Wat een topkeeper hebben ze in Leeuwarden :lol:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Vind het sneu voor Feyenoord, had het ze zeker wel gegund.

Maar ach als ik naar de ranglijst kijk zie ik dat mijn cluppie weer bovenaan staat!
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Sneu voor Feyenoord.

Twente mooi gewonnen al had Heracles er ook nog wel 2 kunnen maken.

Utrecht heeft gewonnen door Ruiter. Goede redding.

Die rode kaart voor Cambuur was ook wat overdreven. Maar PSV speelde alsnog beter tot dat punt.
Wijnaldum moeten ze eens leren niet zo te egoen, die vent kan echt niks raken.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Broken Balance wrote: Wijnaldum moeten ze eens leren niet zo te egoen, die vent kan echt niks raken.
Niet mee eens, die jongen is zo sterk teruggekomen na z'n rugblessure. Hij is nu vele malen beter dan voorheen. Maakt ontzettend veel meters, weet zich heel vaak met een nuttige oplossing uit een lastige situatie te voetballen. Enige is dat ie, net zoals vandaag, oog in oog met een keeper niet koelbloedig genoeg is. Depay krijgt (kreeg) alle aandacht tot nu toe dit seizoen, maar Wijnaldum is zeker zo belangrijk!
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
wootum wrote:
Broken Balance wrote: Wijnaldum moeten ze eens leren niet zo te egoen, die vent kan echt niks raken.
Niet mee eens, die jongen is zo sterk teruggekomen na z'n rugblessure. Hij is nu vele malen beter dan voorheen. Maakt ontzettend veel meters, weet zich heel vaak met een nuttige oplossing uit een lastige situatie te voetballen. Enige is dat ie, net zoals vandaag, oog in oog met een keeper niet koelbloedig genoeg is. Depay krijgt (kreeg) alle aandacht tot nu toe dit seizoen, maar Wijnaldum is zeker zo belangrijk!
Kortom geef de bal voorin eens af. Hij heeft, toegegeven, soms geen andere opties, maar ik merk toch, ook tegen de "kanaries" dat hij soms voor eigen geluk gaat terwijl en compleet mist terwijl hij hem beter had kunnen pasen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik was gisteren aan het werk van 9 tot half 8, dus heb de wedstrijd niet gezien (wel gehoord via radio 1). Ik zou graag een samenvatting zien, waar kan ik die vinden? Fox sports dwingt me meteen tot lidmaatschap en nieuwsbrieven en ellende, heb geen zin in.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heb inderdaad een stukje via daar gezien. Meer een sfeer impressie, maar in ieder geval "iets" gezien :).