Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nog niemand hierover zien spreken, en op tv ook niet..
Maar vinden jullie dat wijnaldum geen rood had moeten hebben?? Hij kreeg een gele kaart.. maar ik meen toch echt te zien dat hij iemand heel kort aan de keel pakt, en dat lijkt me toch duidelijk een rode kaart.. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kruiwagentje schreef:
nog niemand hierover zien spreken, en op tv ook niet..
Maar vinden jullie dat wijnaldum geen rood had moeten hebben?? Hij kreeg een gele kaart.. maar ik meen toch echt te zien dat hij iemand heel kort aan de keel pakt, en dat lijkt me toch duidelijk een rode kaart.. :innocent:

wijnaldum wou dat janssen opschoot dus pakte hij de bal en legde hem op de grond, janssen tikte hem daarna op zn wang, wijnaldum pakte hem bij de keel..beide geel, beide schuldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Helaas hebben Ajaxsupporters wel vaker last van dit soort geintjes, want toen Di Tomasso was overleden werd er ook luidkeels gezongen; 'Oh kom maar eens kijken wat er in m'n kistje ligt'. Respectloos en bovendien zo schadelijk voor het imago van je club.


En het uitfluiten tijdens een minuut stilte van Bobby Haarms, voor Ajax een Clubicoon, is wel geoorloofd zeker?
Ga toch fietsen man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ach laat ze lekker huilen ... dit soort dingen worden altijd gezongen als er iemand op de grond ligt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

derksen had gister ook wel een leuk stukje bij spuiten en slikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister bij Chukkels psv - ajax gezien en dat Marcelo er niet af hoefde is voor mij nog een compleet raadsel. Hoe hij in kwam op ik geloof Anita was echt ongehoord. Volledig voor zn enkel gaan :') Als hij dat op mij had gedaan had ik ze beide benen gebroken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE! (L)

De ranglijst disagrees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE! (L)

De ranglijst disagrees.



16 zegt genoeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE! (L)

De ranglijst disagrees.


Seizoen 2010-2011 agrees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE! (L)

De ranglijst disagrees.



16 zegt genoeg :D


waar slaat dat nou weer op? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

veel jongeren die 16/17 zijn soms nogal overdreven fan

terwijl ze 9 van de 10 keer geen enkele wedstrijd kijken of alleen de samenvattingen. en dan trots gaan lopen doen dat ze fan van ajax zijn of een andere club
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:02 
 

Is de leeftijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
veel jongeren die 16/17 zijn soms nogal overdreven fan

terwijl ze 9 van de 10 keer geen enkele wedstrijd kijken of alleen de samenvattingen. en dan trots gaan lopen doen dat ze fan van ajax zijn of een andere club


Misschien ben ik wel 1 van die andere?
Die elke zaterdag/zondag voor de tv zit, elke CL wedstrijd volgt enz.
Ik ben ook genoeg naar wedstrijden geweest, heb hieronder andere ook nog een kaartje hangen van 15-05-11 14:30
Vak 406
Rij 25
Stoel 140
ingang ZUID G

Ajax - Twente, geweldige wedstrijd, heb 90 minuten gestaan!

dusja, dit is van jou een vooroordeel dat weer is nergens op slaat, niet elke supporter moet perse een vak 410 hooligan zijn om ergens over mee te kunnen praten! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
The Anim0l schreef:
veel jongeren die 16/17 zijn soms nogal overdreven fan

terwijl ze 9 van de 10 keer geen enkele wedstrijd kijken of alleen de samenvattingen. en dan trots gaan lopen doen dat ze fan van ajax zijn of een andere club


Misschien ben ik wel 1 van die andere?
Die elke zaterdag/zondag voor de tv zit, elke CL wedstrijd volgt enz.
Ik ben ook genoeg naar wedstrijden geweest, heb hieronder andere ook nog een kaartje hangen van 15-05-11 14:30
Vak 406
Rij 25
Stoel 140
ingang ZUID G

Ajax - Twente, geweldige wedstrijd, heb 90 minuten gestaan!

dusja, dit is van jou een vooroordeel dat weer is nergens op slaat, niet elke supporter moet perse een vak 410 hooligan zijn om ergens over mee te kunnen praten! ;)



nee maar je zegt t zelf al
je zal dan wel 1 van die andere zijn

al hoor ik wel altijd wij zijn ajax wij zijn de beste van vak 410 komen en niet ergens anders uit t stadion :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE! (L)

De ranglijst disagrees.


Seizoen 2010-2011 agrees.

De laatst gewonnen prijs disagrees ;) (die bitterballenschaal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
veel jongeren die 16/17 zijn soms nogal overdreven fan

terwijl ze 9 van de 10 keer geen enkele wedstrijd kijken of alleen de samenvattingen. en dan trots gaan lopen doen dat ze fan van ajax zijn of een andere club


Dat heb je ook bij mensen die wat ouder zijn, jaartje of 20 ken ik er zo ook wel een aantal.
Maargoed overdreven veel wedstrijden kijk ik zelf ook niet, Feyenoord iedere week. PSV vaak met de schoonfamilie mee.
En de rest van de wedstrijden vaak op studio sport, beetje bijhouden wat er in de competitie gebeurd ;) .

Champions League interesseert me vrij weinig, die geldshow heeft weinig meer met liefde voor voetbal en liefde voor je club te maken ;)
Europa League vind ik dan wel wat interessanter.

Morgen avond lekker naar Feyenoord - AGOVV. Nog iemand meer die ook gaat toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
De laatst gewonnen prijs disagrees ;) (die bitterballenschaal)

The gold sign on the sleeve agrees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Oxbow schreef:
Helaas hebben Ajaxsupporters wel vaker last van dit soort geintjes, want toen Di Tomasso was overleden werd er ook luidkeels gezongen; 'Oh kom maar eens kijken wat er in m'n kistje ligt'. Respectloos en bovendien zo schadelijk voor het imago van je club.


En het uitfluiten tijdens een minuut stilte van Bobby Haarms, voor Ajax een Clubicoon, is wel geoorloofd zeker?
Ga toch fietsen man.

Is ook triest, maar je hoort me ook nergens zeggen dat ik dat goedkeur. Elke club heeft zo z'n zwarte bladzijdes alleen bij de een zijn het er wat meer dan bij de ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Steffnov schreef:
De laatst gewonnen prijs disagrees ;) (die bitterballenschaal)

The gold sign on the sleeve agrees.

De onderlinge resultaten vanaf jc schaal vorig jaar disagreen, 3 winst voor twente, 1 gelijkspel en 1 winst voor ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 07:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Jeff3rd schreef:
Oxbow schreef:
Helaas hebben Ajaxsupporters wel vaker last van dit soort geintjes, want toen Di Tomasso was overleden werd er ook luidkeels gezongen; 'Oh kom maar eens kijken wat er in m'n kistje ligt'. Respectloos en bovendien zo schadelijk voor het imago van je club.


En het uitfluiten tijdens een minuut stilte van Bobby Haarms, voor Ajax een Clubicoon, is wel geoorloofd zeker?
Ga toch fietsen man.

Is ook triest, maar je hoort me ook nergens zeggen dat ik dat goedkeur. Elke club heeft zo z'n zwarte bladzijdes alleen bij de een zijn het er wat meer dan bij de ander.


ga dan ook niet 1 richting op
want ik zie je hier alleen maar praten over hoe respectloos ajaxsupporters wel niet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
oostzaner schreef:
Steffnov schreef:
De laatst gewonnen prijs disagrees ;) (die bitterballenschaal)

The gold sign on the sleeve agrees.

De onderlinge resultaten vanaf jc schaal vorig jaar disagreen, 3 winst voor twente, 1 gelijkspel en 1 winst voor ajax


Maar wel de belangrijkste wedstrijd en waar de meeste druk op stond gewonnen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 10:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
wootum schreef:
Kan wel leven met de 2-2. Maar wat een misselijke zielige supporters zijn dat toch ook!!! 'Wat zijn die boeren stil' en 'Laat maar liggen die is dood' zingen als een keeper een kwartier bewegingsloos op het veld ligt! Goed bezig, BAH BAH!!! :sick:

"Hamas, Hamas, joden aan het gas" is wel gepast ja. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, en die bal kwam dus hard terug xd

Daarnaast (ja ik ga het opnemen voor de ajax fans) heb je in een stadion op zo'n grote afstand echt niet door wat er allemaal aan de hand is. Ik had precies hetzelfde meegezongen, maar t is dat ik op TV zag dat Tyton totaal niet meer kon bewegen.

Ik vind dat dit allemaal wel heel erg wordt opgeblazen onder het mom van kwetsende spreekkoren. Als die gasten in dat vak echt hadden geweten dat ie bijna zn nek had gebroken hadden ze dat heus niet gezongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Almighty schreef:
wootum schreef:
Kan wel leven met de 2-2. Maar wat een misselijke zielige supporters zijn dat toch ook!!! 'Wat zijn die boeren stil' en 'Laat maar liggen die is dood' zingen als een keeper een kwartier bewegingsloos op het veld ligt! Goed bezig, BAH BAH!!! :sick:

"Hamas, Hamas, joden aan het gas" is wel gepast ja. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, en die bal kwam dus hard terug xd

Daarnaast (ja ik ga het opnemen voor de ajax fans) heb je in een stadion op zo'n grote afstand echt niet door wat er allemaal aan de hand is. Ik had precies hetzelfde meegezongen, maar t is dat ik op TV zag dat Tyton totaal niet meer kon bewegen.

Ik vind dat dit allemaal wel heel erg wordt opgeblazen onder het mom van kwetsende spreekkoren. Als die gasten in dat vak echt hadden geweten dat ie bijna zn nek had gebroken hadden ze dat heus niet gezongen.


en als vermeer daar lag hadden alle harde kern PSV supporters uit volle borst gezongen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
en als vermeer daar lag hadden alle harde kern PSV supporters uit volle borst gezongen!


Waar basseer je dat op?
Shit zeg, mensen moeten dit allemaal niet zo opblazen, er wordt tijdens een wedstrijd vanalles geroepen.
:aww:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic