Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 333  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 16:52 

Hardtraxx Veteran

Kenneth Vermeer zo goed als zeker naar Feyenoord, opvallende stap (dacht dat hij naar het buitenland wou, zal toch wel interesse zijn geweest?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 16:57 

Hardtraxx Elite

top weekend qua voetbal, psv bovenaan en weer gewonnen, ajax weer verloren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 16:59 

Hardtraxx Veteran

Ajax ajax ajax toch. Zonder versterkingen wat denk ik niet meer gaat gebeuren wordt dit een moeilijk seizoen waar kampioen worden zeker niet gaat lukken. Conclusie na Groningen: te weinig creativiteit op het middenveld. En te weinig kwaliteit om goede kansen te creëren en af te maken. Alleen el ghazi kan een mannetje passeren voor de rest zijn het allemaal beperkte voetballers. Ook Schone speelt al 2 wedstrijd op rij bar en bar slecht. Ik vrees voor een wanprestatie dit seizoen waar de 4de plek lonkt zo

Ook ben ik bij FCDB jong ajax geweest. En wat er gezegd wordt over dat er een doorstroom komt van jeugdspelers, zag ik bij jong ajax niks speciaals lopen. Sommige talenten van FCDB waren zelfs beter dan die van Jong ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 17:13 

Hardtraxx Veteran

drama punt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 17:41 

Hardtraxx Veteran

vermeer veel plezier in rotjeknor :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 18:30 

Hardtraxx Veteran

Zeer opmerkelijke transfer :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 18:49 

Hardtraxx Veteran

Manmanman, waar is Van Geel mee bezig? Ik zit echt totaal niet op Vermeer te wachten, die jongen is nu al gedoemd om te mislukken bij Feyenoord. Het vertrouwen van Het Legioen gaat hij nooit krijgen, net zoals bij Charisteas. Haal lekker een spits in plaats van die clown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 19:06 

Hardtraxx Veteran

Nou, we hebben in ieder geval nog niet verloren...*zucht*
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 19:07 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Manmanman, waar is Van Geel mee bezig? Ik zit echt totaal niet op Vermeer te wachten, die jongen is nu al gedoemd om te mislukken bij Feyenoord. Het vertrouwen van Het Legioen gaat hij nooit krijgen, net zoals bij Charisteas. Haal lekker een spits in plaats van die clown.

snap ik ook niet echt

iedereen loopt te klagen over een spits voor feijenoord.....terwijl te vrede het nog best redelijk doet voorin
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 20:13 

Hardtraxx Veteran

Heel benieuwd wie bij Heracles trainer gaat worden nu. Volgens mij wil er niemand instappen nu. En terecht. Slappe hap. Ik zie het nog wel weer gebeuren dat Maaskant opeens op de bank zit tegen Ajax. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 20:56 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
Heel benieuwd wie bij Heracles trainer gaat worden nu. Volgens mij wil er niemand instappen nu. En terecht. Slappe hap. Ik zie het nog wel weer gebeuren dat Maaskant opeens op de bank zit tegen Ajax. :lol:

Verbeek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 21:11 

Hardtraxx Veteran

Zou top zijn, maar die gaat het niet doen. Zei hij zelf al en Jan Smit heeft dat ook aangegeven. Helaas. Zo iemand hebben we nu wel nodig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 00:18 

Hardtraxx Veteran

Alleen PSv maakt een echt goede indruk. Rest van de kandidaten totaal niet. Ajax heeft weer goede spelers verkocht en geen versterkingen gehaald :( ben een voorstander van het beleid het te doen met eigen jeugd. Dat is in elk geval beter dan het totaal onsamenhangende elftal van Jol en consorten. Maar een echt goede speler kopen blijft lastig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 02:23 

Kraak... Piep...

Steffnov schreef:
Nou, we hebben in ieder geval nog niet verloren...*zucht*

Dit.

