Ajax, Twente, Cambuur en NEC heb ik goed staan tot nu toe. De rest aardig in de buurt.Parvuz wrote: 1. Ajax
2. Feyenoord
3. FC Twente
4. PSV
5. Vitesse
6. Heerenveen
7. AZ
8. PEC Zwolle
9. Heracles Almelo
10. FC Utrecht
11. FC Groningen
12. Go Ahead Eagles
13. RKC
14. Roda JC
15. Ado Den Haag
16. NAC
17. Cambuur
18. NEC
Topscoorder: 1. Pelle 2. Finnbogason 3. Kolder
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Die naam is ook niet te schrijvenHardstyleForEvah wrote: 'Sigtorsson'
En natuurlijk is Tadic een goede speler en geeft hij veel assists en dreiging, echter zei je wat over doelpunten en dat vind ik onterecht, meer zei ik niet.
Maar goed. Het staat inderdaad dicht bij elkaar. Ik ben benieuwd wat voor gekke sprongen we nog gaan zien in de winterstop. De komst van Tomasson naar Roda vind ik daar bijvoorbeeld al een van.
-
B
Leuk om even te kijken Parvuz 
PSV en Vitesse omdraaien en ik sta weer achter mijn voorspelling. Ook Roda valt ernstig tegen, maar wie weet hoe het onder Tomasson gaat. Het spelersmateriaal is in ieder geval goed genoeg om play-offs te halen.
Hmm, opzich geen gek lijstje tot nu toe, alleen PSV heb ik ernstig overschatBeHa wrote: 1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. FC Twente
5. Vitesse
6. AZ
7. Roda JC
8. Heerenveen
9. FC Groningen
10. FC Utrecht
11. PEC Zwolle
12. Heracles Almelo
13. RKC Waalwijk
14. ADO Den Haag
15. Go Ahead Eagles
16. NAC
17. NEC
18. SC Cambuur
Welke pagina staan die voorspellingen? Geen zin om terug te zoeken.
Vanaf 184Pommer wrote:Welke pagina staan die voorspellingen? Geen zin om terug te zoeken.
Voorspelling
1. PSV
2. Ajax
3. FC Twente
4. Vitesse
5. Feyenoord
6. AZ
7. Heereveen
8. FC Groningen
9. FC Utrecht
10. Heracles Almelo
11. PEC Zwolle
12. RKC
13. Roda JC
14. ADO Den Haag
15. NAC Breda
16. NEC
17. Go Ahead Eagles
18. Cambuur Leeuwarden
Actuele stand (tov mijn voorspelling)
1 AJA (+1)
2 VIT (+2)
3 TWE (0)
4 FEY (+1)
5 HEE (+2)
6 GRO (+2)
7 PSV (-6)
8 AZ (-2)
9 UTR (0)
10 GAE (+7)
11 ZWO (0)
12 NAC (+3)
13 HER (-3)
14 RKC (-2)
15 RJC (-2)
16 ADO (-2)
17 CAM (+1)
18 NEC (-2)
Grote uitschieters zijn dus Go Ahead Eagles (positief) en PSV (negatief). Verder valt het me nog niet eens heel erg tegen
1. PSV
2. Ajax
3. FC Twente
4. Vitesse
5. Feyenoord
6. AZ
7. Heereveen
8. FC Groningen
9. FC Utrecht
10. Heracles Almelo
11. PEC Zwolle
12. RKC
13. Roda JC
14. ADO Den Haag
15. NAC Breda
16. NEC
17. Go Ahead Eagles
18. Cambuur Leeuwarden
Actuele stand (tov mijn voorspelling)
1 AJA (+1)
2 VIT (+2)
3 TWE (0)
4 FEY (+1)
5 HEE (+2)
6 GRO (+2)
7 PSV (-6)
8 AZ (-2)
9 UTR (0)
10 GAE (+7)
11 ZWO (0)
12 NAC (+3)
13 HER (-3)
14 RKC (-2)
15 RJC (-2)
16 ADO (-2)
17 CAM (+1)
18 NEC (-2)
Grote uitschieters zijn dus Go Ahead Eagles (positief) en PSV (negatief). Verder valt het me nog niet eens heel erg tegen
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=204688 , http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=204628 ,Toch wel weer eens bevestiging dat Ajax erg goed bezig is op (bijna) alle fronten (voor zover dit nog niet duidelijk was)
.
Zegt niet zo veel. NEC had een samenwerking met Manchester United volgens mij.
En Twente ook, nou dat levert ook veel op...
Typisch geval van "jullie betalen het meest, jullie krijgen het wk!". Echt totaal niet over nagedacht. Wordt tijd dat de hele voetbalwereld druk gaat uitoefenen op die bejaarde vent die niet goed bij zn hoofd is. Iedereen wil dat hij weg gaat. Maar niemand durft wat te doen.
Wat hoop ik dat Israel zich voor dat WK plaatst zeg
Vanmiddag Ajax - PSV. Benieuwd hoe ze uit de startblokken komen.
Beetje jammer dat Ajax - PSV gelijk valt met Chelsea - Man Utd 
Als we tegenwoordig al blij worden van een overwinning op PSV...
Lekker goaltje hoor van Sightorsson!
Lekker goaltje hoor van Sightorsson!
Schaars was realistisch, door te zeggen dat ze niet meer over titelaspiraties moesten praten. Als Schaars nou nog realistischer was geweest had hij gezegd dat PSV daar nooit over zou moeten praten.
Die assist van Schöne
, verder geloof ik echt nog niet dat psv nu al is uitgeschakeld voor de kampioenstrijd, nog al staan er 7 ploegen tussen en is de achterstand 14 punten.
PSV is niet zoals Ajax die ff een inhaalslag maken, die gaan echt niet nog terugkomen tot dichtbij de bovenste plekken. Daar zijn ze veel te wisselvallig voor.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Als Feyenoord de rest van het seizoen speel zoals tegen Utrecht word het kampioen, wat een genot was het vandaag weer!
Dat doelpunt van Pelle
Dat doelpunt van Pelle
Ik volg voetbal echt totaal niet, maar ik kom uit EHV... Hoe kan het dat PSV een paar jaar geleden een aantal keer achter elkaar (ik geloof 3x ofzo) landskampioen was en ze er nu echt helemaal niks van bakken? En ja, dat is een oprechte vraag. Niet dat ik er iets om geef wie er kampioen wordt, maar ik snap gewoon niet hoe je ineens zo af kan zwakken. Zijn alle goede spelers weg ofzo?
De selectie van PSV wat in 2008 kampioen werd is compleet, maar dan ook echt compleet anders dan wat ze nu hebben. Geen 1 speler van toen speelt er nu nog.
Oke dat verklaart een boel. Alleen Cocu is er nog/weer
(I know, is geen speler meer)
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Zo snel kan het gaan in de voetballerij. Van iets naar niets, maar andersom ook van niets naar een grote topclub. Zeker met alle sjeiks tegenwoordig.The Skribbler wrote:Oke dat verklaart een boel. Alleen Cocu is er nog/weer(I know, is geen speler meer)
Ik denk dat elke club nu wel een compleet andere selectie heeft dan in 2008. Misschien dat er een paar spelers zijn die nu (toevallig) bij die club spelen.
Maar ze hebben wel kwaliteit ingeleverd als je die selectie vergelijkt met nu.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Hoe bedoel je elke club? Bedoel je elke club in de eredivisie of over heel Europa?Parvuz wrote:Ik denk dat elke club nu wel een compleet andere selectie heeft dan in 2008. Misschien dat er een paar spelers zijn die nu (toevallig) bij die club spelen.