Als ik zo kijk hoe iedereen nu speelt kunnen Excelsior en Cambuur net zo goed tweede worden.
Als PSV met dit team niet de titel kan pakken moet er wel heel wat mis wezen met deze divisie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 13:04 

Hardtraxx Elite

Als Ajacied zijnde, kon ik hier heerlijk om lachen! https://www.facebook.com/frenkdeboer/po ... 2476232852 :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 13:16 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Als Ajacied zijnde, kon ik hier heerlijk om lachen! https://www.facebook.com/frenkdeboer/po ... 2476232852 :lol: :lol:

Hahahaha ik ook, wat schitterend :lol: Hoe haal je het ook in je hoofd om in deze transferperiode niet 2 of 3 spelers van een miljoentje of 5 a 10 te kopen? Ik zeg niet dat je zo geen kampioen meer KUNT worden (je maakt het jezelf als Ajax zijnde wel weer moeilijker dan nodig), maar als je Europees mee wil spelen dan moet je gewoon die aankopen doen. 115 miljoen in kas en het enige wat Ajax doet is een speler huren. Godverdomme zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 16:55 

Hardtraxx Veteran

Haha, leuk artikel inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 01:21 

Hardtraxx Veteran

PSV grote winnaar van de transfermarket denk ik,

Depay kunnen behouden, nieuwe verdedigers, creatieve middenvelder die ook eventueel linksback kan spelen, goede spits (voor eredivisie normen), ze zijn het verplicht om kampioen te worden.

Ajax heb ik me dus kapot aan geërgerd, met 100 miljoen in kas en dan nauwelijks iets uitgeven. als Ajacied is dat zwaar frustrerend, maar voor de Feyenoord supporters zal het ook geen pretje zijn als je weet dat je het minimaal een half jaar moet doen met Mitchell te Vrede :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 08:26 

Hardtraxx Veteran

wat is er nou mis met te vrede xd
ben niet voor feijenoord..maar hij schiet ze er toch gewoon in
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 10:19 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
PSV grote winnaar van de transfermarket denk ik,

Depay kunnen behouden, nieuwe verdedigers, creatieve middenvelder die ook eventueel linksback kan spelen, goede spits (voor eredivisie normen), ze zijn het verplicht om kampioen te worden.

Ajax heb ik me dus kapot aan geërgerd, met 100 miljoen in kas en dan nauwelijks iets uitgeven. als Ajacied is dat zwaar frustrerend, maar voor de Feyenoord supporters zal het ook geen pretje zijn als je weet dat je het minimaal een half jaar moet doen met Mitchell te Vrede :lol:

Te vrede heeft er nu al 3 in liggen. Terwijl onze vriend Sightorsson voor het laatste scoorde in april 2013.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 11:04 

Hardtraxx Veteran

Ja hij schiet de ballen erin die elke willekeurige spits erin zou schieten, verder voegt hij nog vrijwel niets toe aan het spel en verliest hij vaak de bal. Bovendien mist hij genoeg ballen op doel die pelle wel afgemaakt zou hebben. Verder zit er zeker wel potentie in hem, daar ben ik van overtuigd, maar op het moment is hij naar mijn mening nog niet goed genoeg om de 1e spits van Feyenoord te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 11:09 

Aan het typen...

Pelle is toch ook gewoon een toevalstreffer geweest. Vervangers van dat kaliber zijn voor eredivisieclubs toch niet haalbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 13:10 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Terwijl onze vriend Sightorsson voor het laatste scoorde in april 2013.

Dit klopt sowieso niet, afgelopen voorjaar nog een doelpunt gemaakt tegen PSV, verder zou ik het niet weten maar dit klopt in ieder geval niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 13:15 

Aan het typen...

Hij zal wel 2014 bedoelen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 13:15 

Hardtraxx Veteran

Ja en tegen Feyenoord in februari, die 2-1 gewonnen wedstrijd in de beker, vorig jaar Ajax - Feyenoord in de competitie 2 keer, maar ja zal wel een Feyenoorder zijn die zulke pijnlijke goals natuurlijk snel wil vergeten ^^
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 333  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic